quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:11 schreef Joooo-pi het volgende:
Poll: Wie gaat eruit?Jaap BadBoyz Maaike Dony Kelvin
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik snap niet dat mensen zich er nog over verbazen, elke week weerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:14 schreef Karina het volgende:
Ik word echt een beetje moe van dat idiote uitlopen elke keer, ik snap het ook niet, kunnen ze niet plannen bij RTL? Hoe moeilijk kan het zijn.
ja en vooral omdat ze met steeds midner over zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:14 schreef Karina het volgende:
Ik word echt een beetje moe van dat idiote uitlopen elke keer, ik snap het ook niet, kunnen ze niet plannen bij RTL? Hoe moeilijk kan het zijn.
Ik snap niet dat mensen zich daar aan ergeren, wat is het probleem? Het is LIVE en SENSATIE MENSENquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zich er nog over verbazen, elke week weer![]()
quote:
Tuurlijk wel, ze zingen nu toch juist allemaal twee nummers.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en vooral omdat ze met steeds midner over zijnDan kan het gewoon niet uitlopen toch
Leg het me uitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zich er nog over verbazen, elke week weer![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:16 schreef Bartjebart het volgende:bij iTunes missen de nummers van Maaike
Maaike ligt eruitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
bij iTunes missen de nummers van Maaike
IT'S A CONSPIRACY.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:16 schreef Bartjebart het volgende:bij iTunes missen de nummers van Maaike
Het waarom weet ik niet, ik weet alleen dát het zo is, elke keer, altijd, immer, al sinds IDO 1.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Leg het me uitWaarschijnlijk willen ze dat mensen nog even lekker sms'en, zodat ze geld kunnen verdienen, een andere reden kan ik echt niet bedenken.
ik verbaas me nergens meer overquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zich daar aan ergeren, wat is het probleem? Het is LIVE en SENSATIE MENSEN
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
O kut die trouwsmilie dus niet.
Daarom verbaas ik me er ook zo over, weten ze het nou NOG niet? Ik ga maar eens solliciteren bij RTL, als planner.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het waarom weet ik niet, ik weet alleen dát het zo is, elke keer, altijd, immer, al sinds IDO 1.
Vorige week? Was er iets speciaals dan toenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik verbaas me nergens meer over
en ik ga niets meer zeggen over de show van vorige week
die heeft ook alleen de dans gerepeteerdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:16 schreef Bartjebart het volgende:bij iTunes missen de nummers van Maaike
Het is een enig meisje...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:17 schreef Anonymousz het volgende:
maaike enige meisje
ik kom er nu pas achter
Donyquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:18 schreef Dizer het volgende:
Ik denk ook dat het Maaike en Bad Boyz zullen zijn. Dony heeft te veel fans
Inderdaad, Sumera staat boven keelonsteking.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:18 schreef Joooo-pi het volgende:
Sumera zou heul geen last van haar stem hebben
nou en meesterquote:
scherp +1quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
die heeft ook alleen de dans gerepeteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |