Gaat nogalquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:00 schreef MouzurX het volgende:
Negeren?
Heb je haar direct aangesproken?quote:
Daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:09 schreef Thomas B. het volgende:
Dat soort mensen ga je nog vaak zat tegenkomen in je leven. Gewoon erboven staan!
Eerste keer op de middelbare school?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:11 schreef demi-xx het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in ja.
Maar ik heb dat soort dingen nog nooit
meegemaakt.
En ze worden alleen nog maar scheinheiliger. Gewoon niet druk over maken. Je kunt ze er wel op aanspreken, maar daar schiet je waarschijnlijk ook niks mee op.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:11 schreef demi-xx het volgende:
[..]
meegemaakt.
Neehoor, ik ben iemand die wel recht voor zyn raapquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:13 schreef L.no het volgende:
En maar niet reageren op de opmerking over direct aanspreken.
Durf je het niet? Ben je ergens bang voor?
Heb je wel gelijk in denk ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:22 schreef L.no het volgende:
Negeren kan ook een negatief effect krijgen. Zo kan TS blijven piekeren over dit soort dingen en dat meisje gaat ook haar vriendinnen gebruiken om TS te etteren. Dat soort dingen kan een nare gevolg hebben, zelfs tot pesten als het erger wordt. Ze begrijpen elkaar niet omdat ze elkaar niet aanspreken.
Het is moeilijk. Eigenlijk heeft zowel direct aanspreken als negeren nadelen en voordelen. Het hangt ook af wat voor een persoon ze is. Ze kan zich aangevallen voelen namelijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:23 schreef demi-xx het volgende:
[..]
Neehoor, ik ben iemand die wel recht voor zyn raap
is :$
Dit soort dingen pik ik niet. Als ze er langer mee doorgaat
ga ik er wel wat van zeggen, maar het is meer zovan..
Ik heb geen zin in ruzie ofzo.
je haiku klopt nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:11 schreef demi-xx het volgende:
[..]
meegemaakt.
"Liever een lelijk broekje dan een lelijke smoel'quote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:35 schreef Friek_ het volgende:
Maak een keer een opmerking over haar uiterlijk. Daarna is ze wel stil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |