Haha, bedankt voor het 'compliment'quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Do, jij bent geen man, jij bent gewoon cool. Dus jij telt niet.
Nee dat wil dus niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:50 schreef Marco001 het volgende:
Noortje,
Je kan ook gewoon je camera aansluiten op de pc, en dan net zoals je met een usb stick doet, gewoon copy/pasten..
Nu pasquote:
Mevrouw mag geen geld lenen van d'r ouders want ze moet sparen dus nu ga ik ook niet naar Mystery Land.quote:
Nan da Bart-kunquote:
OMGquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mevrouw mag geen geld lenen van d'r ouders want ze moet sparen dus nu ga ik ook niet naar Mystery Land.
Ze had het gewoon eerder moeten doen, dan had ze nu geld gehad.quote:
Geld moet rollen!quote:
Pics.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:05 schreef Hyman het volgende:
Oh Do, mn zonnebril van Ebay is verzonden
Gratis festivals zijn pauperquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ze had het gewoon eerder moeten doen, dan had ze nu geld gehad."ja ik wil wel veel van die gratis festivals doen hoor"
JAOOHWHWHWHWH DA'S DUURDER IN TOTAAL, DOOS.
I know maar Lowlands hè.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gratis festivals zijn pauperPukkelpop heeft trouwens wel een zieke line-up
Oja.quote:
Zijn ze ook. Hoewel Rock Werchter er ook wel wat van kan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja.
Ik blijf festivals debiel duur vinden in Nederland
Mja, Nederland en België zijn gewoon duurquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zijn ze ook. Hoewel Rock Werchter er ook wel wat van kan.
jammer.. Mysteryland lijkt best wel tof.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mevrouw mag geen geld lenen van d'r ouders want ze moet sparen dus nu ga ik ook niet naar Mystery Land.
mjah dat valt best mee.. Ik heb wel eens 75 euro betaald. en dat was dan voor 1 dag, maar wel een super line-up(Waldrock)quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoewel dat op zich wel weer meevalt als je er logisch over nadenkt want het is 4 dagen dus per dag 50 euro. Dus op zich normaal, Lowlands ofzo is dat ook.
De entree van Werchter en Lowlands vond ik vorig jaar echt niet zo duur. Het waren vooral de voedsel en drankprijzen die het hem dedenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zijn ze ook. Hoewel Rock Werchter er ook wel wat van kan.
Het WK man! En ze hebben daar elke dag een festival, als de medicijnman weer eens losgaat.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JA HALLO
niet zo zeuren ja.
In Afrika hebben ze geen eens festivals!
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het WK man! En ze hebben daar elke dag een festival, als de medicijnman weer eens losgaat.
Dan niet; rijst hebben ze nu wel genoeg van.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Of als het VN-voedseltransport er is
Dankjewelnoortjejijook!quote:
Gewoon doenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaaaa.Geen .rar van maken hoor en verspreiden, dan word ik boowszz.
Hoiquote:
overbodig...,quote:
Nou, ik dus ook niet. Maar wtf, ik zat gister net een kwartier in de zon, en toen ging ik even naar binnen om wat drinken te halen, was ik al rood aan het wordenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
overbodig...,
Hoewel ik hier alleen voor mezelf spreek. Ik verbrand namelijk niet. .:)
Nee, da's waarquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar niet als het altijd begint te irriteren aan m'n ogen.
Ik verbrand wel nogal snel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
overbodig...,
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou, ik dus ook niet. Maar wtf, ik zat gister net een kwartier in de zon, en toen ging ik even naar binnen om wat drinken te halen, was ik al rood aan het worden![]()
Ik ga lekker door 't bos fietsen, misschien kersen of pannenkoeken etenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ga mezelf van de heuvel af laten rollen
Haha, ik ga vanavond ook pannenkoeken bakkenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ga lekker door 't bos fietsen, misschien kersen of pannenkoeken eten
Huidkanker yay.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
overbodig...,
Het bos waar wij heen gaan zit een pannenkoekenhuis.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Haha, ik ga vanavond ook pannenkoeken bakken![]()
In welk bos nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Het bos waar wij heen gaan zit een pannenkoekenhuis.
Carolina Hoeve.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Het bos waar wij heen gaan zit een pannenkoekenhuis.
quote:
Stufi en zorgtoeslag zijn net gestort?quote:
Gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:08 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Stufi en zorgtoeslag zijn net gestort?
Net alsof ik die heb.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:08 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Stufi en zorgtoeslag zijn net gestort?
Au, waarvoor?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Net alsof ik die heb.
Ik heb net 200 euro overgemaakt naar mijn moeder
Stef Bos!quote:
Je bent nog geen 18?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Net alsof ik die heb.
Ik heb net 200 euro overgemaakt naar mijn moeder
quote:
En proud of itquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Verkapte ik draag merkkleding-post.
Daar kan je 25 Zeeman boxers voor kopen!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Watwat, ze had het net over Mysteryland. Is 18+ jwz.quote:
Wie niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je weet toch hoe rebels de huidige jeugd is qua leeftijdsgrenzenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:15 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Watwat, ze had het net over Mysteryland. Is 18+ jwz.
Ja ze zijn vet mooi. Normaal gesproken heb ik H&M maar dit is honderd keer beter want ik heb nog steeds zo'n yayikhebnieuwekledinggekocht-gevoel.quote:
Die lelijke teringdingenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar kan je 25 Zeeman boxers voor kopen!
Denk ik
Wel meer waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar kan je 25 Zeeman boxers voor kopen!
Denk ik
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je weet toch hoe rebels de huidige jeugd is qua leeftijdsgrenzen
Oh god, jij bent zo'n pauper die z'n boxer boven z'n broek uit draagtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |