SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, maar als ze nou eens vóór Nederland gingen juichen ging dat feestje gewoon wél doorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Doen ze niet mee? Mooi. Hebben we ook geen toeterende Turken midden in de nacht omdat ze gewonnen hebben van 1 of ander b-landje.
Marokko ook nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Doen ze niet mee? Mooi. Hebben we ook geen toeterende Turken midden in de nacht omdat ze gewonnen hebben van 1 of ander b-landje.
Genoeg Nederlanders nu die ook toeterend rondrijden als er gewonnen is hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:13 schreef TwisterNederland het volgende:
gelukkig kunnen we dan slapen, want er rijden geen toeterturken
ja, maar dan valt het niet op aangezien je zelf wat te vieren hebtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:15 schreef seto het volgende:
[..]
Genoeg Nederlanders nu die ook toeterend rondrijden als er gewonnen is hoor
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ehm. Er staat sub-klachtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:57 schreef iBenny het volgende:
En dan plaats een filmpje van Super de Boer erbij?
Die van Heineken is beter
Turken hebben geen luizen. De knoflook houdt de luizen op afstand.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:53 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Wtf zou je nu voor zo'n kutland vol met lookvretende luizenkoppen als turkije interesse hebben?!
rare spelfout toen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:14 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Ach ik citeer uit de Wolters plantijn Koenen woordenboek uit begin jaren '70 : Turk = iwnonver van turkije en blababla , dan : 'eruit zien als een turk 'er smerig uitzien' LOL hahaha geweldig !
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:13 schreef TwisterNederland het volgende:
gelukkig kunnen we dan slapen, want er rijden geen toeterturken
De wereld zou minder leuk zijn zonder Turkije, want dan zouden Turkengrappen geen bestaansrecht hebben.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:07 schreef zarGon het volgende:
Het WK is gewoon minder leuk zonder Turkije.
TS is een Turk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op zondag 23 mei 2010 01:27 schreef wikwakka2 het volgende:
De laatste drie posters zijn Turken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
turkenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:01 schreef msnk het volgende:
TT niet zoals ik wilde, maar anders paste die niet
Het Turkse elftal verneukt het voor zichzelf door kut te spelen en zich niet te kwalificeren. Krijg je mensen die dan maar niet gaan kijken omdat het toch geen zin heeft zonder Turkije. Alle spanning en fun is er dan opeens vanaf, want ja het Turkse elftal speelt natuurlijk het beste van alle andere ploegen op Aarde en daarbuiten
Je woont toch godverdomme (vaak je hele leven al!!!!) in Nederland, kijk (en juich!) dan gezellig mee
sub-klacht: Kut reclame's![]()
Nou ja dan is het te hopen dat die dwerg Messi het is eindelijk tegen stevige venten die stevig voetbal gewoon zijn z'n dribbeltalent kan waarmaken.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:52 schreef boekenplank het volgende:
De Nederlander gaat gelukkig wel juichen om handtasje Robben, de verduitse van Bommel , de hummer rijdende Wesley die zich uit laat kleden door ene kabeljauw van Casbergen, de zichzelf vreselijk overschatte van Persie, de labrador Kuyt, de discipel Babel de kamper van der Vaart en nog wal nobody's olv opa van Marwijk.
Vamos, vamos Argentina,
vamos, vamos a ganar,
que esta barra quilombera,
no te deja, no te deja de alentar.
quote:Op zondag 23 mei 2010 01:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
TS is een Turk.
Mag hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
AFC AJAX
Uefa Cup 2000 Mercatorpleinquote:Op zondag 23 mei 2010 13:40 schreef thewishmaster het volgende:
Ik kan die toeterende Turken in Amsterdam (met name bij het Mercatorplein) missen als kiespijn, ben daarom blij dat ze niet meedoen
.
Nee Argentinie danquote:Op zondag 23 mei 2010 01:52 schreef boekenplank het volgende:
De Nederlander gaat gelukkig wel juichen om handtasje Robben, de verduitse van Bommel , de hummer rijdende Wesley die zich uit laat kleden door ene kabeljauw van Casbergen, de zichzelf vreselijk overschatte van Persie, de labrador Kuyt, de discipel Babel de kamper van der Vaart en nog wal nobody's olv opa van Marwijk.
Vamos, vamos Argentina,
vamos, vamos a ganar,
que esta barra quilombera,
no te deja, no te deja de alentar.
Klinkt een beetje als Feijenoord als ik het zo lees.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee Argentinie dan
Messi die alleen maar technisch is, maar bij een beetje fysieke tegenstand geen moment aan voetballen toekomt en dan meer op de grond ligt dan dat ie staat, 2 keepers van zeer matige Europese clubs die al blij zijn als ze een terugspeelbal goed verwerken en de keeper van een Argentijnse middenmoter, een paar verdediger die zo oud zijn dat ze blij mogen zijn als ze de 100 meter in 3,5 uur lopen, een middenveld met de altijd veel scorende Mascherano (die maar liefst 2 goals heeft gemaakt in ruim 50 interlands!) en Veron die eigenlijk allang gestopt zou moeten zijn en tot slot een stelletje spitsen die een bedroevend doelpuntgemiddelde hebben in het Argentijns elftal. Dit alles onder de bezielende leiding van een drugsverslaafde die eigenlijk geen idee heeft waar ie mee bezig is. Echt een topelftal inderdaad!
Neuh, wij hebben geen Argentijnen.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Feijenoord als ik het zo lees.
Maar wel een selectie vol ouwe bokken en prutsers.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Neuh, wij hebben geen Argentijnen.
Nou, laten we eens de basis bekijken van Feyenoordquote:Op zondag 23 mei 2010 13:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
Maar wel een selectie vol ouwe bokken en prutsers.
Stond die ouwe van Dijk niet in de basis?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou, laten we eens de basis bekijken van Feyenoord
Erwin Mulder (21)
Stefan de Vrij (18)
Ron Vlaar (25)
Andre Bahia (26)
Giovanni van Bronckhorst (35)
Karim El Ahmadi (25)
Leroy Fer (20)
Luigi Bruins (23)
Georginio Wijnaldum (19)
Jon Dahl Tomasson (33)
Sekou Cisse (25)
Verder nog spelers als Diego Biseswar (22), Bart Schenkeveld (18), Luc Castaignos (17), Darley (20), Kelvin Leerdam (19). Inderdaad, vol met ouwe bokken
Nee, al een tijdje niet meerquote:Op zondag 23 mei 2010 14:07 schreef McFearless het volgende:
[..]
Stond die ouwe van Dijk niet in de basis?
Raakte geblesseerd, Mulder kwam erin en die deed het zo goed dat ie mocht blijven staan.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:11 schreef McFearless het volgende:
[..]
Waarom niet, best een aardige keeper.
Vond jij Mulder ook goed spelen?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Raakte geblesseerd, Mulder kwam erin en die deed het zo goed dat ie mocht blijven staan.
Oke, heb 'm alleen twee keer tegen Ajax gezien, maar toen vond ik 'm erg onzeker. Zit wel toekomst in, daar niet van.quote:
Yup. Of ze kijken met zulk desinteresse dat ze net zo goed niet kunnen kijken, maar dat is natuurlijk aan ieder zichzelf.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:17 schreef Baghdaddy het volgende:
Alsof ze serieus niet meer naar het WK gaan kijken omdat Turkije niet meedoet.
Gewoon, Turkenquote:Ik vraag me af trouwens wie dat allemaal tegen jou hebben gezegd.
Goed punt, maar door niet aanwezig te zijn op zo'n WK kom je nog slechter af natuurlijk.quote:De Turken die ik ken zijn blij dat Turkije niet meedoet, anders "zag de hele wereld" hoe slecht ze op dit moment spelen.
quote:
Die zijn homo of vrouw.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:56 schreef eucalyptus het volgende:
En mensen die het WK niet volgen omdat ze voetbal voor autisten vinden..?
Of helden. Zie bijdehandquote:
en de stekende supporters van turkye he.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:28 schreef tralalala het volgende:
Turkije brengt altijd wel spektakel, alleen die toeterende josti's na de wedstrijd moeten worden aangereden.
quote:Op zondag 23 mei 2010 01:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
TS is een Turk.
Ja, groot gelijk heb je...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK KOTS OP JE MSNK![]()
Omdat hij zich wil aansluiten bij het superieure volk?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, groot gelijk heb je...
IK KOTS OP JE MSNK
Leuk voor jequote:Op zondag 23 mei 2010 17:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, groot gelijk heb je...
IK KOTS OP JE MSNK
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:34 schreef xminator het volgende:
Dat je een 6sarayli bent is wel duidelijk.
LANDVERRADER!
Grapjas.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:52 schreef Argo het volgende:
Ik volg het wk sowieso niet, Nederland verliest sowieso!![]()
En tja ... Wat me wel grappig lijkt bij vrouwen voetbal is Turkije! Allemaal vrouwen in burka's over dat veld!
wie zei dat dat 'volk' zich nederlander noemt?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:35 schreef Dropdown het volgende:
Ik zat hier gisteren tijdens oefenexamen economie aan te denken. Dat volk ging bij het EK joelend en toeterend over de straten met vlaggen op hun rug. Wat is dat nou weer voor onzin. Je noemt jezelf een Nederlander, maar dan wel voor je thuisland juichen. Ga dan lekker terug naar je eigen land, waar je geen televisie hebt.
er zijn genoeg rechtse vrouwen in Turkije hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 18:52 schreef Argo het volgende:
Ik volg het wk sowieso niet, Nederland verliest sowieso!![]()
En tja ... Wat me wel grappig lijkt bij vrouwen voetbal is Turkije! Allemaal vrouwen in burka's over dat veld!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |