Ze hadden je à 2 euro per bericht nog ff een paar berichten moeten sturen of je 't echt meende en zeker weet dat je naar de goede uitzending hebt gekekenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
HET IS EEN COMPLOT BENNY!
Ik heb Kelvin ge-smst naar 3131 en ik kreeg netjes een sms terug. Daarna stem ik badboyz naar 3131 en krijg niks terug
Ik stem nooit meer!!!!!!!!!!!!!!!!!
samen met z'n moederquote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:20 schreef eightone. het volgende:
Alsjeblieft Dony of BadBoys eruit deze week.
Dan hebben we volgende week een zure Gordon, dramatv.!
Kelvinquote:
Ze wil niet meer kijkenquote:
of eem pmquote:
Maken ze die nog?quote:
quote:
dat tweede nummer was zeker briljant. Ik zag weer even de Kelvin van de jury-visitsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kelvin
Van mij mag hij de finale halen, ik ben totaal omgeslagen!!!! Dat tweede nummer was geniaal! Echt de Kelvin die ik ken
Nigel heeft verstand
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:23 schreef Orwell het volgende:
[..]
nee dat wordt meer Kelvin's ding, denk ik...
Ik snap niet hoe je het volhoudquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is me tot nu toe gelukt het nummer niet te horen, dat wou ik graag zou houden
shalalie shalala 't gaat niet uit mijn kopquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is me tot nu toe gelukt het nummer niet te horen, dat wou ik graag zou houden
Goed hequote:
quote:
Ik weet niet... maar deze hele zin klopt gewoonweg nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:24 schreef Viswijfje het volgende:
xfactor is gewoon popstars voor mensen zonder smaak
Ik heb er geen last vanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
shalalie shalala 't gaat niet uit mijn kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |