Neuh, wij hebben geen Argentijnen.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Feijenoord als ik het zo lees.
Maar wel een selectie vol ouwe bokken en prutsers.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Neuh, wij hebben geen Argentijnen.
Nou, laten we eens de basis bekijken van Feyenoordquote:Op zondag 23 mei 2010 13:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
Maar wel een selectie vol ouwe bokken en prutsers.
Stond die ouwe van Dijk niet in de basis?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou, laten we eens de basis bekijken van Feyenoord
Erwin Mulder (21)
Stefan de Vrij (18)
Ron Vlaar (25)
Andre Bahia (26)
Giovanni van Bronckhorst (35)
Karim El Ahmadi (25)
Leroy Fer (20)
Luigi Bruins (23)
Georginio Wijnaldum (19)
Jon Dahl Tomasson (33)
Sekou Cisse (25)
Verder nog spelers als Diego Biseswar (22), Bart Schenkeveld (18), Luc Castaignos (17), Darley (20), Kelvin Leerdam (19). Inderdaad, vol met ouwe bokken
Nee, al een tijdje niet meerquote:Op zondag 23 mei 2010 14:07 schreef McFearless het volgende:
[..]
Stond die ouwe van Dijk niet in de basis?
Raakte geblesseerd, Mulder kwam erin en die deed het zo goed dat ie mocht blijven staan.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:11 schreef McFearless het volgende:
[..]
Waarom niet, best een aardige keeper.
Vond jij Mulder ook goed spelen?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Raakte geblesseerd, Mulder kwam erin en die deed het zo goed dat ie mocht blijven staan.
Oke, heb 'm alleen twee keer tegen Ajax gezien, maar toen vond ik 'm erg onzeker. Zit wel toekomst in, daar niet van.quote:
Yup. Of ze kijken met zulk desinteresse dat ze net zo goed niet kunnen kijken, maar dat is natuurlijk aan ieder zichzelf.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:17 schreef Baghdaddy het volgende:
Alsof ze serieus niet meer naar het WK gaan kijken omdat Turkije niet meedoet.
Gewoon, Turkenquote:Ik vraag me af trouwens wie dat allemaal tegen jou hebben gezegd.
Goed punt, maar door niet aanwezig te zijn op zo'n WK kom je nog slechter af natuurlijk.quote:De Turken die ik ken zijn blij dat Turkije niet meedoet, anders "zag de hele wereld" hoe slecht ze op dit moment spelen.
Die zijn homo of vrouw.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:56 schreef eucalyptus het volgende:
En mensen die het WK niet volgen omdat ze voetbal voor autisten vinden..?
en de stekende supporters van turkye he.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:28 schreef tralalala het volgende:
Turkije brengt altijd wel spektakel, alleen die toeterende josti's na de wedstrijd moeten worden aangereden.
quote:Op zondag 23 mei 2010 01:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
TS is een Turk.
Ja, groot gelijk heb je...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK KOTS OP JE MSNK![]()
Omdat hij zich wil aansluiten bij het superieure volk?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, groot gelijk heb je...
IK KOTS OP JE MSNK
Leuk voor jequote:Op zondag 23 mei 2010 17:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, groot gelijk heb je...
IK KOTS OP JE MSNK
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:34 schreef xminator het volgende:
Dat je een 6sarayli bent is wel duidelijk.
LANDVERRADER!
Grapjas.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:52 schreef Argo het volgende:
Ik volg het wk sowieso niet, Nederland verliest sowieso!![]()
En tja ... Wat me wel grappig lijkt bij vrouwen voetbal is Turkije! Allemaal vrouwen in burka's over dat veld!
wie zei dat dat 'volk' zich nederlander noemt?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:35 schreef Dropdown het volgende:
Ik zat hier gisteren tijdens oefenexamen economie aan te denken. Dat volk ging bij het EK joelend en toeterend over de straten met vlaggen op hun rug. Wat is dat nou weer voor onzin. Je noemt jezelf een Nederlander, maar dan wel voor je thuisland juichen. Ga dan lekker terug naar je eigen land, waar je geen televisie hebt.
er zijn genoeg rechtse vrouwen in Turkije hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 18:52 schreef Argo het volgende:
Ik volg het wk sowieso niet, Nederland verliest sowieso!![]()
En tja ... Wat me wel grappig lijkt bij vrouwen voetbal is Turkije! Allemaal vrouwen in burka's over dat veld!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |