ja of zoals jou je geld verdienen door je kontje te verkopen achter het station, daar heb je ook geen deuren die dicht kunnen vallen.quote:
Oké, OP inmiddels gelezen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:17 schreef mp_40_fan het volgende:
[..]
Negers jatten een laptop en TS heeft een verkeerde sleutel.
Het stationsgebouw alhier heeft al jaren geen reiziger meer gezien. Zit een wokrestaurant in.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja of zoals jou je geld verdienen door je kontje te verkopen achter het station, daar heb je ook geen deuren die dicht kunnen vallen.
Dus je krijgt alleen maar kleine pikkies in je reet?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het stationsgebouw alhier heeft al jaren geen reiziger meer gezien. Zit een wokrestaurant in.
Ze is op vakantie.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:19 schreef First het volgende:
Heb je dat meisje nog teruggepakt(ha dat kan 2 betekeningen hebben!)
De ene is donkerder, lekkerder met autorijden.quote:
Mooiboy.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De ene is donkerder, lekkerder met autorijden.
De andere is een lichtere piloten bril, die staat weer beter samen met lichtere kleding .
Ze liep naar buiten zonder tas, dus zij heeft hem sowieso niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:31 schreef Robin__ het volgende:
was het onverwacht dat dat meisje zo snel daarna buiten liep? Denk je dat zij hier meer van weet?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het stationsgebouw alhier heeft al jaren geen reiziger meer gezien.
Denk je niet dat er wat afgesproken was?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze liep naar buiten zonder tas, dus zij heeft hem sowieso niet.
Het is wel haar schuld dat ze het pand onbeheerd achter laat. !
Pak het meisje vast en verkracht haar anaal.! Dat zal haar leren om jouw laptop weg te gevenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:08 schreef Sattyagraha het volgende:
Dat meisje heeft gewoon jouw laptop overgedragen om haar cokeverslavingsschulden af te lossen bij haar dealers. Hoeft ze ook niet meer 'op vakantie' met een ballon drugs in dr mik...
Wat een bitch!
Ja precies. Daar dacht ik ook aan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:28 schreef Equites het volgende:
Ik vertrouw dat meisje niet. Hoe wisten die negers dat jou deur nog open was?
Oke, da's dus een reiziger. En wat doet zoiets nou? Als je erin knijpt krijgt-ie NOG dikkere lippen?quote:
martplaats mattie!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 03:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Weten jullie al wie de dader is?!
Kijk na het weekend maar eens!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 03:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Al gekeken, maar net alsof die negers internet hebben in hun poep en klei huisje
Dat vind ik toch wel knap dat jij je eigen laptop herkent, die dingen zien er toch ongeveer allemaal hetzelfde uit.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 03:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk na het weekend maar eens!
Die van mij stond er ook op toen!
Er zit een UMTS kaart op vastgeplakt en aan de bovenkant een aantal grove krassenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 04:42 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel knap dat jij je eigen laptop herkent, die dingen zien er toch ongeveer allemaal hetzelfde uit.
Maandag is het Pinksterenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Sorry man, dat meisje zei dat ik het kon lenen. Ik breng het mandag terug voor je.
Shit man, en de andere dagen heb ik school en daarna sport. We spreken wel een keertje af oke? Bel me maar.quote:
Jij kan het wetenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:05 schreef Sinnie het volgende:
Als autist zijne kennie beter binnen blijven.
Mensen met een sociaal handicap zijn wel vaker het slachtoffer van negers die hun laptops stelen.
Wat een bazen opmerking, moest je daar lang over nadenkenquote:
Ongeveer drie minuten staat er tochquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:09 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat een bazen opmerking, moest je daar lang over nadenken
Wanneer het meisje in een andere ruimte zat kon zij er niks aandoen. TS had gewoon de deur moeten sluiten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:03 schreef Viper23rd het volgende:
Wat een vervelend verhaal. Schade verhalen op dat meisje dan, aangezien zij het kantoor onbeveiligd verlaat.
Sterkte TS.
Ik heb een bril van 1.80 euro en ik durf te wedden dat die mooier is dan die 2quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:09 schreef Graseter het volgende:
Verkapt kijk mij een Versace zonnebril van ¤170, een Rayban van ¤120, een TomTomXL (¤150 gok ik) en een iPod (¤150) hebben topic.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:20 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb een bril van 1.80 euro en ik durf te wedden dat die mooier is dan die 2
Dat maakt geen ene drol uit; er zit nu allang een ander OS op. En de rest is gewist.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:59 schreef LePoo het volgende:
Ach, de laptop zelf is heus verzekerd, helemaal als het er 1 van je werk is.
Echter de data die op de laptop staat, daar zal een baas minder blij mee zijn.
Ge-encrypte harddisk mag ik hopen?
Wat voor sloeber ben je dan, godsamme..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:20 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb een bril van 1.80 euro en ik durf te wedden dat die mooier is dan die 2
Jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:57 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Wat voor sloeber ben je dan, godsamme..![]()
Waarom wil je scherpe kantjes aan een bril hebben?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:36 schreef TimKuik het volgende:
Tenzij ze geslepen zijn.
Het was er een van mijn werk gelukkig, maar dat was wel de enige laptop die ik had.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
Damn, kut weer voor je man.
Was het je prive of zakelijke laptop?
Er was mij altijd verteld dat er geen laptops in de ghetto's waren trouwens.
Hoe smaakte de longchicken?
Die ziet er dan ook echt niet uit.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:09 schreef ManianMan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn zonnebril van 1.80 euro
Tot dat stuk had ik medelijden met TS.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:09 schreef Graseter het volgende:
Verkapt kijk mij een Versace zonnebril van ¤170, een Rayban van ¤120, een TomTomXL (¤150 gok ik) en een iPod (¤150) hebben topic.
HEY SKONK HOE GAAT HET MET JOU MET MIJ GOED EN MET JOU GROENTJESquote:
de ware liefde gevonden allebei?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:38 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
HEY SKONK HOE GAAT HET MET JOU MET MIJ GOED EN MET JOU GROENTJES
JA MET MIJ GAAT HET OOK GOED HOOR EN MET JOU IK GA EVEN JONKO ROKEN NOU GROETJES THUIS DOOOOOEIIIquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:38 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
HEY SKONK HOE GAAT HET MET JOU MET MIJ GOED EN MET JOU GROENTJES
Dat zou zijn slogan moeten zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:41 schreef Panzermaus het volgende:
STEM DAN OP DE PPV JONGE GIERT WIELDERS GAT HTE VOOR JE OPPLOSEN!
Even serieus, wat een kutstreek. Wat had dat meisje er trouwens mee te maken? Heeft zij die negers getipt ofzo?
OKE DAT IS GOET MAAR WAT IS EEN JONKO DAT WEET IK HELEMAAL NIET KUN JE ME DAT UITLEGGEN ALSJEBLYFT DANJEWEL GROENTJES THUSI DOEI TOD LATERquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:41 schreef Skonk het volgende:
[..]
JA MET MIJ GAAT HET OOK GOED HOOR EN MET JOU IK GA EVEN JONKO ROKEN NOU GROETJES THUIS DOOOOOEIII
NEE EMAN IK BEN NIET HOMOFIEL BEN JE GEK OFZO NOU NOU NOU>??//?quote:
quote:
[url=http://forum.fok.nl/topic/1461917/5/25#81884386]quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:47[/url] schreef Panzermaus het volgende:
^ Topichijack.
Zij is als laatst het pand uit gegaan zonder de deur op slot te doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:41 schreef Panzermaus het volgende:
STEM DAN OP DE PPV JONGE GIERT WIELDERS GAT HTE VOOR JE OPPLOSEN!
Even serieus, wat een kutstreek. Wat had dat meisje er trouwens mee te maken? Heeft zij die negers getipt ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |