Bij elke behoorlijke toko.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:22 schreef Anthraxx het volgende:
Nooit van gehoord. Waar kan ik dat halen?
Whut?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:23 schreef Aure het volgende:
Ohjee ik heb net pas het googlepacmanlogo ontdekt. Het is verslavend
Ik vind de Wijko van alle supermarkt sauzen toch wel 1 van de lekkerste. Wel die pasta en niet die kant en klare.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:28 schreef Windigo het volgende:
Zelf satésaus maken![]()
De rest is allemaal waardeloze zoete bagger
Ik vind wijko nog steeds veel te zoet, ik houd van een wat hartigere satésaus zoals mn moeder maakt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind de Wijko van alle supermarkt sauzen toch wel 1 van de lekkerste. Wel die paste en niet die kant en klare.
gatver, dat mensen zo gestresst zijn bij de kassa snap ik nooit.. je rent toch ook niet als een gillende gek door de supermarkt om zo snel mogelijk alles in te laden?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:30 schreef cybermans het volgende:
ppffft net echt een stel anita's bij de kassa bij appie..
zwaar opgemaakt en vooral maar 1mm overlaten tussen de 2 karretjes en maar chaggo kijken toen ik niet gelijk de kar doorschoof als de mensen voor me 2mm vooruit gingen
Niet?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:34 schreef FutureFairytale het volgende:
gatver, dat mensen zo gestresst zijn bij de kassa snap ik nooit.. je rent toch ook niet als een gillende gek door de supermarkt om zo snel mogelijk alles in te laden?
als je andere mensen niet omver duwt is er niks aan de hand, zowel?quote:
http://www.google.comquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Boh ik verveel meTas is ingepakt (OH shit, fietsschoenen moeten erin, ff doen) ik kan nog even de handbagage doen. Om kwart voor 6 moet ik de trein vlak bij het Ouderlijk huis hebben, ik moet ook nog bikini en slaapzak halen maar de ouders zijn toch niet thuis dus gezellig is het daar ook niet.
Wat moet ik doen om de tijd te doden?
Ik heb net wel pacman gespeeldquote:
Vandeweek ook gehad. Helft weggegooid. Wat een waardeloos stuk vlees. Succesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker gezwommen. Zodadelijk een AH Kogelbiefstukje ('Puur en Eerlijk'![]()
) op de grillpan meppen.
Net opquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:12 schreef Windigo het volgende:
[..]
Vandeweek ook gehad. Helft weggegooid. Wat een waardeloos stuk vlees. Succes
Ik gun het Von Gahl zo ergquote:
Hmm, ik wou dat het mij ook gesmaakt had, maar bij mij was hij treurig en smaakte chemisch.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Net op
Medium-rare gegrild, ook uitjes op de grill gegooid, was lekker
Ik prefereer echter wel een Rib-Eye of een Entrecote.
Kopieën doe ik niet aanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:34 schreef cybermans het volgende:
koppieen van je papieren en pasjes
reisgids
lader voor ipod
lader voro camera
wandelschoenen
goed humeur
statief voor camera (ook een mini ding kan handig zijn)
Ja. Goeie actie van die stier. Arme beest heeft zich wel laten gelden voordat ie werd afgeslachtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2252900/stier-spietst-torero.html
Wow
Nee, tis een directe vlucht.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:05 schreef cybermans het volgende:
leesvoer voor onderweg
ga je op wenen overstappen? sachertorte!
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:22 schreef Anthraxx het volgende:
En dan heerlijk tegen elkaar eindigen in Luffeltje Luffeltje
We hebben geen scannerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:11 schreef Duderella het volgende:
![]()
Niks te melden, beetje druk. En een geluksgevoeldaggie, fijn!
Richting zonnige tuin.![]()
En Lein: goede reis.
O en als je geen zin in kopiën hebt: paspoort/pasfoto even scannen en aan jezelf mailen via een webmail. Of gewoon dangerous livven natuurlijk.![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2252900/stier-spietst-torero.html
Wow
Je kunt ook een foto maken van je documenten met je digitale cameraquote:
Woehaha het was echt niet cynisch bedoeld! Echt niet!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet zo cynischhet werkt prima in noodgevallen
Rames, lekker en veeeelquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:31 schreef golfer het volgende:
Shitload boodschappen gedaan en het gepraat over saté en satésaus deed ons besluiten even om te rijden naar Hoofddorp om bij de beste toko van Noord-Holland (Pandora), twee ramesmaaltijden te scoren. Scheelt weer 2 dagen zelf koken.
Ja. 1 Grote bak rames is altijd genoeg voor 2 dagen voor mij. (nasi, ajam pedis, babi pangang, sambal goreng telor, gado gado en nog een gemengde groente).quote:
lekkolquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. 1 Grote bak rames is altijd genoeg voor 2 dagen voor mij. (nasi, ajam pedis, babi pangang, sambal goreng telor, gado gado en nog een gemengde groente).
Dankje! Het zal ook wel allemaal gewoon goedkomen toch? JA!quote:
is heel normaal maar je hebt alles en t komt wel goed. heeft geen zin om te stressen als je al onderweg bent toch? gewoon iPod op en geniet van de vluchtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Rames, lekker!
Ik sta op de trein te wachten. Ben toch wel een beetje gespannenStraks gaat er iets mis ofzo...
bloemkoolquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
lekkere kop zelfgemaakte tomatencrèmesoep op met oude kaas en gehaktballen![]()
straks van de AH een maaltijdsalade. de rest eet bloemkool en daar heb ik echt geen zin in
die had golfer al op? ofv vanwege dieet?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:25 schreef Bluezz het volgende:
Gado gado, groente, ajam pedis en een eitje gegeten. Zonder nasi, maar lékker
Lein het gaat helemaal goed joh
Dat laatste dus.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:27 schreef cybermans het volgende:
die had golfer al op? ofv vanwege dieet?
eens in de zoveel maanden is erg lekker ja. Eens per week wordt minderquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:24 schreef Windigo het volgende:
Eens in de zoveel maanden bloemkool met echte bechamelsaus, een gehaktbal en gekookte aardappeltjes.. Hmmjeugdsentiment!
Ikke was dus stormend voorwaards aan het gaan op de oirschotse heidenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dankje! Het zal ook wel allemaal gewoon goedkomen toch? JA!
Waar is Braamyo eigenlijk? Ik heb m al een tijdje niet gespot hier...
Klinkt leuk die poule !quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:33 schreef borisz het volgende:
Net een leuk mailtje binnen gekomen met een voetbalpoule.
Volgens mij komt dat meer omdat jij er niet altijd bentquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:40 schreef Duderella het volgende:
En ik mis CF hier de laatste tijd, is die weer in den verre?
Ik heb een hekel aan boemkool, broccoli en witlof. Verder zal ik niet echt klagen over de rest van de groentesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:48 schreef Duderella het volgende:
Ik ben gek op bloemkool!
Nou ja, op alle groenten eigenlijk.
Wat is de reden dat je elektrisch scheert en niet nat?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:50 schreef cybermans het volgende:
mijn scheerapparaat hield het precies lang genoeg uit... wel glad en accu leeg
Waar lees je dat?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:56 schreef borisz het volgende:
NL Soldaat/soldaten omgekomen in Afganistan. 19.30 persco.
Hoi!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ikke was dus stormend voorwaards aan het gaan op de oirschotse heiden
Twitter. @mpoppel de oude baas van @breakingnews.quote:
luiheid electrisch kan namelijk ook tijdens tv kijken bvquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je elektrisch scheert en niet nat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dát moet je natuurlijk niet doenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eens in de zoveel maanden is erg lekker ja. Eens per week wordt minder
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:02 schreef cybermans het volgende:
[..]
luiheid electrisch kan namelijk ook tijdens tv kijken bv
wil het nog wel eens een keer proberenDe laatste keer dat ik mijn ex zoende (met een baard van 2 dagen) was het commentaar via mail 2 uur later: "Oeh, stoppeltjes. Hihihi.... vrouwen vinden het toch wel leuk om dat te voelen bij het zoenen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar heb zelf niet zo'n mooie baardgroei vind ik zelf. Bovendien zitten er twee rare plekken op m'n linker onderwang waar helemaal niets groeit
Ik zat er ook aan te denken om over te stappen naar elektrisch scheren vanwege luiheid. Nu scheer ik me altijd onder de douche nat. Maar da's eigenlijk zo waterverspillend.Confidence through competence
Mijn neef is daar. Een functie weinig risico oplevert, maar je haren gaan toch even overeind staan als je zoiets leest. Blijf het even volgen zo.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Twitter. @mpoppel de oude baas van @breakingnews.
http://wireupdate.com/wir(...)thern-afghanistan-2/
Ik had dat ook wel hoor. Mn broer had deze keer ook een functie met weinig risico maar als je zulke berichten leest dan ben je toch ongerust. De vorige keren had ie veel meer risico, toen was het helemaal vervelend om dit soort nieuwsberichten te horen..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn neef is daar. Een functie weinig risico oplevert, maar je haren gaan toch even overeind staan als je zoiets leest. Blijf het even volgen zo.
Stoppeltjes zijn vervelend met zoenenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik mijn ex zoende (met een baard van 2 dagen) was het commentaar via mail 2 uur later: "Oeh, stoppeltjes. Hihihi.... vrouwen vinden het toch wel leuk om dat te voelen bij het zoenen"
Precies! Zó vervelend!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, ligt na afloop je gezicht zowat open.
Wutquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:56 schreef borisz het volgende:
NL Soldaat/soldaten omgekomen in Afganistan. 19.30 persco.
Wij hebben 3 brand(jes) geblust.quote:
Tof!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wij hebben 3 brand(jes) geblust.
Waarvan bij 1 brand 2 peletons er recht in ramde, en ik een tweetal keren recht door de brandende heide heen ramde met de ypr om de grond en dus het vuur ff flink om te ploegen...
Ja dat kan ook. Maar dan wil ik wel volgaarne in een vingerknip al mijn gewaardeerde CULlers om mij hene ja!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat meer omdat jij er niet altijd bent
Ik ben het helemaal met krak eens! Kaas is een snor en baard aan het kweken voor een wedstrijd dit weekend. Niet echt lekker zacht.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:14 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, ligt na afloop je gezicht zowat open.
Ik dacht dat fietsers vooral onthaarden voor een wedstrijd?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met krak eens! Kaas is een snor en baard aan het kweken voor een wedstrijd dit weekend. Niet echt lekker zacht.
Lekker mensen kijken omdat je verder geen ruk kan doen.quote:De foodcourt op Schiphol is echt een vreselijke plek. Lang wachten tot je je eten krijgt, dan naar de kassa en daar sta je zo lang te wachten dat je eten koud is tegen de tijd dat je betaald hebt. En het personeel is, met uitzondering van de sbarro-man, haske chagrijnig.
Als de snor en baard er eenmaal zijn, valt het wel mee.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met krak eens! Kaas is een snor en baard aan het kweken voor een wedstrijd dit weekend. Niet echt lekker zacht.
De foodcourt op Schiphol is echt een vreselijke plek. Lang wachten tot je je eten krijgt, dan naar de kassa en daar sta je zo lang te wachten dat je eten koud is tegen de tijd dat je betaald hebt. En het personeel is, met uitzondering van de sbarro-man, haske chagrijnig.
Zoals Krak al zei, je lippen gaan er aan kapot manquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind je het niet mannelijk dan, bij het zoenen?
Nee, ik vind het een ongewenste peeling.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind je het niet mannelijk dan, bij het zoenen?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een ongewenste peeling.
Als je 80 km/u op de motor rijdt, in de regen, zonder vizier, voelt dat ook zo. Een soort massage door een egel. Maar dat is sneller over.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een ongewenste peeling.
mooi isset wel jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:33 schreef Duderella het volgende:
Ik ben geen zoener, maar ik vind stoppeltjes wel mooi staan bij een man.
Jij eskimoot met Arty?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:33 schreef Duderella het volgende:
Ik ben geen zoener, maar ik vind stoppeltjes wel mooi staan bij een man.
Gelukkig vinden vrouwen andere mannelijke dingen wel belangrijk. Galant zijn ofzo.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
Hm okee... stoppels mooi, niet praktisch dus
1NL en een Franse soldaat overleden. Vier soldaten gewond.quote:
Galant zijn staat op plek #5, na #4 veel geld hebben.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gelukkig vinden vrouwen andere mannelijke dingen wel belangrijk. Galant zijn ofzo.
belangrijk niet, wel leukquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gelukkig vinden vrouwen andere mannelijke dingen wel belangrijk. Galant zijn ofzo.
Pfoe he wat heb jij veel hyves vriendenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Tadaa, een paar foto's van mijn Italië vakantie!
gezellig!quote:
Die ben ik nu aan t bekijkenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gezellig!tja.. ik kan zelf niemand uitnodigen maar accepteer iedereen wel, ook al ken ik diegene niet. anders krijg ik klachten dat ik 'kapsones' heb
![]()
ik ga ff je profiel checken!
Je hebt nu zeker alleen mn vriendenaantal gezien, en niet m'n foto's!
edit: ik zie je profiel niet, hij staat niet open voor vrienden![]()
beter dan een fuselier....quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:36 schreef krakkemieke het volgende:
Oh bah Braam, het is een Limburgse Jager.
helaas, niet zichtbaar voor mij. heel irritant. pas als mensen em open zetten voor Hyvers of iedereen kan ik het zien.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:48 schreef Aure het volgende:
[..]
Die ben ik nu aan t bekijken![]()
Hummm je zou mn profiel gewoon moeten zien hoor?
ja tis sowieso klote, wat het ook isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
beter dan een fuselier....maar nogsteeds verdomd kut !!!!!
Ja, nou, ik dacht: uit Oirschot. Dus het leek me zo dichtbij.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
beter dan een fuselier....maar nogsteeds verdomd kut !!!!!
Tapasboot klinkt als een heel goed plan met mooi weer!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Thuis, hele dag gewerkt, nu best moe maar moet straks nog borrelen in de stad met collega's en morgen tapasboot met heerlijk weer
Het is een mensenleven ! verdommequote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja tis sowieso klote, wat het ook is
klinkt heel gezellig!! ik heb vnv helemaal niksquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Thuis, hele dag gewerkt, nu best moe maar moet straks nog borrelen in de stad met collega's en morgen tapasboot met heerlijk weer
jah is ook wel... maar ken niet iedereen persoonlijk op oirschot, toch bedankt voor het meedenken, waardeer het altijd weer,quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, nou, ik dacht: uit Oirschot. Dus het leek me zo dichtbij.
jij hoeft toch niet naar Uruzgan hoop ik?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het is een mensenleven ! verdommeniet blij
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:54 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik word uitgezonden, uiteraard mag ik niet zeggen, wat. hoe of wanneer, maar ik word het wel in de nabije toekomst.
Ooooh wat stom zeg! Ehm ja nou ehm ik doe hem heel eventjes voor Hyvers openbaar maken dan kan je even glurenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
helaas, niet zichtbaar voor mij. heel irritant. pas als mensen em open zetten voor Hyvers of iedereen kan ik het zien.
'Artiestenstatus' hebben is niks aan
Misschien dus wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij hoeft toch niet naar Uruzgan hoop ik?
dankje, ik ben nu aan het gluren!! zal zo zeggen wanneer ik klaar benquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:55 schreef Aure het volgende:
[..]
Ooooh wat stom zeg! Ehm ja nou ehm ik doe hem heel eventjes voor Hyvers openbaar maken dan kan je even gluren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ben er wel heel blij meeliep de hele bivak lang met een glimlach van oor tot oor op me gezicht
![]()
Kan je nu ook mn foto's zien?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankje, ik ben nu aan het gluren!! zal zo zeggen wanneer ik klaar ben
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:57 schreef Braamyo het volgende:
Jah ik mag dus geen locaties noemen
dus jullie zullen het pas na afloop wetenVan ons mag je natuurlijk niet weg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ben er wel heel blij meeliep de hele bivak lang met een glimlach van oor tot oor op me gezicht
![]()
Maar ik ben ook blij voor je!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Ja ik was het aan t proberen maar bijna al mn foto's staan in een standaard vrienden map dus die kan ik niet wijzigen, helaaschquote:
ok dat is jammer maar niks aan te doenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:02 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja ik was het aan t proberen maar bijna al mn foto's staan in een standaard vrienden map dus die kan ik niet wijzigen, helaasch
wat, wie, waar......quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Braam; je staat op het profiel van Aure.. waarom zijn wij nog geen vriendjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vriendjes? profiel? ik heb ff geen idee waar je het over hebt
**heeft haast want is te laat voor verjaars partijtje**
PM ff dan onthoud ik dingen !
tot morgen !!!!
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wat, wie, waar......Hyves braam, hyves!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vriendjes? profiel? ik heb ff geen idee waar je het over hebt
**heeft haast want is te laat voor verjaars partijtje**
PM ff dan onthoud ik dingen !
tot morgen !!!!
Geef het beestje maar een naampje.quote:
Ja die is ook lekker, recept hebben?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja dat kan ook. Maar dan wil ik wel volgaarne in een vingerknip al mijn gewaardeerde CULlers om mij hene ja!![]()
Die pasta met bloemkool klint wel lekker Windigo!
Gefeliciteerd. Dat wilde je toch en daarvoor heb je toch getekend als beroeps?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:54 schreef Braamyo het volgende:
Overigens, mischien wel ruk om juist nu te zeggen, maar van de week bevestiging gehad,
Ik word uitgezonden, uiteraard mag ik niet zeggen, wat. hoe of wanneer, maar ik word het wel in de nabije toekomst.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Dat wilde je toch en daarvoor heb je toch getekend als beroeps?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:57 schreef Braamyo het volgende:
Jah ik mag dus geen locaties noemen
dus jullie zullen het pas na afloop wetenVolgens mij vindt braam het helemaal niet erg om uitgezonden te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ben er wel heel blij meeliep de hele bivak lang met een glimlach van oor tot oor op me gezicht
![]()
Gezellig, we zijn vriendjes!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:28 schreef golfer het volgende:
Dutje na het avondeten was lekker.
Nu de finale CL.
En ik ga mijn Hyves ook eens uitbreiden met FF.
volgens mij duurt het nog even toch? hoop ikquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:48 schreef Windigo het volgende:
Braam, uitgezonden?
Ik hoop dat we je terugzien
Alsnog, ik begrijp niet waarom je het risico neemt om dood te gaan terwijl je land niet bedreigt wordquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij duurt het nog even toch? hoop ik
heeft meer met eer te maken denk, het feit dat je aan een opbouw en/of vrede kunt werken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:52 schreef Windigo het volgende:
[..]
Alsnog, ik begrijp niet waarom je het risico neemt om dood te gaan terwijl je land niet bedreigt word![]()
Maar goed als Braam dat wil ben ik blij voor hem
even checken of ik 13 juni kanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:54 schreef Bluezz het volgende:
Bijlezenterwijl jullie even genieten van een prachtig plaatje
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:00 schreef z80 het volgende:![]()
![]()
grasmaaier stuk.
aantal onderdelen besteld en inmiddels vervangen, en kan weer maaien. niet dus.
na een paar minuten weet stuk.
blijkt de uitlaatklep dusdanig verroest te zijn dat deze vastloopt in de kop zodra de motor warm word.
nu moet ik de halve motor uit elkaar gaan halen![]()
en het gras staat al zo hoog dat de hand maaier er niet meer door komt.
morgen gaat het blok uit elkaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klote, laat het even en ga morgen weer fris verder als je niet meer zo gefrustreerd ben. dan heb je em zo gerepareerd
sorry nee. maar klote voor je dit. met dit mooie weer mag je een paar uur gaan werkenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:08 schreef z80 het volgende:
[..]
morgen gaat het blok uit elkaar.
en dat is geen klusje van een paar minuten, meer een paar uur.
en ik moet ook weer speciaal gereedschap gaan bestellen (buiten de onderdelen).
iemand nog een zeis in de aanbieding.
Kan je hem niet even inhuren?quote:
Het ging erom dat het moment om het te vertellen wat minder was. Net een soldaat gesneuveld.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Dat wilde je toch en daarvoor heb je toch getekend als beroeps?
je mag wel bij mij komen liggenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hallloooo! Ik slaap alleen vnv, bedankt
aha, JIJ bezoekt al wekenlang elke dag mijn hyvequote:
goeienavond Spankyquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:25 schreef Spanky78 het volgende:
Goedenavond, ik denk.. laat ik ook eens meedoen aan een slowchat...
Je hebt er een stalkertje bij?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:
aha, JIJ bezoekt al wekenlang elke dag mijn hyve(zeggen mijn statistieken)
er staat niet iedere dag wat nieuws op hoor!
kan niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aha, JIJ bezoekt al wekenlang elke dag mijn hyve(zeggen mijn statistieken)
er staat niet iedere dag wat nieuws op hoor!
ik dacht mijn stalker te hebben gevondenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:30 schreef z80 het volgende:
[..]
kan niet.
1 keer gekeken toen je foto's voor de eerste keer plaatste/linkte, en vandaag pas weer.
ik gebruik hyves maar zelden.
jazeker, dit slaat nergens op. hopelijk komt Bayern nog terug. of ben je voor Inter?quote:
Maakt mij eigenlijk niks uit.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jazeker, dit slaat nergens op. hopelijk komt Bayern nog terug. of ben je voor Inter?
ik eerst ff denken wie Melafairy isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:35 schreef Bluezz het volgende:Weer een militair omgekomen dus
![]()
Braam weet wat je doet en vraag je daarbij altijd af wat het meest belangrijk is in je leven.
Steer, veel mannen hebben stukjes kale skin op hun kin, waar niks groeit. Kwam ik achter in de zorg waar ik 'mijn' mannelijke bewoners elke dag schoor.
Ik ben ook geen knuffelzoenkont trouwens.
Foto's gaat kijken en Melafairy toevoegen gaat
je vind Bommel super of je kunt hem niet uitstaan. ik dacht dat ie te oud was voor voetbal maar omdat ie nog bij zulke grote clubs blijft spelen zal hij toch nog wel iets hebben.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Maakt mij eigenlijk niks uit.
Ik heb een pesthekel aan zowel Inter als Bayern.
En misschien nog wel meer hekel aan Van Bommel en Van Gaal.
Dus dan mag Inter met Sneijder wel winnen van mij, maar ik heb er voor Robben (die ik wel mag) ook vrede mee als Bayern wint.
Duquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ik eerst ff denken wie Melafairy ishahaha
Van Gaal is wel zo vreselijk megalomaan en arrogant.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:40 schreef FutureFairytale het volgende:
je vind Bommel super of je kunt hem niet uitstaan. ik dacht dat ie te oud was voor voetbal maar omdat ie nog bij zulke grote clubs blijft spelen zal hij toch nog wel iets hebben.
waarom mag je Van Gaal niet? te hoog in zn bol?
ik vind Sneijder niks, die is al Italiaan. Maar misschien mag ik em niet omdat hij ging scheiden van een hele leuke vrouw en dan met zo'n nepwijf komt
echte kunst!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Du
En ik vond dit de leukste![]()
![]()
[ afbeelding ]
belangrijke wedstrijden zijn meestal saai. 1/4 en 1/2 finales zijn het spannendst.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Van Gaal is wel zo vreselijk megalomaan en arrogant.![]()
Sneijder vind ik als voetballer erg goed (oud Ajacied...), maar inderdaad dat irritante goldiggende elke BN-er met geld rondneukende wijf van hem is wat minder.
Maar nogmaals: mij maakt het vandaag eigenlijk niet uit wie er wint. Ik wil gewoon een aantrekkelijke wedstrijd zien.
ik heb trouwens ook nog een foto van een beeld waarbij een man aan een vrouw haar tiet zuigt.. echt, wat die Romeinen vroeger maaktenquote:
Is natuurlijk veel erger dan de kunst van tegenwoordigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb trouwens ook nog een foto van een beeld waarbij een man aan een vrouw haar tiet zuigt.. echt, wat die Romeinen vroeger maakten
Ja, die waren niet zo preuts. Dat is pas sinds het christendom... Jammer, de orgies komen veel minder vaalk voor!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb trouwens ook nog een foto van een beeld waarbij een man aan een vrouw haar tiet zuigt.. echt, wat die Romeinen vroeger maakten
Ach je hebt vast wel andere leuke plekjes tochquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
Kale kin![]()
Had liever de plekjes niet gehad
nou, ze maakten alles. dat mis ik wel. als ik zoveel prachtige gebouwen zie die 2000 jaar sterk blijven, waarom lopen we nu dan zo achter? onze bouw is veel minder, maar natuurlijk wel veel goedkoper. de rijken kochten slaven en lieten hen bouwen voor het volk. ik vind de katholieke kerken en standbeelden indrukwekkend mooi. wat waren ze toch goed vroeger. vooral Bernini en Michelangeloquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:54 schreef Aure het volgende:
[..]
Is natuurlijk veel erger dan de kunst van tegenwoordig![]()
oeeequote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach je hebt vast wel andere leuke plekjes toch [ afbeelding ]
Het is gewoon een verandering van stijl.. Net zoals met modequote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou, ze maakten alles. dat mis ik wel. als ik zoveel prachtige gebouwen zie die 2000 jaar sterk blijven, waarom lopen we nu dan zo achter? onze bouw is veel minder, maar natuurlijk wel veel goedkoper. de rijken kochten slaven en lieten hen bouwen voor het volk. ik vind de katholieke kerken en standbeelden indrukwekkend mooi. wat waren ze toch goed vroeger. vooral Bernini en Michelangelo
klopt ja, dat was vroeger ook veel, zwaar en duur.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:07 schreef Aure het volgende:
[..]
Het is gewoon een verandering van stijl.. Net zoals met mode
Fantastisch doelpunt wel van Milito.quote:
Ik vrees van niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Bayern geef em van jetje, schiet die bal maar in het netje![]()
zal het helpen?
Daniel van Buytenquote:
We lopen niet achter. Het heeft geen kans om oud te worden omdat het binnen 40 jaar toch weer gesloopt wordt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou, ze maakten alles. dat mis ik wel. als ik zoveel prachtige gebouwen zie die 2000 jaar sterk blijven, waarom lopen we nu dan zo achter? onze bouw is veel minder, maar natuurlijk wel veel goedkoper. de rijken kochten slaven en lieten hen bouwen voor het volk. ik vind de katholieke kerken en standbeelden indrukwekkend mooi. wat waren ze toch goed vroeger. vooral Bernini en Michelangelo
ja, zal dit het ook 2000 jaar uithouden? als ik naar de huizen in o.a. Frankrijk kijk (brr) denk ik het nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We lopen niet achter. Het heeft geen kans om oud te worden omdat het binnen 40 jaar toch weer gesloopt wordt.
quote:
Er zijn altijd gebouwen die het minder uithouden (waarschijnlijk ook omdat men weet dat het zomaar over 40 jaar gesloopt kan wordenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja, zal dit het ook 2000 jaar uithouden? als ik naar de huizen in o.a. Frankrijk kijk (brr) denk ik het niet
de kerken denk welquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:32 schreef Aure het volgende:
[..]
Er zijn altijd gebouwen die het minder uithouden (waarschijnlijk ook omdat men weet dat het zomaar over 40 jaar gesloopt kan worden), maar ik denk dat er ook zat gebouwen zijn die het makkelijk 2000 jaar volhouden. Ze krijgen er alleen de kans niet voor
350k krijgt hij bijgeschrevenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:40 schreef golfer het volgende:
Hoera voor Wesley.
Yolante kan weer een nieuw setje kopen
Net teruggezien. Heb er maar 1 smiley voorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=11075514
Er zijn dagen dat ik minder verdien in anderhalf uur.quote:
Damn....ik ben betraptquote:
thanks heb het aangezet. had net de TV Kantine aan, iets heel andersquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=11075514
oooeee fotoooo'squote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
Eerste dag Hockeyfestijn zit erop iigHet weer was fantastisch en ik heb weer een hoop lol gehad en het uitzicht was ook prettig
67 vrouwenteams
En ze wilden allemaal op de foto's. Ook de mannen btw. en zelfs op heel erg foute manieren
Ik heb teveel blote konten gezien en niet die van de vrouwen
![]()
Ik heb die foot's niet gemaaktquote:
Nogal jaquote:
dank Uquote:Op zondag 23 mei 2010 00:25 schreef MissHobje het volgende:
Nee gewoon stillig en moe en tijd om te slapen (denk ik)
Enne cybermans sterkte met de krampen
das volgende week geloof ik pasquote:Op zondag 23 mei 2010 00:25 schreef cybermans het volgende:
het is morgen zondag deel 1
en maandag zondag deel 2
of lig je in een tentje in landgraaf
Jawoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij duurt het nog even toch? hoop ik
Geld Aure, heel veel geld. Genoeg om een kleine droom van mij uit te laten komenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:44 schreef Aure het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij vindt braam het helemaal niet erg om uitgezonden te worden
Ja, ik ben lid. Wat wil je weten over die test?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:29 schreef MissHobje het volgende:
Oh golfer, ik heb een vraagske, ben jij lid van de consumenten bond? is dit in te zien? http://www.consumentenbon(...)_dossiers_stoomovens ben ik enorm benieuwd naar, mocht dat mogelijk zijn uiteraard
En anders ? iemand die lid is en mij dat wil laten lezen?
Ja zag je ompdhoog komenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
Damn....ik ben betraptWaar zag je dat dan
Hyves zeker?
quote:
Samenvatting: de beste combi-stoomoven
De geteste combi-stoomovens zijn gemakkelijk en comfortabel in het gebruik. Bij het stomen van eten hoeft u nauwelijks een oogje in het zeil te houden. Want bij stomen kan eten niet overkoken, droog koken of aanbranden. Ook roeren is niet nodig en het kookproces stopt na de ingestelde tijd, dus gerechten kunnen niet snel te gaar worden.
Instellen
Er is wel een 'maar': u moet het apparaat wel even leren kennen en ervaring opdoen met het instellen van bereidingstijden en temperaturen. De handleidingen geven met kooktabellen aan in hoeveel tijd bepaalde gerechten gaar zijn, en er zijn ook automatische programma's. Dat is echter geen garantie dat het persoonlijk gewenste resultaat wordt gehaald.
Snelheid
Sneller dan andere kookmethodes zijn stoomovens niet. Het stomen duurt over het algemeen langer dan koken in een pan. Ook een magnetron ontdooit en verwarmt het eten sneller, maar over het algemeen minder gelijkmatig. De oven-functie van de combi-stoomovens, een heteluchtoven, is qua tijd te vergelijken met een normale heteluchtoven.
Energie
De stoomovens gebruiken aardig wat energie. Stomen kost overduidelijk meer energie dan koken op een kookplaat. Bovendien moet de helft van de stoomovens uit deze test - behalve de Bosch, Neff en Siemens - aangesloten worden op een aparte groep. Heeft u meer apparaten op de groep met de stoomoven, dan is de kans op een gesprongen zekering zeer groot.
Prestaties
Van de geteste stoomovens presteert de Miele het best, behalve op ontdooien. Het apparaat heeft de meeste mogelijkheden en is het meest gebruiksvriendelijk. Wel gebruikt de Miele meer energie dan de andere combi-stoomovens uit deze test.
De Bosch, Siemens en Neff zijn technisch nagenoeg hetzelfde en scoren allemaal net wat minder dan de Miele, maar nog steeds goed. Deze apparaten zijn echter goedkoper en gebruiken minder energie.
De stoomovens van AEG en Electrolux scoren op meerdere punten iets minder dan de concurrentie. Zo zijn deze ovens wat minder gebruiksvriendelijk dan de andere stoomovens. Toch zijn dit ook nog steeds prima combi-stoomovens, waarmee redelijk tot goede kook- en bakresultaten kunnen worden behaald. Als u naast de stoom-, oven- en combifunctie ook een grillfunctie in uw combi-oven wilt, zijn deze twee zeker een aanrader. De AEG en Electrolux zijn de enige geteste apparaten met grill.
Voordelen
Combi-stoomovens nemen weinig ruimte in ten opzichte van een losse stoomoven en bakoven. Met dit apparaat zullen de meeste mensen zelfs genoeg hebben aan twee kookpitten, en eventueel een wokbrander. Een combi-stoomoven kan zelfs de ontdooi- en opwarmfunctie van een magnetron vervangen. Een stoomoven doet er wel een stuk langer over dan een magnetron.
Het stoomproces in de gaten houden is niet nodig. Tijdens koken met een stoomfunctie is aanbakken, overkoken en droog koken niet mogelijk. Ook roeren hoeft niet. En afgieten van groente en rijst is ook niet meer nodig.
Bij alle apparaten is het duidelijk hoeveel bereidingstijd er nog resteert.
Het gebruiksgemak van alle geteste apparaten is goed tot zeer goed.
Nadelen
Het koken met een combi-stoomoven kost over het algemeen veel energie en meer tijd in vergelijking met koken op een gasfornuis.
Je moet het apparaat leren kennen om te weten hoe lang u iets moet stomen voor het klaar is. Kooktabellen in de handleiding en automatische programma's geven een leidraad, maar deze geven niet altijd het resultaat waar u op hoopte. Veel proberen is dus nodig.
Stoombakken met gaatjes lekken bij het uitnemen van het gerecht uit de oven.
Pasta koken is door het hete water niet ongevaarlijk.
Brillen beslaan zodra u de oven open.
Beste koop
Bosch HBC3D750
Neff B8762N0
Naja, bekijk het ff van een andere kant.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:52 schreef Windigo het volgende:
Alsnog, ik begrijp niet waarom je het risico neemt om dood te gaan terwijl je land niet bedreigt word![]()
En waar blijkt die vrijwilligheid uit?quote:En ik denk dat Nederland en iedere militair die vrijwillig aan de missie mee doet op deze manier een steentje bijdraagt aan die wereld.
Je hebt getekend als beroepsmilitair wetende dat je uitgezonden kunt worden. Dat opzich is denk ik al vrijwillig genoeg.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
En waar blijkt die vrijwilligheid uit?
Je hebt toch getekend ervoor dat je uitgezonden kan worden?
Noem het in plaats van vrijwilligen dan ''een bewuste keuze'' als je daar beter mee kunt leven.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:09 schreef Duderella het volgende:
Ja, dat vrijwillig snap ik ook niet helemaal. Het is een betaalde baan. En als ik het zo lees een dikbetaalde.
Mensen van bijvoorbeeld Artsen Zonder Grenzen die naar probleemgebieden trekken om hulp te verlenen, dat zijn vrijwilligers.
Als ik ervoor teken om een bepaald beroep uit te oefenen is er geen sprake van vrijwilligheid, maar van een bewuste keuze.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:07 schreef Braamyo het volgende:
Je hebt getekend als beroepsmilitair wetende dat je uitgezonden kunt worden. Dat opzich is denk ik al vrijwillig genoeg.
Alsof AZG geen bewuste keuze isquote:Op zondag 23 mei 2010 01:13 schreef Braamyo het volgende:
Noem het in plaats van vrijwilligen dan ''een bewuste keuze'' als je daar beter mee kunt leven.
Das vrijwlligquote:
Prima. En ik hoop dat dat voor alle militairen geldt die worden uitgezonden.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Noem het in plaats van vrijwilligen dan ''een bewuste keuze'' als je daar beter mee kunt leven.
Ach wel ja. Laten we het maar accepteren.quote:
Je verwoord precies wat zoon F. zei voor hij ging solliciteren bij defensiequote:Op zondag 23 mei 2010 01:18 schreef Duderella het volgende:
Prima. En ik hoop dat dat voor alle militairen geldt die worden uitgezonden.
Ik begreep dat veel jongens toch echt voor het geld gaan, en er verder nauwelijks over nadenken (ik heb het niet over jou). Dat stemt mij nogal cynisch. Niet over die jongens, want wie kan het een jonge knul kwalijk nemen om niet verder te denken dan de dag van morgen. Maar wel over het hele idee van uitzending van jonge mensen naar oorlogsgebieden.
Allezezus:quote:Op zondag 23 mei 2010 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Oh en de band voor het optreden is bekend, en wie speelt mee? Zoon M. de groot![]()
Ik word al kregel van die hele website. Wat traag en onoverzichtelijk!quote:Op zondag 23 mei 2010 01:23 schreef golfer het volgende:
Oh en..halleluja...we hebben weer een prijs gewonnen met de bank/giroloterij.
Na vorig jaar 12 bekers Ben en Jerry's en eerder dit jaar 6 appeltaarten van de Hema is het nu helemaal raak.
We hebben voor 150 euro creditkaarten gewonnen voor http://www.lifestyle94.com/intro
The horror, die kitsch daar.
Al een paar maanden geleden gezien.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:36 schreef Duderella het volgende:
O en B&G, misschien een tip: The Hurt Locker. Film over de uitzending van Amerikanen naar Afghanistan. Echt geen briljante film, maar het geeft wel enig inzicht (vond ik) in het brein van die soldaten daar.
En veel meuk. Maar we weten al wat we gaan aanschaffen: 2 van die houten relaxstoelen voor in de tuin.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:31 schreef Duderella het volgende:
Ik word al kregel van die hele website. Wat traag en onoverzichtelijk!
Kind, dan kweel ik nog meer sterren vd hemel, waardoor er ergens anders weer een of andere aswolk te beleven valtquote:Op zondag 23 mei 2010 01:30 schreef Duderella het volgende:
Allezezus:! Kun je nog wel zingen dan? Ik zou van de weeromstuit gaan kwélen.
Ja klopt!quote:Op zondag 23 mei 2010 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Al een paar maanden geleden gezien.
Irak trouwens en over die bomexpert toch?
quote:Op zondag 23 mei 2010 01:40 schreef golfer het volgende:
Bassist van Wally Tax speelt ook al mee, zie ik.
Het is wel allemaal beetje vergane glorie.
past prima bij dat koor..
quote:Op zondag 23 mei 2010 01:40 schreef golfer het volgende:
Bassist van Wally Tax speelt ook al mee, zie ik.
Het is wel allemaal beetje vergane glorie.
past prima bij dat koor..
Doe eens een ploatje, want ik ga die site niet meer op hoor!quote:Op zondag 23 mei 2010 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
En veel meuk. Maar we weten al wat we gaan aanschaffen: 2 van die houten relaxstoelen voor in de tuin.
Zeg zou Vader de Groot dan ook komen kijken?quote:Op zondag 23 mei 2010 01:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kind, dan kweel ik nog meer sterren vd hemel, waardoor er ergens anders weer een of andere aswolk te beleven valt
Als je die bandleden trouwens uitcheckt waar boris, onze koorleider mee op de proppen komt, kom je erachter dat het eigenlijk één grote vijver is waar ie in vist
wij hebben een nacht doorgehaald met spelletjes en wijnquote:Op zondag 23 mei 2010 07:51 schreef cybermans het volgende:
Best humor, gister kakte iedereen tegelijk in hier. Dus voor 1 uur iedereen op 1 oor
goeiemorgen! heb je niet geslapen??quote:Op zondag 23 mei 2010 08:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wij hebben een nacht doorgehaald met spelletjes en wijnen dat voel ik nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |