abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81892483
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:39 schreef Christiaan het volgende:

[..]

. Eng hè. Mensen die iets anders vinden dan jij.
Stem gerust op die club hoor als je een kil klimaat wilt.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:47:05 #102
198365 Morendo
The Real Deal
pi_81892829
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:43 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ach, die klimaatsveranderingshype.
Die Lebenslust bringt dich um.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 mei 2010 @ 21:47:39 #103
862 Arcee
Look closer
pi_81892883
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:39 schreef Christiaan het volgende:
. Eng hè. Mensen die iets anders vinden dan jij.
Ja, EchtGaaf snapt niet dat mensen verschillend zijn en gaat ervan uit dat iedereen in principe net zo is als hij alleen dat veel mensen dit om de een of andere reden niet door hebben.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_81892929
Het wordt nu wel heel spannend en overduidelijk VVD vs. PvdA

Ik denk toch dat er een paars 3 komt
pi_81893142
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:48 schreef n3z het volgende:
Het wordt nu wel heel spannend en overduidelijk VVD vs. PvdA

Ik denk toch dat er een paars 3 komt
Ik ga daar ook wel vanuit, al lijkt met name Rutte de boot af te houden. Maar ja, de andere opties zijn VVD+CDA met medewerking van de PVV als coalitiepartner, dan wel middels het geven van gedoogsteun, en VVD+CDA+D66.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_81893152
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dit land is knettergek geworden.
Ik vind het ook te gek

VVD
pi_81893217
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat is goed voor het broeikaseffect.
pi_81893364
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:35 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Is dat niet eerder wat je hoopt?
Aangezien hij mij quote. Ik geloof er niks van dat het CDA op bijvoorbeeld 20 zetels blijft steken (zoals NIPO nu peilt) die gaan nog wel weer terug richting de 30 zetels en die halen ze over het algemeen niet bij de PvdA vandaan. Dat kost de VVD dus gewoon nog een paar zetels.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_81893578
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:50 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ik ga daar ook wel vanuit, al lijkt met name Rutte de boot af te houden. Maar ja, de andere opties zijn VVD+CDA met medewerking van de PVV als coalitiepartner, dan wel middels het geven van gedoogsteun, en VVD+CDA+D66.
En die andere opties bevielen de vorige keer dat ze geprobeerd werden maar heel matig . Dan maakt Paars toch de meeste kans. Gelukkig ook maar die maffe christenen van het CDA mogen wel weer even de oppositiebankjes in
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 mei 2010 @ 21:57:08 #110
862 Arcee
Look closer
pi_81893775
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:53 schreef du_ke het volgende:
Aangezien hij mij quote. Ik geloof er niks van dat het CDA op bijvoorbeeld 20 zetels blijft steken (zoals NIPO nu peilt) die gaan nog wel weer terug richting de 30 zetels en die halen ze over het algemeen niet bij de PvdA vandaan. Dat kost de VVD dus gewoon nog een paar zetels.
Ik denk idd ook dat het CDA nog wel bij gaat trekken ten koste van de VVD, maar hoeveel? Dat is de vraag. Kunnen ook maar 2 of 3 zetels zijn en dat de VVD wel als grootste uit de bus komt. De PvdA en de VVD kunnen ook wel eens precies even groot worden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_81893834
Ik zat net even te fantaseren over een coalitie tussen VVD-CDA-PVV. Direct moest ik een beetje overgeven. En niet alleen vanwege de PVV. Ik ben die irritante Balkenende en zijn CDA ook echt meer dan zat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:58:46 #112
198365 Morendo
The Real Deal
pi_81893939
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:57 schreef Arcee het volgende:
De PvdA en de VVD kunnen ook wel eens precies even groot worden.
Dat zou wel geniaal zijn. En volgens mij ook een unicum.
pi_81893989
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:53 schreef du_ke het volgende:
Nou scoort CDA ook wel uitzonderlijk laag in deze peiling. De peiling van peil.nl zette VVD op 37 zetels en CDA op 24 zetels en juist PVV is de partij waar het verschil zit. Het is dus niet zo dat VVD en CDA direct communicerende vaten zijn.
pi_81894060
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:58 schreef Morendo het volgende:

[..]

Liever niet, ik heb liever dat de deur voor Cohen als premier gelijk goed dicht zit.
pi_81894177
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:00 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Liever niet, ik heb liever dat de deur voor Cohen als premier gelijk goed dicht zit.
Jij ziet graag Rutte als premier?
pi_81894178
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

En die andere opties bevielen de vorige keer dat ze geprobeerd werden maar heel matig . Dan maakt Paars toch de meeste kans. Gelukkig ook maar die maffe christenen van het CDA mogen wel weer even de oppositiebankjes in
De opties met de PVV zijn nog niet uitgeprobeerd, hé? Maar die zie ik niet echt als levensvatbaar.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_81894255
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:58 schreef Morendo het volgende:

[..]

gelijk aantal zetels zou kunnen, maar gelijk aantal stemmen lijkt me wel heeeeeel uitzonderlijk
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 mei 2010 @ 22:02:28 #118
862 Arcee
Look closer
pi_81894299
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben die irritante Balkenende en zijn CDA ook echt meer dan zat.
Inderdaad, alsjeblieft niet nog een keer JP als premier.
pi_81894404
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef KoosVogels het volgende:
Jij ziet graag Rutte als premier?
Niet perse. Iemand anders mag het ook doen. Maar Cohen niet.
pi_81894637
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:03 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Niet perse. Iemand anders mag het ook doen. Maar Cohen niet.
Wie had je dan in gedachten? Kroes voelt ook weinig voor een premier-functie. Zat eerlijk gezegd ook niet te wachten op Kroes, maar dat terzijde. Hans Wiegel misschien?
pi_81895029
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wie had je dan in gedachten? Kroes voelt ook weinig voor een premier-functie. Zat eerlijk gezegd ook niet te wachten op Kroes, maar dat terzijde. Hans Wiegel misschien?
Da's net zoiets als denken dat Cruijff ooit echt bondscoach van het Nederlands elftal wordt.
pi_81895140
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:05 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik dan toch zou moeten kiezen zou ik in ieder geval voor een jonger iemand kiezen. Kroes, Opstelten en Wiegel vallen dus af. Hoogervorst is een beetje besmet geraakt bij de AFM. Zalms reputatie ligt ook aan diggelen. Winsemius vind ik te links. Ik denk dat ik bij Ben Verwaayen uit kom, hoewel ik geen groot fan ben van tijgers uit het bedrijfsleven in de politiek.
pi_81895464
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:10 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Da's net zoiets als denken dat Cruijff ooit echt bondscoach van het Nederlands elftal wordt.
Haha, heb niks tegen Wiegel maar vind het wel een arrogant balletje. Eentje met kennis van zaken, dat zeker. Maar zou hem niet als premier willen hebben.
pi_81895619
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:10 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Als ik dan toch zou moeten kiezen zou ik in ieder geval voor een jonger iemand kiezen. Kroes, Opstelten en Wiegel vallen dus af. Hoogervorst is een beetje besmet geraakt bij de AFM. Zalms reputatie ligt ook aan diggelen. Winsemius vind ik te links. Ik denk dat ik bij Ben Verwaayen uit kom, hoewel ik geen groot fan ben van tijgers uit het bedrijfsleven in de politiek.
Ik moet bekennen dat ik aardig op de hoogte van wie zich binnen de VVD beweegt, maar Verwaayen doet bij mij geen belletje rinkelen. Maar waarom per se een jong iemand? Opstelten vind ik niet eens zo´n gekke keus.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 22:18:25 #125
198365 Morendo
The Real Deal
pi_81895876
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:02 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

gelijk aantal zetels zou kunnen, maar gelijk aantal stemmen lijkt me wel heeeeeel uitzonderlijk
Zou het?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')