Check op!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:40 schreef LimboFan het volgende:
Maar ik dacht jij de hele dag alleen op je zolderkamertje zat
Nee die neger zit nu zijn date te palen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maareh... Die neger hè?
Gaat die na een zware opleiding voor koningen en presidenten computers herstellen?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:43 schreef wise het volgende:
once you go black, you automatically become a whore.
*wie post dat plaatje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JAAAAH JAAAA!!!
[..]die ken ik.. is zusje van Jan Smit.. ik wist niet dat je ook negerpaling had..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]die jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |