Gaat nogalquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:00 schreef MouzurX het volgende:
Negeren?
Heb je haar direct aangesproken?quote:
Daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:09 schreef Thomas B. het volgende:
Dat soort mensen ga je nog vaak zat tegenkomen in je leven. Gewoon erboven staan!
Eerste keer op de middelbare school?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:11 schreef demi-xx het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in ja.
Maar ik heb dat soort dingen nog nooit
meegemaakt.
En ze worden alleen nog maar scheinheiliger. Gewoon niet druk over maken. Je kunt ze er wel op aanspreken, maar daar schiet je waarschijnlijk ook niks mee op.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:11 schreef demi-xx het volgende:
[..]
meegemaakt.
Neehoor, ik ben iemand die wel recht voor zyn raapquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:13 schreef L.no het volgende:
En maar niet reageren op de opmerking over direct aanspreken.
Durf je het niet? Ben je ergens bang voor?
Heb je wel gelijk in denk ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:22 schreef L.no het volgende:
Negeren kan ook een negatief effect krijgen. Zo kan TS blijven piekeren over dit soort dingen en dat meisje gaat ook haar vriendinnen gebruiken om TS te etteren. Dat soort dingen kan een nare gevolg hebben, zelfs tot pesten als het erger wordt. Ze begrijpen elkaar niet omdat ze elkaar niet aanspreken.
Het is moeilijk. Eigenlijk heeft zowel direct aanspreken als negeren nadelen en voordelen. Het hangt ook af wat voor een persoon ze is. Ze kan zich aangevallen voelen namelijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:23 schreef demi-xx het volgende:
[..]
Neehoor, ik ben iemand die wel recht voor zyn raap
is :$
Dit soort dingen pik ik niet. Als ze er langer mee doorgaat
ga ik er wel wat van zeggen, maar het is meer zovan..
Ik heb geen zin in ruzie ofzo.
je haiku klopt nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:11 schreef demi-xx het volgende:
[..]
meegemaakt.
"Liever een lelijk broekje dan een lelijke smoel'quote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:35 schreef Friek_ het volgende:
Maak een keer een opmerking over haar uiterlijk. Daarna is ze wel stil.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:42 schreef BattleCow het volgende:
[..]
"Liever een lelijk broekje dan een lelijke smoel'
Ach mens, dat meisje pest TS omdat ts weak is en dat meisje dan hoger in haar groepje komt, snap dat dan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:42 schreef BattleCow het volgende:
Sommigen pesten mensen waar ze geen grip op kunnen krijgen.. nergens op reageren en je raakt ze des te harder.. Je bent toch immers de fucking king of the hill?
Erm, dan nog geldt de basis dat ELKE puber een verborgen onzekerheid heeft.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:54 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Ach mens, dat meisje pest TS omdat ts weak is en dat meisje dan hoger in haar groepje komt, snap dat dan.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 03:01 schreef BattleCow het volgende:
[..]
Erm, dan nog geldt de basis dat ELKE puber een verborgen onzekerheid heeft.
Tja.. elk ei heeft wel een kleine inperfectie. Dat soort mensen zijn leuk om mee te experimenten; wanneer ze breken etc.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 03:01 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Ja, elk mens, maar dannog, als die persoon dan leider van de groep is, wat boeit hem/haar dat?
Bron en wtf zeg je nou? Je klinkt net als een psycho.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 03:03 schreef BattleCow het volgende:
[..]
Tja.. volgens de hannibal lectar methodiek heeft elk ei wel een kleine inperfectie. Dat soort mensen zijn leuk om mee te experimenten; wanneer ze breken etc.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 03:04 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Bron en wtf zeg je nou? Je klinkt net als een psycho.
Nee, dat heet gewoon menselijk. En als jou dat fascineert, dan ben jeniet goed bij je hoofd.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 03:20 schreef BattleCow het volgende:
[..]
![]()
Als je lang genoeg kijkt heeft iedereen een zwakte punt waarmee je ze kan breken.. zelfs de 'populair guys' op de middelbare school
Ik ben eerder gefascineerd in het acteerwerk van mensen in groepen, en waarom ze zichzelf zo hoog inschatten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 03:22 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Nee, dat heet gewoon menselijk. En als jou dat fascineert, dan ben jeniet goed bij je hoofd.
Hoezo? Het is toch leuk om mensen die denken beter te zijn dan anderen te laten zien dat het niet zo is.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 03:22 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Nee, dat heet gewoon menselijk. En als jou dat fascineert, dan ben jeniet goed bij je hoofd.
Niks van die griet aantrekken en gewoon opletten op school. Dan ben je tenminste bij de les en leer je dat gemund met een D is omdat de N niet in 'T KoFSCHiP voorkomt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:59 schreef demi-xx het volgende:
Ik heb een meisje in mijn klas
waar ik me al een tijd aan erger. Ze doet zich heel anders voor dan ze is. Ze gaat altijd neplachen en doet ontzettend bitcherig.
Als we bijvoorbeeld een proefwerk hebben gehad pak ik mijn spullen en gaat ze me aankijken. ( niet zo erg,) ik kijk dan expres niet terug, maar ze blijft net zolang kijken totdat ik naar haar kijk. Een soort van macht ofzo.
Vandaag hadden we gymles, en ze maakte weer zo'n opmerking over mijn broekje. Ik was het echt zat dus ik deed ( nogal ) verwaand tegen d'r, maar nu is zij en die vriendin van d'r helemaal lijkt het wel op mij gemunt. Niet dat ze pest of mensen tegen mij opstookt, maar ze kijkt me nu steeds heel boos aan.
Bij gymles moest ik bijvoorbeeld een extra spel doen, omdat ik niet had meegedaan, en toen keek ze me lachend aan. Echt met zo'n vals lachje.
Ik kan hier echt niet tegen. En vooral niet omdat ze denkt dat ze knap is en alles is. Serieus, ze is klein, ze heeft een apart en raar hoofd, en ze loopt scheef echt niet om aan te zien. Ik erger mij er heel erg aan. Tips misschien? Bedankt. x
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:31 schreef Prince_Alexander het volgende:
[..]
Niks van die griet aantrekken en gewoon opletten op school. Dan ben je tenminste bij de les en leer je dat gemund met een D is omdat de N niet in 'T KoFSCHiP voorkomt.
quote:gemunt op
bn gemunt op [xəˈmʏnt ɔp]
het gemunt hebben op (iemand of iets)
van plan zijn (iemand of iets) slecht te behandelen
De bommenwerper heeft het gemunt op de haven.
Een uitzondering? Komt uit een andere taal geloof ik.quote:op iemand gemunt hebben
Spreekwoorden: (1914) Het op iemand gemunt hebben,
d.i. iemand als mikpunt uitgekozen hebben voor zijn hatelijke op- en aanmerkingen. Ook in het hd. es auf einen münzen; in het oostfri.: 't is up hum gemünt; eng. to mint at, naar iets streven, het op iets munten. Volgens Grimm VI, 2707 en Paul, Wtb. 359, schijnt
Gevonden op http://www.dbnl.org/tekst/stoe002nede01_
Ga jij eens terug naar school.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:31 schreef Prince_Alexander het volgende:
[..]
Niks van die griet aantrekken en gewoon opletten op school. Dan ben je tenminste bij de les en leer je dat gemund met een D is omdat de N niet in 'T KoFSCHiP voorkomt.
is het niet mundten, bij twijfel altijd stam+t gebruiken, of haal ik nu dingen door elkaarquote:
Gastquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:02 schreef zarGon het volgende:
JE BEK OPENTREKKEN.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch leuk om mensen die denken beter te zijn dan anderen te laten zien dat het niet zo is.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:31 schreef Prince_Alexander het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |