dus die vriend had je pincode ook nog eens?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:23 schreef Nieloz het volgende:
[..]
Ja maar ik wist hier niks van?!?!
Ik wist hier echt niks van!
Dus in de tussentijd dat er 650,- op je rekening heeft gestaan, heb je het opgemaakt? handig..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:20 schreef Nieloz het volgende:
[..]
Ja, maar nu wil de eigenaar van het geld het dus terug, en DAT heb ik niet, ik wist niet eens dat het er op heeft gestaan want mijn afschriftjes moeten nog binnenkomen..
Zodra ik mijn pinpas terug heb heb ik bij de bank zelf mijn saldo gecheckedquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:24 schreef D. het volgende:
Maar als je je afschrift nog niet hebt gehad dan heb je dus alleen het briefje van de bank?
Hoe weet je dan dat je het niet hebt?
internetbankierenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:24 schreef D. het volgende:
Maar als je je afschrift nog niet hebt gehad dan heb je dus alleen het briefje van de bank?
Hoe weet je dan dat je het niet hebt?
Ja dat wist hij, het was echt een hele goede vriend.. achteraf een hele slimme oplichter..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:23 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ga straks eerst even naar de bank en bekijk je saldo. Misschien staat er gewoon 650 euro op..
Wist die vriend (of is het meer een vage bekende) je pincode?
Lol, laat dat een les zijn om niet zomaar iedereen in een dronken bui je pincode te geven.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:27 schreef Nieloz het volgende:
[..]
Ja dat wist hij, het was echt een hele goede vriend.. achteraf een hele slimme oplichter..
En hoe weet je dan dat je het wel hebt gehad?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:26 schreef Nieloz het volgende:![]()
[..]
Zodra ik mijn pinpas terug heb heb ik bij de bank zelf mijn saldo gechecked
Ik heb eerder het idee dat het hier om een tekortkoming van jou gaat.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:27 schreef Nieloz het volgende:
[..]
Ja dat wist hij, het was echt een hele goede vriend.. achteraf een hele slimme oplichter..
lutserquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:27 schreef Nieloz het volgende:
[..]
wie heeft dat tegenwoordig nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:29 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat ie dat niet heeft, aan zijn verhaal te zien
negeriaanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:23 schreef postmortum het volgende:
was je vriend een negeriaan ?
maar wel een 'vriend' die z'n pincode weet, volgens mij heeft hij ook het buskruit uiotgevondenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:29 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat ie dat niet heeft, aan zijn verhaal te zien
Dat was dus na 1 Mei?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:26 schreef Nieloz het volgende:![]()
[..]
Zodra ik mijn pinpas terug heb heb ik bij de bank zelf mijn saldo gechecked
ik schat mbo ict niveau 2quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar wel een 'vriend' die z'n pincode weet, volgens mij heeft hij ook het buskruit uiotgevonden
Niet fokken met ICT niveau 2!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
TS is dom geweest.quote:
Politie zegt dat als ik hem vergeten was en hij de intensie had hem terug te geven dat het geen stelen is en ik geen aangifte kan doen hier van :")quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:31 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat was dus na 1 Mei?
Even aangifte doen dus.
TS is een homoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:40 schreef TimKuik het volgende:
[..]
TS is dom geweest.
Hij heeft een "vriend" zijn pinpas + pincode gegeven.
Toen hij hem terug kreeg was er niks van zn rekening af, hij had z'n saldo gechecked.
Nu loopt de bank te zeiken dat ze 650 euro terug willen wat er onrechtmatig bijgeschreven is.
TS is waarschijnlijk genaait door die "vriend", die heeft nu 650 euro in de pocket.
Tuurlijk wel nerdquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:41 schreef Nieloz het volgende:
[..]
Politie zegt dat als ik hem vergeten was en hij de intensie had hem terug te geven dat het geen stelen is en ik geen aangifte kan doen hier van :")
ja en jij zegt dat tegen de poliitie , je moet gewoon zeggen dat je pinpas ontvreemd is , je bent echt een stuk klophoutquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:41 schreef Nieloz het volgende:
[..]
Politie zegt dat als ik hem vergeten was en hij de intensie had hem terug te geven dat het geen stelen is en ik geen aangifte kan doen hier van :")
Ik ga vanmiddag even langs het bureau, de mevrouw aan de telefoon vertelde mij in ieder geval dat ik hem strafrechtelijk niet kon aanpakkenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:43 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Tuurlijk wel nerd, als hij daadwerkelijk fraude gepleegd heeft met je pas.
wel hoor , je hebt hem ter goeder trouw je pinpas geleerd , hij heeft daar fraude mee geleend. Neem eens contact op met tussenpersoon van de vezekering . Leg de situatie uit en en vraag of je rechtsbijstand in je verzekering hebt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:45 schreef Nieloz het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag even langs het bureau, de mevrouw aan de telefoon vertelde mij in ieder geval dat ik hem strafrechtelijk niet kon aanpakken
Thanks voor de tip, ik ga ook even overleggen met mijn ouders wat ik nu het beste kan doen enzo..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
wel hoor , je hebt hem ter goeder trouw je pinpas geleerd , hij heeft daar fraude mee geleend. Neem eens contact op met tussenpersoon van de vezekering . Leg de situatie uit en en vraag of je rechtsbijstand in je verzekering hebt.
Maar je kreeg hem dus terug na 1 Mei?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:49 schreef Nieloz het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, ik ga ook even overleggen met mijn ouders wat ik nu het beste kan doen enzo..
Ja, 11 mei heb ik hem terug gekregen..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:50 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Maar je kreeg hem dus terug na 1 Mei?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |