Bij elke behoorlijke toko.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:22 schreef Anthraxx het volgende:
Nooit van gehoord. Waar kan ik dat halen?
Whut?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:23 schreef Aure het volgende:
Ohjee ik heb net pas het googlepacmanlogo ontdekt. Het is verslavend
Ik vind de Wijko van alle supermarkt sauzen toch wel 1 van de lekkerste. Wel die pasta en niet die kant en klare.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:28 schreef Windigo het volgende:
Zelf satésaus maken![]()
De rest is allemaal waardeloze zoete bagger
Ik vind wijko nog steeds veel te zoet, ik houd van een wat hartigere satésaus zoals mn moeder maakt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind de Wijko van alle supermarkt sauzen toch wel 1 van de lekkerste. Wel die paste en niet die kant en klare.
gatver, dat mensen zo gestresst zijn bij de kassa snap ik nooit.. je rent toch ook niet als een gillende gek door de supermarkt om zo snel mogelijk alles in te laden?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:30 schreef cybermans het volgende:
ppffft net echt een stel anita's bij de kassa bij appie..
zwaar opgemaakt en vooral maar 1mm overlaten tussen de 2 karretjes en maar chaggo kijken toen ik niet gelijk de kar doorschoof als de mensen voor me 2mm vooruit gingen
Niet?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:34 schreef FutureFairytale het volgende:
gatver, dat mensen zo gestresst zijn bij de kassa snap ik nooit.. je rent toch ook niet als een gillende gek door de supermarkt om zo snel mogelijk alles in te laden?
als je andere mensen niet omver duwt is er niks aan de hand, zowel?quote:
http://www.google.comquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Boh ik verveel meTas is ingepakt (OH shit, fietsschoenen moeten erin, ff doen) ik kan nog even de handbagage doen. Om kwart voor 6 moet ik de trein vlak bij het Ouderlijk huis hebben, ik moet ook nog bikini en slaapzak halen maar de ouders zijn toch niet thuis dus gezellig is het daar ook niet.
Wat moet ik doen om de tijd te doden?
Ik heb net wel pacman gespeeldquote:
Vandeweek ook gehad. Helft weggegooid. Wat een waardeloos stuk vlees. Succesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker gezwommen. Zodadelijk een AH Kogelbiefstukje ('Puur en Eerlijk'![]()
) op de grillpan meppen.
Net opquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:12 schreef Windigo het volgende:
[..]
Vandeweek ook gehad. Helft weggegooid. Wat een waardeloos stuk vlees. Succes
Ik gun het Von Gahl zo ergquote:
Hmm, ik wou dat het mij ook gesmaakt had, maar bij mij was hij treurig en smaakte chemisch.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Net op
Medium-rare gegrild, ook uitjes op de grill gegooid, was lekker
Ik prefereer echter wel een Rib-Eye of een Entrecote.
Kopieën doe ik niet aanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:34 schreef cybermans het volgende:
koppieen van je papieren en pasjes
reisgids
lader voor ipod
lader voro camera
wandelschoenen
goed humeur
statief voor camera (ook een mini ding kan handig zijn)
Ja. Goeie actie van die stier. Arme beest heeft zich wel laten gelden voordat ie werd afgeslachtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2252900/stier-spietst-torero.html
Wow
Nee, tis een directe vlucht.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:05 schreef cybermans het volgende:
leesvoer voor onderweg
ga je op wenen overstappen? sachertorte!
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:22 schreef Anthraxx het volgende:
En dan heerlijk tegen elkaar eindigen in Luffeltje Luffeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |