Jij hebt zelf je kind laten aborteren en nu vertrouw je het niet aan ons toequote:Op zondag 23 mei 2010 23:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daar moet ik je wel helemaal gelijk in geven!
Ik heb mijn kind helemaal niet laten aborteren, hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:34 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Jij hebt zelf je kind laten aborteren en nu vertrouw je het niet aan ons toe![]()
Raar portret ben jij zeg
Gelukkig weet jij alles over de ontwikkeling embryo's en het bewustzijn gedurende elke fase.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Een kind van 3 jaar heeft gevoel, die kan denken, die kan ervaren en leren.
Als je geen idee hebt van de ontwikkeling van een embryo en een foetus, lees je dan eerst in voor je dergelijke uitspraken maakt.
dan begrijp je het verschil.
Je hebt een foetus in je handen gehouden zei je net ?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb mijn kind helemaal niet laten aborteren, hoe kom je daar bij?
ik heb een miskraam gehad.
Daarna 2 gezonde kinderen ter wereld gezet.
Gelukkig weet jij dat ook -.-quote:Op zondag 23 mei 2010 23:35 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij alles over de ontwikkeling embryo's en het bewustzijn gedurende elke fase.
Juist, zoals het er naar uit ziet heeft TS niet de meest inlevende ouders.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:31 schreef Winner_Taco het volgende:
Overigens genoeg voorbeelden van 14 en 15 jarigen die wél voor een kind kunnen zorgen.
Maarja dan heb je ook dito ouders nodig zodat je iig je school kan afmaken .
Zal in het geval van TS ook wel weer niet zo zijn .
Nee hoor, klopt allemaal.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Alleen levensvatbaar als het gevoed wordt ?
Ok biologisch niet, praktisch wel . Sowieso rare gedachtengang
Ze heeft een miskraam gekregen. Let eens op.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:35 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je hebt een foetus in je handen gehouden zei je net ?
Ja, inderdaad, heb er hier zo'n tig boeken over staan en heb me ingelezen op internet.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:35 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij alles over de ontwikkeling embryo's en het bewustzijn gedurende elke fase.
Die ademt zelf en heeft een eigen spijsvertering. Nogmaals, ken je biologie.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:29 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Een kind van 3 is ook een parasiet ?
MISKRAAM, heb je enig idee wat dat is?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:35 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je hebt een foetus in je handen gehouden zei je net ?
Je haalt toch een levensvatbare vrucht weg . De term klompje cellen doet suggereren dat een futiliteit is zo'n abortus .quote:Op zondag 23 mei 2010 23:36 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij dat ook -.-
Aangenomen wordt nog steeds dat het bewustzijn in de hersenen zit, die ontwikkelen zich pas in de foetusfase, vanaf dan mag er dan ook niet meer geaborteerd worden.
Raar dat juist jij je dan hard maakt voor abortus . Zou eerder denken dat je de waarde van het leven dan hoger in zou schattenquote:Op zondag 23 mei 2010 23:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
MISKRAAM, heb je enig idee wat dat is?
Oh jeetje.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:39 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je haalt toch een levensvatbare vrucht weg . De term klompje cellen doet suggereren dat een futiliteit is zo'n abortus .
Technisch gezien is een 3 jarige net zo goed een klompje cellen als zo'n premature foetus . En dat bewustzijn wordt er bijbedacht om van het schuldgevoel af te komen . Niemand die dit feitelijk kan onderbouwen . Al zou dat nog zo goed uitkomen natuurlijk .....
Ik denk dat dat er maar verdraaid weinig zijn. Je hebt het over de meest zware verantwoordelijkheid die je in je leven tegen komt, en je wil nu een kind aan die taak zetten...quote:Op zondag 23 mei 2010 23:31 schreef Winner_Taco het volgende:
Overigens genoeg voorbeelden van 14 en 15 jarigen die wél voor een kind kunnen zorgen.
Maarja dan heb je ook dito ouders nodig zodat je iig je school kan afmaken .
Zal in het geval van TS ook wel weer niet zo zijn .
Ik zie bij 10 weken ook een darmstelsel zitten .quote:Op zondag 23 mei 2010 23:37 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Die ademt zelf en heeft een eigen spijsvertering. Nogmaals, ken je biologie.
Nou eens zien wat jij zegt als je dochter tzt thuiskomt op 14 jarige leeftijd en verteld dat ze zwanger is..quote:Op zondag 23 mei 2010 23:39 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je haalt toch een levensvatbare vrucht weg . De term klompje cellen doet suggereren dat een futiliteit is zo'n abortus .
Technisch gezien is een 3 jarige net zo goed een klompje cellen als zo'n premature foetus . En dat bewustzijn wordt er bijbedacht om van het schuldgevoel af te komen . Niemand die dit feitelijk kan onderbouwen . Al zou dat nog zo goed uitkomen natuurlijk .....
Je kan ook weglopen en er maar gewoon niet eens aan beginnen . Wel zo makkelijk .quote:Op zondag 23 mei 2010 23:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er maar verdraaid weinig zijn. Je hebt het over de meest zware verantwoordelijkheid die je in je leven tegen komt, en je wil nu een kind aan die taak zetten...
Wie zegt dat ik niet een soortgelijke situatie heb meegemaakt ? Nogmaals ik koos en kies ervoor om niet als een of andere laffe hond weg te lopen voor mijn verantwoordelijkheden.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:42 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou eens zien wat jij zegt als je dochter tzt thuiskomt op 14 jarige leeftijd en verteld dat ze zwanger is..
Benieuwd wat jij dan wenselijker vindt...
Het is zo gemakkelijk om te oordelen over een andermans leven, maar niemand staat in de schoenen van die anderen!
Dus je kunt in feite niet oordelen..
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:39 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
[quote] Je haalt toch een levensvatbare vrucht weg . [quote]
Nee, het is nog niet levensvatbaar, de jongste levensvatbare foetus was geloof ik met 24 weken zwangerschap, dat was met heel veel hulp van doktoren.
Over het algemeen is eenfoetus met 26 weken levensvatbaar.
[quote]
De term klompje cellen doet suggereren dat een futiliteit is zo'n abortus .
Nee, een niet levensvatbare foetus heeft nog geen gedachtes, nog geen gevoel, nog geen bewustzijn.quote:
Ik schat het leven enorm hoog in, dus ook het leven van een 14 jarig meisje die nog een hele toekomst voor zich heeft.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:40 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Raar dat juist jij je dan hard maakt voor abortus . Zou eerder denken dat je de waarde van het leven dan hoger in zou schatten
Alle ontwikkelingen zijn er wel ja, alles is in aanbouw, maar nog niet werkende.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:42 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik zie bij 10 weken ook een darmstelsel zitten .
Trouwens sowieso dom gezwets , je bracht net als steekhoudend argument een non issue als bewustzijn.
Volgens jouw eigen retoriek zou aborteren na 8 maanden ook geen enkel probleem hoeven zijn . immers het parasitaire gedrag blijft dan aanwezig .
Het is voor mij enorm moeilijk te geloven dat je een kind hebt aangezien je bar weinig weet over de zwangerschap.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:45 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet een soortgelijke situatie heb meegemaakt ? Nogmaals ik koos en kies ervoor om niet als een of andere laffe hond weg te lopen voor mijn verantwoordelijkheden.
Als mijn dochter zwanger thuis zou komen ( nee natuurlijk is dat niet optimaal) zouden wij er voor haar staan . 100 % .
Tja lekker makkelijk hoor pragmatisch denkenquote:Op zondag 23 mei 2010 23:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is het zeker niet, maar als je er biologisch tegen aan kijkt dan is dat heel wat anders als waneer je er met je gevoel of geloofsovertuiging tegen aan kijk.
[..]
Nee, een niet levensvatbare foetus heeft nog geen gedachtes, nog geen gevoel, nog geen bewustzijn.
Een baby vanaf 24 weken wel, vandaar dat je ook vanaf 24 weken verplicht bent je baby bij de gemeente aan te geven als het onverhoopt te vroeg geboren wordt.
Vanaf 24 weken is het ook pas een doodgeborene, daarvoor een late miskraam ( later dan 4 maanden zwangerschap) en daarvoor een vroege miskraam ( jonger dan 4 maanden zwangerschap)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |