Waarschijnlijk wel. Ook nog even vier miljoen pond vangen bij Liverpool.quote:
commerciele economie doen ze nulquote:
Woonde ik maar zo dicht bij zeequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:27 schreef Bjoro het volgende:
avond
ff van 5 tot zojuist op een terrasje in zandvoort gezeten...lekker zonnetje, biertje, sateetje...wat kan het leven toch simpel en prachtig tegelijk zijn !
7km...ff op het brommetje heen en weer...ideaal !quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:33 schreef tong80 het volgende:
Wat bedoel je ?
[TV-TIP] Andere tijden sport. WK-Editie.
Consolidatie... gezelligquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:44 schreef Ole het volgende:
[..]
commerciele economie doen ze nul
Net consolidatie van buitenlandse deelnemingen![]()
Vanmiddag met vrouw en Marc in de Jordaan even een snelle lunch gedaan. Wat zijn sommige stukken van de stad toch mooi met dit weerquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:27 schreef Bjoro het volgende:
avond
ff van 5 tot zojuist op een terrasje in zandvoort gezeten...lekker zonnetje, biertje, sateetje...wat kan het leven toch simpel en prachtig tegelijk zijn !
Je bent toch gelovig ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef appelsientje het volgende:
Jemig.. welke test ik ook doe.
Ik kom steeds op de CDA uit...![]()
moet ik dan CDA gaan stemmen ?
Neequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef appelsientje het volgende:
Jemig.. welke test ik ook doe.
Ik kom steeds op de CDA uit...![]()
moet ik dan CDA gaan stemmen ?
hahaha ik SGP... dan kan je me echt nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent toch gelovig ?
Vind je dat ook belangrijk in je poltikieke beleving.
Jou kennende ben je eerder SGP
Ik ben links. Ik heb de laatste keer op de SP gestemd. Maar dat was een weggegooide stem.
Ik ga nu strategisch stemmen op de PVDA. Tegen het rechtse bolwerk.
CU is iets minder erg dan SGP en CDAquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha ik SGP... dan kan je me echt niet
stelletje conservatieve lui
eerder CU.
haha...dan heb je wel wat aan je dagquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:21 schreef appelsientje het volgende:
kwart over 5.....
die kleine denkt zeker:"De ochtendstond heeft goud in de mond"
Dat is ook weer zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |