Haha, bedankt voor het 'compliment'quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Do, jij bent geen man, jij bent gewoon cool. Dus jij telt niet.
Nee dat wil dus niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:50 schreef Marco001 het volgende:
Noortje,
Je kan ook gewoon je camera aansluiten op de pc, en dan net zoals je met een usb stick doet, gewoon copy/pasten..
Nu pasquote:
Mevrouw mag geen geld lenen van d'r ouders want ze moet sparen dus nu ga ik ook niet naar Mystery Land.quote:
Nan da Bart-kunquote:
OMGquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mevrouw mag geen geld lenen van d'r ouders want ze moet sparen dus nu ga ik ook niet naar Mystery Land.
Ze had het gewoon eerder moeten doen, dan had ze nu geld gehad.quote:
Geld moet rollen!quote:
Pics.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:05 schreef Hyman het volgende:
Oh Do, mn zonnebril van Ebay is verzonden
Gratis festivals zijn pauperquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ze had het gewoon eerder moeten doen, dan had ze nu geld gehad."ja ik wil wel veel van die gratis festivals doen hoor"
JAOOHWHWHWHWH DA'S DUURDER IN TOTAAL, DOOS.
I know maar Lowlands hè.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gratis festivals zijn pauperPukkelpop heeft trouwens wel een zieke line-up
Oja.quote:
Zijn ze ook. Hoewel Rock Werchter er ook wel wat van kan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja.
Ik blijf festivals debiel duur vinden in Nederland
Mja, Nederland en België zijn gewoon duurquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zijn ze ook. Hoewel Rock Werchter er ook wel wat van kan.
jammer.. Mysteryland lijkt best wel tof.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mevrouw mag geen geld lenen van d'r ouders want ze moet sparen dus nu ga ik ook niet naar Mystery Land.
mjah dat valt best mee.. Ik heb wel eens 75 euro betaald. en dat was dan voor 1 dag, maar wel een super line-up(Waldrock)quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoewel dat op zich wel weer meevalt als je er logisch over nadenkt want het is 4 dagen dus per dag 50 euro. Dus op zich normaal, Lowlands ofzo is dat ook.
De entree van Werchter en Lowlands vond ik vorig jaar echt niet zo duur. Het waren vooral de voedsel en drankprijzen die het hem dedenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zijn ze ook. Hoewel Rock Werchter er ook wel wat van kan.
Het WK man! En ze hebben daar elke dag een festival, als de medicijnman weer eens losgaat.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JA HALLO
niet zo zeuren ja.
In Afrika hebben ze geen eens festivals!
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het WK man! En ze hebben daar elke dag een festival, als de medicijnman weer eens losgaat.
Dan niet; rijst hebben ze nu wel genoeg van.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Of als het VN-voedseltransport er is
Dankjewelnoortjejijook!quote:
Gewoon doenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaaaa.Geen .rar van maken hoor en verspreiden, dan word ik boowszz.
Hoiquote:
overbodig...,quote:
Nou, ik dus ook niet. Maar wtf, ik zat gister net een kwartier in de zon, en toen ging ik even naar binnen om wat drinken te halen, was ik al rood aan het wordenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
overbodig...,
Hoewel ik hier alleen voor mezelf spreek. Ik verbrand namelijk niet. .:)
Nee, da's waarquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar niet als het altijd begint te irriteren aan m'n ogen.
Ik verbrand wel nogal snel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
overbodig...,
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou, ik dus ook niet. Maar wtf, ik zat gister net een kwartier in de zon, en toen ging ik even naar binnen om wat drinken te halen, was ik al rood aan het worden![]()
Ik ga lekker door 't bos fietsen, misschien kersen of pannenkoeken etenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ga mezelf van de heuvel af laten rollen
Haha, ik ga vanavond ook pannenkoeken bakkenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ga lekker door 't bos fietsen, misschien kersen of pannenkoeken eten
Huidkanker yay.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
overbodig...,
Het bos waar wij heen gaan zit een pannenkoekenhuis.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Haha, ik ga vanavond ook pannenkoeken bakken![]()
In welk bos nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Het bos waar wij heen gaan zit een pannenkoekenhuis.
Carolina Hoeve.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Het bos waar wij heen gaan zit een pannenkoekenhuis.
quote:
Stufi en zorgtoeslag zijn net gestort?quote:
Gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:08 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Stufi en zorgtoeslag zijn net gestort?
Net alsof ik die heb.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:08 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Stufi en zorgtoeslag zijn net gestort?
Au, waarvoor?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Net alsof ik die heb.
Ik heb net 200 euro overgemaakt naar mijn moeder
Stef Bos!quote:
Je bent nog geen 18?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Net alsof ik die heb.
Ik heb net 200 euro overgemaakt naar mijn moeder
quote:
En proud of itquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Verkapte ik draag merkkleding-post.
Daar kan je 25 Zeeman boxers voor kopen!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Watwat, ze had het net over Mysteryland. Is 18+ jwz.quote:
Wie niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je weet toch hoe rebels de huidige jeugd is qua leeftijdsgrenzenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:15 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Watwat, ze had het net over Mysteryland. Is 18+ jwz.
Ja ze zijn vet mooi. Normaal gesproken heb ik H&M maar dit is honderd keer beter want ik heb nog steeds zo'n yayikhebnieuwekledinggekocht-gevoel.quote:
Die lelijke teringdingenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar kan je 25 Zeeman boxers voor kopen!
Denk ik
Wel meer waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar kan je 25 Zeeman boxers voor kopen!
Denk ik
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je weet toch hoe rebels de huidige jeugd is qua leeftijdsgrenzen
Oh god, jij bent zo'n pauper die z'n boxer boven z'n broek uit draagtquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh god, jij bent zo'n pauper die z'n boxer boven z'n broek uit draagt
Nee, ik doe dat niet gelukkig. Dat is juist het hele principe van die nieuwe Zeeman boxer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh god, jij bent zo'n pauper die z'n boxer boven z'n broek uit draagt
Oh echt joh?!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, ik doe dat niet gelukkig. Dat is juist het hele principe van die nieuwe Zeeman boxer.
Ik wil hangmatten met een leuk boek en dan in slaap vallen maar ik heb 1. geen leuk boek en 2. moet ik leren.quote:
Welkom aan boordquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil hangmatten met een leuk boek en dan in slaap vallen maar ik heb 1. geen leuk boek en 2. moet ik leren.
Weet je hoe geel dat ding is? Dat zie je zowat nog door je broek heenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:22 schreef Bravebart het volgende:
Dan nog, als je dat niet doet, hoef je je ook niet druk te maken over hoe hij er uit ziet.
De Postbank is tegenwoordig gewoon ING hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ze zijn vet mooi. Normaal gesproken heb ik H&M maar dit is honderd keer beter want ik heb nog steeds zo'n yayikhebnieuwekledinggekocht-gevoel.
Wow ik heb zin in wandelen over de Posbank.![]()
![]()
Maar mijn ouders zijn er niet dus dat gaat niet gebeuren.
Jotch draagt visnet broekenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Weet je hoe geel dat ding is? Dat zie je zowat nog door je broek heen
JA EN IK HEB GEEN ZONNEBRANDCRÈME KUTKUTKUT.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Welkom aan boordAl die kutmensen die nu van het lekkere weer aan het genieten zijn
GODMILJAAR NOOR!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
JA EN IK HEB GEEN ZONNEBRANDCRÈME KUTKUTKUT.
Doenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zal ik naar de buren gaan, vragen of ik die van hun mag gebruiken?
Waar zijn je ouders heen dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn ouders hebben de zonnebrandcrème meegenomen volgens mij en ik heb geen geld om nieuwe te kopen.
Naar de buren!quote:
Kusjes!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
OHhhh mijn ouders hadden het gewoon op een domme plek gezet.Ik ga leren/zonnen.
Zo dadelijk lekker met vrienden chillen in het park en daarna bbqenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Welkom aan boordAl die kutmensen die nu van het lekkere weer aan het genieten zijn
Vrouwenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zo dadelijk lekker met vrienden chillen in het park en daarna bbqen.
Bier, muziek, vrienden, BBQ, wat wil je nog meer
Ouders zitten te schilderen en mevrouw gaat zonnenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn kamer in Eindhoven schilderen.
Wiet?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zo dadelijk lekker met vrienden chillen in het park en daarna bbqen.
Bier, muziek, vrienden, BBQ, wat wil je nog meer
Anders is het bij voordat al gefaaldquote:
Ja chill! Handig die examens.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ouders zitten te schilderen en mevrouw gaat zonnen!
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:35 schreef Bravebart het volgende:
Wanneer is het VMBO-BB wiskunde examen? Ik heb nog even 10 minuten lol nodig straks.
Examens, beste tijd van mijn middelbare schoolperiode.quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Al die joden die klagen over de oorlog.. Ze hebben zeker nog nooit pads in hun bikinitop gedaan?
Om eerlijk te zijn is het niet eens zo moeilijk. Trouwens Noor, hoe ging natuurkunde?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Examens, beste tijd van mijn middelbare schoolperiode.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Al die joden die klagen over de oorlog.. Ze hebben zeker nog nooit pads in hun bikinitop gedaan?
Haha het ging zoooo slecht. Ik durf het ook echt niet na te gaan kijken. Bij jou dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is het niet eens zo moeilijk. Trouwens Noor, hoe ging natuurkunde?
De eerste 5 bíjna helemaal foutloos. Ik kreeg enorm veel inspiratie ofzo, en alles ging vanzelf leek het wel. Nouja, een hoop. Ik gok toch wel genoeg voor een voldoendequote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Haha het ging zoooo slecht. Ik durf het ook echt niet na te gaan kijken. Bij jou dan?
quote:
Kontje verkopen achter het station.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb verdomme geen geld voor een nieuwe bikini
Misschien kan je dat door zo veel hitsige mannen laten doen dat je een nieuwe bikini kan kopen!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wie komt even langs om mijn rug in te smeren?
HAHA JA HE! IK OOK DOEI!quote:
Bavariaquote:
Lijkt me een slim planquote:
Nee.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:03 schreef MarkM het volgende:
Ben jij nu geheelonthouder tijdens de examens?
Mensen die ouders hebbenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:04 schreef Bravebart het volgende:
OudersWaarom zijn ze nou nooit thuis als je ze nodig hebt
Jammiequote:
Gadverdedammequote:
En jij gaat ze niet helpen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn kamer in Eindhoven schilderen.
quote:
Kut hèquote:
Bavaria, manquote:
En bepaald soort bier niet lusten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:09 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Bavaria, man
Bijna alle merken bier vind ik wel te pruimen maar Bavaria is een van de weinige die ik echt niet te zuipen vind
Oranjeboom?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:09 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Bavaria, man
Bijna alle merken bier vind ik wel te pruimen maar Bavaria is een van de weinige die ik echt niet te zuipen vind
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:11 schreef Zeroku het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)erp_tegen_vrien.html
quote:Ter plaatse bleek dat er een voorwerp op het boveneinde van de vrouw was beland.
Ik vind het echt niet lekker.quote:
TS zit nog op schoolquote:
Mensen die van een uitkering levenquote:
?quote:
Ja, geen school enzo.quote:
Ik ook en ik ben ouder dan TSquote:
HBO?quote:
Holyquote:
ik heb silver 2309439020939 keer uitgespeeld.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:30 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ah die heb ik echt al 2342825955 keer uitgespeeld.
quote:
Bek dichtquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:39 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
[..]
Bek dicht
1x was puur falen op klassieke talen en vorig jaar was gewoon mijn eigen luiheid om niks in te leveren, ja.
Faalquote:Hoi {$voornaam},
quote:
Jaquote:
Oké.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:46 schreef Zeroku het volgende:
Pwnz0r. Net voor het einde van episode 15, kwam hij in beeld.
Kuchiki Byakuya.
WAT? PACMAN OP DE GOOGLE HOMEPAGE????quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:50 schreef Zolcon het volgende:
Hebben jullie pacman al uitgespeeld op de google homepage?
Is RDR nou echt zo geweldig?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:51 schreef Zolcon het volgende:
Geld inwerpen en gaan met die banaan![]()
Pacman rockt RDR!
Geen idee, heb het niet.. koop het wel als die 30 euro kostquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:53 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Geen idee, heb het niet.. koop het wel als die 30 euro kost
Pacman is gratis
Ja allang.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:50 schreef Zolcon het volgende:
WIE IS DAAR.quote:
Kan je niet uitspelenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:50 schreef Zolcon het volgende:
Wie?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:46 schreef Zeroku het volgende:
Pwnz0r. Net voor het einde van episode 15, kwam hij in beeld.
Kuchiki Byakuya.
je weet wat ik bedoel. het is wel echt vet van googlequote:
Kuchiki Byakuya.quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:06 schreef Ned_Bigby het volgende:
Volgens mij is mijn eigen internetverbinding weer geactiveerd door Ziggo:
[ afbeelding ]!
XD!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:22 schreef Ned_Bigby het volgende:
Laat maar, bleken warning messages te zijn van de router van mijn buren. Eigen verbinding ligt nog steeds plat
Nee, de boom staat voor de zon.quote:
Het zou pas wat zijn als de zon voor de boom staat.quote:
Ligt er maar aan hoe je het bekijktquote:
Dan hoor je me nergens over klagenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:28 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Het zou pas wat zijn als de zon voor de boom staat.
Fikse boom dan!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:28 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Het zou pas wat zijn als de zon voor de boom staat.
Van achter de boom! Of voor.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:30 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ligt er maar aan hoe je het bekijkt
Ik zeg niet dat de zon volledig voor de boom staatquote:
Dan nogquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:33 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de zon volledig voor de boom staat
Ik heb nog kamernet reacties over! Mag je kopen!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:29 schreef Marco001 het volgende:
Doh!
Waarom moet je overal een abbo of credits ofzo hebben om op de mooie kamers te mogen reageren...
mjah, maar ik zag een hele mooie kame rop kamers.nl..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb nog kamernet reacties over! Mag je kopen!
hoeveel moet je ervoor hebben, en hoeveel tegoed?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb nog kamernet reacties over! Mag je kopen!
Reclame.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:45 schreef Ned_Bigby het volgende:
Waar de fuck zit ik naar te kijken.. op net5...
Dat niet.quote:
Do Wah Dooquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:46 schreef Bravebart het volgende:
Oh you don't need this disease you don't
You don't need this disease you don't
You don't need this disease you don't know, won't fall down
14 reacties, geldig tot oktober. Ze waren € 19,90 voor 20 reacties dussehm € 12,50 ofzo?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hoeveel moet je ervoor hebben, en hoeveel tegoed?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:57 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dat niet.
[..]
Do Wah Doo
Do Wah Doo
Do Wah Doo
Do Wah Doo
Hallo huidkankerquote:
Hallo Frits!quote:
Tegenwoordig krijg je van uit het raam kijken al kanker.quote:
Meestal goed te behandelen gelukkigquote:
God o godquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je van uit het raam kijken al kanker.het zal me een worst wezen dood gaan we toch wel
Maar je hebt wel gelijk, volgende keer smeer ik me netjes in.quote:
Te klein!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[TK] 2 paar weinig gedragen Nike (Mannen) sneakers.
"Te veel dit, te veel dat" Blabla.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je van uit het raam kijken al kanker.het zal me een worst wezen dood gaan we toch wel
Alvast bedankt van je kinderen en kleinkinderenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk, volgende keer smeer ik me netjes in.
2 paar allebei maar een paar keer gedragen? Had ie de verkeerde maat ofzo?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:09 schreef tliciouz het volgende:
Nee hij is net als alle meisjes, dingen kopen en later spijt van hebben en niet meer dragen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:12 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
2 paar allebei maar een paar keer gedragen? Had ie de verkeerde maat ofzo?
Posten in naam van een gebande! BAN! TR GEMACHT!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hij is net als alle meisjes, dingen kopen en later spijt van hebben en niet meer dragen.
Dude.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:16 schreef MarkM het volgende:
[..]
Posten in naam van een gebande! BAN! TR GEMACHT!
Goede tekstquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:46 schreef Bravebart het volgende:
Oh you don't need this disease you don't
You don't need this disease you don't know, won't fall down
Die onderste zijn tofquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:09 schreef tliciouz het volgende:
Rare Engelsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |