Bij elke behoorlijke toko.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:22 schreef Anthraxx het volgende:
Nooit van gehoord. Waar kan ik dat halen?
Whut?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:23 schreef Aure het volgende:
Ohjee ik heb net pas het googlepacmanlogo ontdekt. Het is verslavend
Ik vind de Wijko van alle supermarkt sauzen toch wel 1 van de lekkerste. Wel die pasta en niet die kant en klare.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:28 schreef Windigo het volgende:
Zelf satésaus maken![]()
De rest is allemaal waardeloze zoete bagger
Ik vind wijko nog steeds veel te zoet, ik houd van een wat hartigere satésaus zoals mn moeder maakt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind de Wijko van alle supermarkt sauzen toch wel 1 van de lekkerste. Wel die paste en niet die kant en klare.
gatver, dat mensen zo gestresst zijn bij de kassa snap ik nooit.. je rent toch ook niet als een gillende gek door de supermarkt om zo snel mogelijk alles in te laden?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:30 schreef cybermans het volgende:
ppffft net echt een stel anita's bij de kassa bij appie..
zwaar opgemaakt en vooral maar 1mm overlaten tussen de 2 karretjes en maar chaggo kijken toen ik niet gelijk de kar doorschoof als de mensen voor me 2mm vooruit gingen
Niet?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:34 schreef FutureFairytale het volgende:
gatver, dat mensen zo gestresst zijn bij de kassa snap ik nooit.. je rent toch ook niet als een gillende gek door de supermarkt om zo snel mogelijk alles in te laden?
als je andere mensen niet omver duwt is er niks aan de hand, zowel?quote:
http://www.google.comquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Boh ik verveel meTas is ingepakt (OH shit, fietsschoenen moeten erin, ff doen) ik kan nog even de handbagage doen. Om kwart voor 6 moet ik de trein vlak bij het Ouderlijk huis hebben, ik moet ook nog bikini en slaapzak halen maar de ouders zijn toch niet thuis dus gezellig is het daar ook niet.
Wat moet ik doen om de tijd te doden?
Ik heb net wel pacman gespeeldquote:
Vandeweek ook gehad. Helft weggegooid. Wat een waardeloos stuk vlees. Succesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker gezwommen. Zodadelijk een AH Kogelbiefstukje ('Puur en Eerlijk'![]()
) op de grillpan meppen.
Net opquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:12 schreef Windigo het volgende:
[..]
Vandeweek ook gehad. Helft weggegooid. Wat een waardeloos stuk vlees. Succes
Ik gun het Von Gahl zo ergquote:
Hmm, ik wou dat het mij ook gesmaakt had, maar bij mij was hij treurig en smaakte chemisch.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Net op
Medium-rare gegrild, ook uitjes op de grill gegooid, was lekker
Ik prefereer echter wel een Rib-Eye of een Entrecote.
Kopieën doe ik niet aanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:34 schreef cybermans het volgende:
koppieen van je papieren en pasjes
reisgids
lader voor ipod
lader voro camera
wandelschoenen
goed humeur
statief voor camera (ook een mini ding kan handig zijn)
Ja. Goeie actie van die stier. Arme beest heeft zich wel laten gelden voordat ie werd afgeslachtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2252900/stier-spietst-torero.html
Wow
Nee, tis een directe vlucht.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:05 schreef cybermans het volgende:
leesvoer voor onderweg
ga je op wenen overstappen? sachertorte!
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:22 schreef Anthraxx het volgende:
En dan heerlijk tegen elkaar eindigen in Luffeltje Luffeltje
We hebben geen scannerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:11 schreef Duderella het volgende:
![]()
Niks te melden, beetje druk. En een geluksgevoeldaggie, fijn!
Richting zonnige tuin.![]()
En Lein: goede reis.
O en als je geen zin in kopiën hebt: paspoort/pasfoto even scannen en aan jezelf mailen via een webmail. Of gewoon dangerous livven natuurlijk.![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2252900/stier-spietst-torero.html
Wow
Je kunt ook een foto maken van je documenten met je digitale cameraquote:
Woehaha het was echt niet cynisch bedoeld! Echt niet!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet zo cynischhet werkt prima in noodgevallen
Rames, lekker en veeeelquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:31 schreef golfer het volgende:
Shitload boodschappen gedaan en het gepraat over saté en satésaus deed ons besluiten even om te rijden naar Hoofddorp om bij de beste toko van Noord-Holland (Pandora), twee ramesmaaltijden te scoren. Scheelt weer 2 dagen zelf koken.
Ja. 1 Grote bak rames is altijd genoeg voor 2 dagen voor mij. (nasi, ajam pedis, babi pangang, sambal goreng telor, gado gado en nog een gemengde groente).quote:
lekkolquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. 1 Grote bak rames is altijd genoeg voor 2 dagen voor mij. (nasi, ajam pedis, babi pangang, sambal goreng telor, gado gado en nog een gemengde groente).
Dankje! Het zal ook wel allemaal gewoon goedkomen toch? JA!quote:
is heel normaal maar je hebt alles en t komt wel goed. heeft geen zin om te stressen als je al onderweg bent toch? gewoon iPod op en geniet van de vluchtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Rames, lekker!
Ik sta op de trein te wachten. Ben toch wel een beetje gespannenStraks gaat er iets mis ofzo...
bloemkoolquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
lekkere kop zelfgemaakte tomatencrèmesoep op met oude kaas en gehaktballen![]()
straks van de AH een maaltijdsalade. de rest eet bloemkool en daar heb ik echt geen zin in
die had golfer al op? ofv vanwege dieet?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:25 schreef Bluezz het volgende:
Gado gado, groente, ajam pedis en een eitje gegeten. Zonder nasi, maar lékker
Lein het gaat helemaal goed joh
Dat laatste dus.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:27 schreef cybermans het volgende:
die had golfer al op? ofv vanwege dieet?
eens in de zoveel maanden is erg lekker ja. Eens per week wordt minderquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:24 schreef Windigo het volgende:
Eens in de zoveel maanden bloemkool met echte bechamelsaus, een gehaktbal en gekookte aardappeltjes.. Hmmjeugdsentiment!
Ikke was dus stormend voorwaards aan het gaan op de oirschotse heidenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dankje! Het zal ook wel allemaal gewoon goedkomen toch? JA!
Waar is Braamyo eigenlijk? Ik heb m al een tijdje niet gespot hier...
Klinkt leuk die poule !quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:33 schreef borisz het volgende:
Net een leuk mailtje binnen gekomen met een voetbalpoule.
Volgens mij komt dat meer omdat jij er niet altijd bentquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:40 schreef Duderella het volgende:
En ik mis CF hier de laatste tijd, is die weer in den verre?
Ik heb een hekel aan boemkool, broccoli en witlof. Verder zal ik niet echt klagen over de rest van de groentesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:48 schreef Duderella het volgende:
Ik ben gek op bloemkool!
Nou ja, op alle groenten eigenlijk.
Wat is de reden dat je elektrisch scheert en niet nat?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:50 schreef cybermans het volgende:
mijn scheerapparaat hield het precies lang genoeg uit... wel glad en accu leeg
Waar lees je dat?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:56 schreef borisz het volgende:
NL Soldaat/soldaten omgekomen in Afganistan. 19.30 persco.
Hoi!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ikke was dus stormend voorwaards aan het gaan op de oirschotse heiden
Twitter. @mpoppel de oude baas van @breakingnews.quote:
luiheid electrisch kan namelijk ook tijdens tv kijken bvquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je elektrisch scheert en niet nat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dát moet je natuurlijk niet doenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eens in de zoveel maanden is erg lekker ja. Eens per week wordt minder
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:02 schreef cybermans het volgende:
[..]
luiheid electrisch kan namelijk ook tijdens tv kijken bv
wil het nog wel eens een keer proberenDe laatste keer dat ik mijn ex zoende (met een baard van 2 dagen) was het commentaar via mail 2 uur later: "Oeh, stoppeltjes. Hihihi.... vrouwen vinden het toch wel leuk om dat te voelen bij het zoenen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar heb zelf niet zo'n mooie baardgroei vind ik zelf. Bovendien zitten er twee rare plekken op m'n linker onderwang waar helemaal niets groeit
Ik zat er ook aan te denken om over te stappen naar elektrisch scheren vanwege luiheid. Nu scheer ik me altijd onder de douche nat. Maar da's eigenlijk zo waterverspillend.Confidence through competence
Mijn neef is daar. Een functie weinig risico oplevert, maar je haren gaan toch even overeind staan als je zoiets leest. Blijf het even volgen zo.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Twitter. @mpoppel de oude baas van @breakingnews.
http://wireupdate.com/wir(...)thern-afghanistan-2/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |