quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het stationsgebouw alhier heeft al jaren geen reiziger meer gezien.
Denk je niet dat er wat afgesproken was?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze liep naar buiten zonder tas, dus zij heeft hem sowieso niet.
Het is wel haar schuld dat ze het pand onbeheerd achter laat. !
Pak het meisje vast en verkracht haar anaal.! Dat zal haar leren om jouw laptop weg te gevenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:08 schreef Sattyagraha het volgende:
Dat meisje heeft gewoon jouw laptop overgedragen om haar cokeverslavingsschulden af te lossen bij haar dealers. Hoeft ze ook niet meer 'op vakantie' met een ballon drugs in dr mik...
Wat een bitch!
Ja precies. Daar dacht ik ook aan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:28 schreef Equites het volgende:
Ik vertrouw dat meisje niet. Hoe wisten die negers dat jou deur nog open was?
Oke, da's dus een reiziger. En wat doet zoiets nou? Als je erin knijpt krijgt-ie NOG dikkere lippen?quote:
martplaats mattie!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 03:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Weten jullie al wie de dader is?!
Kijk na het weekend maar eens!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 03:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Al gekeken, maar net alsof die negers internet hebben in hun poep en klei huisje
Dat vind ik toch wel knap dat jij je eigen laptop herkent, die dingen zien er toch ongeveer allemaal hetzelfde uit.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 03:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk na het weekend maar eens!
Die van mij stond er ook op toen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |