Ik stem tegen de kilometerheffing en tegen al die subsidies.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:14 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
En daarom is democratie een zeer slecht idee.
Heh, mja, het wisselt beetje met mijn bui hoe ik erover denk.quote:
CDA/PVDA heeft ons land zo veel goed gedaan he.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:18 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Heh, mja, het wisselt beetje met mijn bui hoe ik erover denk.Maar als ik zie dat Nederland zo achterlijk kiest als ze nu lijken te gaan doen dan doet dat mijn vertrouwen weinig goed.
En ik steunde Ron Paulquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en Rutte steunde aanvankelijk Giuliani.
Ik zie de PVV als een nog net wat labielere variant van de LPF dus daar doel ik opquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De opties met de PVV zijn nog niet uitgeprobeerd, hé? Maar die zie ik niet echt als levensvatbaar.
Nee. En daarom vind ik het verschrikkelijk dat CDA nu groot genoeg is om een CDA/VVD/PVV kabinet te helpen vormen. Want ik heb geen enkel vertrouwen in de principes van het CDA/VVD. Die stappen zo met Wilders in een kabinet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
CDA/PVDA heeft ons land zo veel goed gedaan he.
De PVV is al wat langer bij elkaar en heeft een duidelijke, levende, hoewel bedreigde, leider. Dat alles kon je van de LPF niet zeggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik zie de PVV als een nog net wat labielere variant van de LPF dus daar doel ik op
Wilders kan iedereen nu nog onder de duim houden. Hoe zal dit gaan als de PVV ministers en staatssecretarissen levert? Moeten ze dan ook nog alles via Wilders doen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
De PVV is al wat langer bij elkaar en heeft een duidelijke, levende, hoewel bedreigde, leider. Dat alles kon je van de LPF niet zeggen.
Je ziet dat alles wat buiten de directe span of control van Wilders speelt gelijk escaleert. Zo instabiel als wat dus.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
De PVV is al wat langer bij elkaar en heeft een duidelijke, levende, hoewel bedreigde, leider. Dat alles kon je van de LPF niet zeggen.
Ik vrees dat ze inderdaad de verleiding om met extreemrechts te gaan regeren niet kunnen weerstaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:23 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nee. En daarom vind ik het verschrikkelijk dat CDA nu groot genoeg is om een CDA/VVD/PVV kabinet te helpen vormen. Want ik heb geen enkel vertrouwen in de principes van het CDA/VVD. Die stappen zo met Wilders in een kabinet.
Christelijk en christelijk fundamentalistisch. Amerika is misschien wel het meest decadente Westerse land ter wereld maar oh wat zijn ze vroomquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En ik steunde Ron Paul![]()
Maar het Nederlandse systeem valt niet eenvoudig te vergelijken met het Amerikaanse. Ik zou me niet kunnen associėren met de Democratische partij en ook niet met de Republikeinse.
Denk dat het, het cda weinig uitmaakt zolang ze maar een beetje van hun macht behouden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze inderdaad de verleiding om met extreemrechts te gaan regeren niet kunnen weerstaan.
Maar ik hoop dat ze verstandiger zijn dan dat. En ik twijfel of het CDA met minder dan 30 zetels wil gaan regeren.
Er is toch al gesproken over de 'Deense variant' waarin de PVV eventueel gedoogsteun verleent aan een VVD-CDA kabinet. Dat is dan de oplossing, in een dergelijk geval hoeft Wilders geen ministers en staatssecretarissen te leveren. En er is op zich wel fractiediscipline in de partij dus dat zal wel werken met stemmingen enzo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:28 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Wilders kan iedereen nu nog onder de duim houden. Hoe zal dit gaan als de PVV ministers en staatssecretarissen levert? Moeten ze dan ook nog alles via Wilders doen?
Hetzelfde geldt in principe voor de PvdA.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je ziet dat alles wat buiten de directe span of control van Wilders speelt gelijk escaleert. Zo instabiel als wat dus.
Ach, was Wilders op het gebied van de economie maar wat rechtser.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:30 schreef du_ke het volgende:
Ik vrees dat ze inderdaad de verleiding om met extreemrechts te gaan regeren niet kunnen weerstaan.
Nee dat is anders daar moeten de overige politici het geklooi van hun politiek leider oplossenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt in principe voor de PvdA.
Maar in dat geval gaat het juist over alles binnen de directe span of control van Cohenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt in principe voor de PvdA.
Dan waren de discriminerende maatregelen tegen Moslims nog beter te rechtvaardigen voor je?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, was Wilders op het gebied van de economie maar wat rechtser.
VVd en CDA zijn machtsgeil, maar ik mag toch hopen dat ze niet alle macht in handen van Wilders leggen, zonder er ook maar enige verantwoordelijkheid voor terug te vragen. Dit zou het allerdomste zijn wat ze kunnen doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er is toch al gesproken over de 'Deense variant' waarin de PVV eventueel gedoogsteun verleent aan een VVD-CDA kabinet. Dat is dan de oplossing, in een dergelijk geval hoeft Wilders geen ministers en staatssecretarissen te leveren. En er is op zich wel fractiediscipline in de partij dus dat zal wel werken met stemmingen enzo.
Zijn er ueberhaupt al maatregelen genomen dan? Laten we eerst de verkiezingen maar eens afwachten. Bovendien is Nederland partij bij tal van mensenrechtenverdragen dus als een Moslim zich gediscrimineerd zou voelen dan staat altijd de weg naar de rechter open.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan waren de discriminerende maatregelen tegen Moslims nog beter te rechtvaardigen voor je?
De PVV wil dergelijke maatregelen nemen en heeft ze prominent opgenomen in haar verkiezingsprogramma. Met zo'n beweging samen willen werken blijft in mijn ogen zeer bizar. Partijen die dat graag willen hebben blijkbaar vrij veel op met extreem-rechts en dat trekt mij matig...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zijn er ueberhaupt al maatregelen genomen dan? Laten we eerst de verkiezingen maar eens afwachten. Bovendien is Nederland partij bij tal van mensenrechtenverdragen dus als een Moslim zich gediscrimineerd zou voelen dan staat altijd de weg naar de rechter open.
De verantwoordelijkheid zal liggen in het steunen van essentieel kabinetsbeleid. Waarschijnlijk de bezuinigingsagenda.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:38 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
VVd en CDA zijn machtsgeil, maar ik mag toch hopen dat ze niet alle macht in handen van Wilders leggen, zonder er ook maar enige verantwoordelijkheid voor terug te vragen. Dit zou het allerdomste zijn wat ze kunnen doen.
Wilders wil al die verdragen opzeggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zijn er ueberhaupt al maatregelen genomen dan? Laten we eerst de verkiezingen maar eens afwachten. Bovendien is Nederland partij bij tal van mensenrechtenverdragen dus als een Moslim zich gediscrimineerd zou voelen dan staat altijd de weg naar de rechter open.
Achja wees gerust partij programma's worden regelmatig aangepast en politieke partijen komen en gaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
De PVV wil dergelijke maatregelen nemen en heeft ze prominent opgenomen in haar verkiezingsprogramma. Met zo'n beweging samen willen werken blijft in mijn ogen zeer bizar. Partijen die dat graag willen hebben blijkbaar vrij veel op met extreem-rechts en dat trekt mij matig...
hmm ja. Alleen heeft de PVV grote kans om de macht te krijgen in Nederland. De koran niet. Dus voorlopig is de PVV veel gevaarlijker voor Nederland en haar burgers.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:46 schreef eltopo2010 het volgende:
[..]
Achja wees gerust partij programma's worden regelmatig aangepast en politieke partijen komen en gaan.
De discriminerende dingen in de Koran echter die zullen eeuwig blijven bestaan.
Het is natuurlijk alles behalve ideaal, maar het land zal toch bestuurd moeten worden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:44 schreef du_ke het volgende:
Met zo'n beweging samen willen werken blijft in mijn ogen zeer bizar.
Ach, de soep zal wel niet zo heet gegeten worden. Denemarken is toch ook nog niet een fascistische dictatuur?quote:Partijen die dat graag willen hebben blijkbaar vrij veel op met extreem-rechts en dat trekt mij matig...
Sommige van die verdragen zijn nauwelijks eenzijdig op te zeggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:45 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Wilders wil al die verdragen opzeggen.
Daar zijn die zetels van de PVV natuurlijk bepaald niet voor nodig. Voor een verstandig bestuur zou ik ze juist geen bestuursverantwoordelijkheid willen gevenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is natuurlijk alles behalve ideaal, maar het land zal toch bestuurd moeten worden.
[..]
Een dictatuur gelukkig niet maar er gebeuren wel minder frisse dingenquote:Ach, de soep zal wel niet zo heet gegeten worden. Denemarken is toch ook nog niet een fascistische dictatuur?
Daarom moeten we ook blij zijn met het steeds dalende percentage gelovigen in Nederlandquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:46 schreef eltopo2010 het volgende:
[..]
Achja wees gerust partij programma's worden regelmatig aangepast en politieke partijen komen en gaan.
De discriminerende dingen in de Koran echter die zullen eeuwig blijven bestaan.
En dat is maar goed ook. Maar het idee al dat Wilders artikel 1 van de grondwet wilt schrappen vind ik zorgwekkend genoeg. Iemand met zulke ideeen moet ver van regeren afblijven.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sommige van die verdragen zijn nauwelijks eenzijdig op te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |