quote:
Japsnars, Yes.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij bent de kloon van die KLB user die hier laatst wel eens kwam?
Dat vind ik dan weer niks.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan vind ik deze vetter http://revert.nl/product/10117-half-cab-pro.html
Ja, techniekgebouw.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
das ook zeldzaam....![]()
Das achter het gebouw waar ik een project heb gedaan.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:57 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]tip #2830: Geef je kloon altijd een leuke naam.
Ook tof, ik heb die blauwe sinds vorige week.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die heb ik ookalleen dan deze kleurencombinatie
[ afbeelding ]
als het snel gaat is dat ook bijna niet mogelijkquote:
Rivaliserende subforaquote:
Jawel man. Meer dan de helft van m'n postsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:02 schreef tubacloud het volgende:
[..]
als het snel gaat is dat ook bijna niet mogelijk
OUDquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:02 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Rivaliserende subforaMensen die klagen over een subforum (uitgezonderd XFA natuurlijk)
hoe vernieuw je de pagina zonder dat je helemaal naar het boven moet?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jawel man. Meer dan de helft van m'n posts
Oke, dat is ook best wel kanker. Net als ONZ en BNWquote:
dan krijg je rijen met nutteloze Posts van mijquote:
Dat probleem had ik ook met mijn iPhone. Voordat hij gestolen werdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:04 schreef tubacloud het volgende:
[..]
hoe vernieuw je de pagina zonder dat je helemaal naar het boven moet?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:06 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook met mijn iPhone. Voordat hij gestolen werd
Dat was wel erg handig geweest.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:07 schreef tubacloud het volgende:
[..]
hadden ze beter iets met schudden ofzo kunnen doen om de pagina te vernieuwen
En jij draagt wat voor schoeisel?quote:
stiekem zitten er gewoon beelden van Cola tussendoor zodat we zin krijgen in Colaquote:
DC'squote:
Paar bedrijven bellen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:16 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil ook all stars, maar die ik wil is nergens meer mijn maat van
Zoeken zoeken zoekenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:16 schreef tliciouz het volgende:
De shirts en vesten zijn chill.. De schoenen nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hij is al helemaal een vans fanboy, maar hij draagt DC's
Ja echt welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De shirts en vesten zijn chill.. De schoenen niet
Met je domme kop!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:17 schreef tliciouz het volgende:
Nah, ga niet verder zoeken dan alleen in Arnhem, heb ze al eerder gehad en toen met me domme kop verkocht
maat 50?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:16 schreef tliciouz het volgende:
Internetzquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:17 schreef tliciouz het volgende:
Nah, ga niet verder zoeken dan alleen in Arnhem, heb ze al eerder gehad en toen met me domme kop verkocht
Vesten van fans? Nog nooit gezien eigenlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De shirts en vesten zijn chill.. De schoenen niet
Gewoon de simpele beige, maar elke keer als ik kijk hebben ze ze niet meer in geen een winkelquote:
De schoenen zijn niet "skate" genoegquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:20 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Vesten van fans? Nog nooit gezien eigenlijk
En de schoenen zijn niks mis mee
Ik zou gewoon op internet zoeken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gewoon de simpele beige, maar elke keer als ik kijk hebben ze ze niet meer in geen een winkel
ik haat kinderenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:26 schreef tliciouz het volgende:
Ahw, mijn oppaskindje mag langer opblijven. Ik zie hem telkens weg dutten, ik zo ben je nog niet mee, nee hoor! Lief
/joinquote:
Vind al een tijdje een meisje leuk maar ben steeds te onzeker/laf om met haar te gaan praten en nu heeft ze blijkbaar een jongen ontmoet met wie ze het best gezellig heeftquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar jij bent de gene die ons juist advies moet geven!
Lees Sjoegerd zn sig eensquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:29 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Vind al een tijdje een meisje leuk maar ben steeds te onzeker/laf om met haar te gaan praten en nu heeft ze blijkbaar een jongen ontmoet met wie ze het best gezellig heeft
hmm, ken het gevoelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:29 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Vind al een tijdje een meisje leuk maar ben steeds te onzeker/laf om met haar te gaan praten en nu heeft ze blijkbaar een jongen ontmoet met wie ze het best gezellig heeft
Heeft mij nog niet veel geholpen trouwensquote:
Ohja, Sander had het eroverquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heeft mij nog niet veel geholpen trouwens.. Als ik zaterdag lef had gehad, had ik nu een hawt chick.
Sander had het er over? En heb geen pics..quote:
Ah ja, dat probeer ik mijzelf ook aan te praten maar toch hé. Het blijft zo moeilijkquote:
Welke ken jij?quote:
of simon, ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sander had het er over? En heb geen pics..
Ik ken hetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:34 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ah ja, dat probeer ik mijzelf ook aan te praten maar toch hé. Het blijft zo moeilijk
Geregeldquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:34 schreef Tijgertje. het volgende:
Ah Shit.
Gaan jullie nog vaak naar de Mac?
Zal Simon wel zijn geweest, wat zei hij?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
of simon, ik weet het niet meer
Heb ik haar wel eens gezien?
Vaak genoegquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:34 schreef Tijgertje. het volgende:
Ah Shit.
Zulks een kutgevoelquote:
Meer drinken, dan krijg je vanzelf wel lef.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heeft mij nog niet veel geholpen trouwens.. Als ik zaterdag lef had gehad, had ik nu een hawt chick.
quote:
Lollerzquote:
Jup, volgens mij begint ie me al te herkennenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dan zie je Marnix vast ook geregeld.![]()
ik ben al 3 jaar niet meer bij de mac geweestquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:34 schreef Tijgertje. het volgende:
Ah Shit.
Ik weet het niet eens meerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zal Simon wel zijn geweest, wat zei hij?
En ik had haar nog nooit gezien, dus jij waarschijnlijk ook niet.
[..]
Vaak genoeg
Ik drink nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:35 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Zulks een kutgevoel
[..]
Meer drinken, dan krijg je vanzelf wel lef.
www.de-mac.nl hequote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:36 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik ben al 3 jaar niet meer bij de mac geweest
Jassen ophanger?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:35 schreef Hyman het volgende:
Marnix werkt nog steeds daar als jassen ophanger
Mij kent ie sowieso welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[..]
Lollerz
[..]
Jup, volgens mij begint ie me al te herkennen
Ohja dat vertelde ik hemquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens meeriets met dat ie niet werd gestimuleerd om met haar te praten ofzo
Het lijkt mij echt zwaar kutquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jassen ophanger?
Ik dacht dat hij achter de bar stond.
Wat een loser.
NG is proquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt zwaar kut, maargoed.
NG ben ik ook een paar keer tegengekomen, kneiterbezopen, echt geniaal
Heb je michaaaa nog gezienquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ohja dat vertelde ik hem.. Dat ik niet genoeg gestimuleerd werd door de bro's & bitches om met haar te praten.
Hahaha, ja.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt zwaar kut, maargoed.
NG ben ik ook een paar keer tegengekomen, kneiterbezopen, echt geniaal
Die was er niet geloof ik.quote:
Noh, als je haar ziet staan roken heeft ze echt iets jongensachtigsquote:
wutquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Noh, als je haar ziet staan roken heeft ze echt iets jongensachtigs
Ze maakt veel uren ofzo, want telkens als ik bij de maccerdeD ben, staat ze daar de dude te zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:41 schreef Hyman het volgende:
Die ister ook echt ELKE weekniet normaal ,en dat van zo;n kutloontje van de mcD
Ze is een halve dude manquote:
If it is an beautiful trap, you must do it.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ze maakt veel uren ofzo, want telkens als ik bij de maccerdeD ben, staat ze daar de dude te zijn.
Hawt chick was hawter.. Voor mij dan. Volgens de anderen was ze precies wat voor mijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
If it is an beautiful trap, you must do it.
Whehe ik ken haar van gezichtquote:
BOB, medicatie of laffe borrelaar?quote:
Once you BOB, you cannot stopquote:
Wat zijn niesen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Niesen die niet willen... Al hele dag last van, één keer bleef die een uur kriebelen voordat er wat gebeurde
Wijfquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:51 schreef Hyman het volgende:
Donder, ik heb mn haar weer eens gestijld sinds een week of 4, ik zie geen donder meer
quote:
Als je zo'n maffe krul als ik had, dan sprak je wel andersquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wijf.. Met de stijltang van je zusje, die denkt vast dat je een vieze faggot bent
Als je t al doet, zeg het niet in t openbaarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als je zo'n maffe krul als ik had, dan sprak je wel anders
Drink wel vaak gratis.. Vrijwel gratis dan. Voel me alleen zo verantwoordelijkquote:
Beide dames die meegaan willen niet aan mijn stok slobberenquote:
Trusten traploverquote:
Je laat je gebruiken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Beide dames die meegaan willen niet aan mijn stok slobberen..
Dat is dan natuurlijk wel een leuk pluspuntje maar dan betaal ik toch liever mijn eigen drankquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Drink wel vaak gratis.. Vrijwel gratis dan. Voel me alleen zo verantwoordelijk
Eigenlijk wel, maarja daar zijn het vrienden voorquote:
Toen ik dronk, dronk ik duur.. Dit bevalt me beter want toen ik nog dronk durfde ik ook niksquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:05 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dat is dan natuurlijk wel een leuk pluspuntje maar dan betaal ik toch liever mijn eigen drank
Dan dronk je niet genoeg kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Toen ik dronk, dronk ik duur.. Dit bevalt me beter want toen ik nog dronk durfde ik ook niks
Als ik meer dronk dan moest ik kotsenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:07 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dan dronk je niet genoeg kan ik je vertellen.
Faalhaas.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik meer dronk dan moest ik kotsen.. Ik merkte weinig van drank, behalve als ik wat teveel op had.. Dan werd ik gruwelijk ziek
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Toen ik dronk, dronk ik duur.. Dit bevalt me beter want toen ik nog dronk durfde ik ook niks
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:07 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dan dronk je niet genoeg kan ik je vertellen.
Nee ik kan er gewoon niet tegenquote:
Haha dat is wel kut. Ik voel het altijd na een tijdje wel maar dan moet ik wel op het juiste moment stoppen want als de boel begint te draaien, dan gaat het fout.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik meer dronk dan moest ik kotsen.. Ik merkte weinig van drank, behalve als ik wat teveel op had.. Dan werd ik gruwelijk ziek
En nu neuk je iemand van internetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:12 schreef MarkM het volgende:
Vroeger, toen ik nog jong was, ging ik voor de strategie in je sig. Win/verlies ratio van 1-10.
1 op de 10? Fuck dan doe je wel iets goed mis volgens mijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:12 schreef MarkM het volgende:
Vroeger, toen ik nog jong was, ging ik voor de strategie in je sig. Win/verlies ratio van 1-10.
Iets goed fout doen of dan gaat er iets mis.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:13 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
1 op de 10? Fuck dan doe je wel iets goed mis volgens mij
Klopt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:13 schreef MarkM het volgende:
[..]
Precies. Stukken goedkoper dan al die drank.
Nah, ik word ook nog eens stiller van drankquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:15 schreef MarkM het volgende:
Maar er is zo'n grens dat je moet stoppen met drinken. Maar met elke slok zie je de kansen bij haar stijgen, dus dan ga je nog maar even door.
En je krijgt chubbyfunquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:16 schreef MarkM het volgende:
[..]
En nu kan ik me lazerus zuipen en dan word ik naar bed gebracht.
Ik zeker nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nah, ik word ook nog eens stiller van drank..
Ik heb t niet over dronkenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:17 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dronken chicks.Net of je een zoutzak neukt.
Zo eentje ben ik ookquote:
Voel je jezelf niet op het 'goede' moment niet extreem zelfverzekerd?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:17 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik zeker nietMaar meer zelfvertrouwen krijg ik er ook niet van, nee.
Ik word trouwens wel stiller als ik teveel op heb of wanneer het begint uit te werken, dan komt het ineens aan als een baksteen
Ik word er juist drukker en meer open vanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:17 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik zeker nietMaar meer zelfvertrouwen krijg ik er ook niet van, nee.
Ik word trouwens wel stiller als ik teveel op heb of wanneer het begint uit te werken, dan komt het ineens aan als een baksteen
Drukker ja, meer open ja (soms zeg ik ook iets teveel tegen vriendenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik word er juist drukker en meer open van
Good luck with the face fuck baby!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dan krijg je een chick die zich lam zuipt. Lekker in een zoutzak rammen.
Wat is veel? En het helpt zeker welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:21 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Drukker ja, meer open ja (soms zeg ik ook iets teveel tegen vrienden) maar het is niet dat ik dan ineens 1-2-3 op een chick afstap. Ja, als ik echt heel veel zuip en me goed voel
Er is nog een goed medium voor chicks.. Internet, moet je wel t lef hebben om af te sprekenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:21 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Drukker ja, meer open ja (soms zeg ik ook iets teveel tegen vrienden) maar het is niet dat ik dan ineens 1-2-3 op een chick afstap. Ja, als ik echt heel veel zuip en me goed voel
Been there done that.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Er is nog een goed medium voor chicks.. Internet, moet je wel t lef hebben om af te spreken
Als ze bezopen zijn slikken ze dat shotje ook nog welquote:
Nog een ervaringsdeskundigequote:
Goed plan. EXAquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:23 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zoek een chick die zich samen met je wil bezatten.
Nee, nooit. Maar dat zal wel komen door mijn jeugd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
Voel je jezelf niet op het 'goede' moment niet extreem zelfverzekerd?
Als je geluk hebt is zij ook nog eens een beetje onzeker en zo.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Goed plan. EXAjuiste leeftijdscategorie jwz
Ohquote:
Breezers erin en gaan dus?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:25 schreef MarkM het volgende:
[..]
Als je geluk hebt is zij ook nog eens een beetje onzeker en zo.
Ja, het stikt in PUB volgens mij van de users met een relatie die op het internet is ontstaanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Er is nog een goed medium voor chicks.. Internet, moet je wel t lef hebben om af te spreken
Is afhankelijk van wat voor bodem ik heb gelegd en over wat voor tijdsduur.quote:
Ja na hoeveel uur?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:27 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ja, het stikt in PUB volgens mij van de users met een relatie die op het internet is ontstaan
[..]
Is afhankelijk van wat voor bodem ik heb gelegd en over wat voor tijdsduur.
Maar zo'n 3 bier per uur denk ik?
Ex-relatie.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:27 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ja, het stikt in PUB volgens mij van de users met een relatie die op het internet is ontstaan
[..]
Is afhankelijk van wat voor bodem ik heb gelegd en over wat voor tijdsduur.
Maar zo'n 3 bier per uur denk ik?
Tijdens een fokmeet vorig jaarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ex-relatie.
Maar het kan werken. Waarom het meest gebruikte en bruikbare medium van het moment negeren?
Veel uurquote:
Ik volg je nietquote:
Even kijken op sugababes.nlquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ex-relatie.
Maar het kan werken. Waarom het meest gebruikte en bruikbare medium van het moment negeren?
Ik zou me god voelen for surequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:29 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Veel uur
Vaak drinken we eerst ergens wat sterks of flink wat biertjes (aan een stuk door atten en shooten) en daarna in de kroeg nog eens 2-3 per uur. Maar in ieder geval wel zo veel dat als ik nog iets meer zou drinken, het helemaal fout zou gaan!
Zijn die meets nou echt leuk?quote:
Ben benieuwdquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, zekers wel. Deze zomer wss weer met de vierdaagsefeesten
Vroeger ging ik met de vierdaagse altijd naar Groesbeek (huis van mijn oma) en dan ook 's avonds naar Nijmegenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nou die meet was echt geslaagd ja.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja wij ook, en dan zooi krijgen van de militairenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:31 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Vroeger ging ik met de vierdaagse altijd naar Groesbeek (huis van mijn oma) en dan ook 's avonds naar Nijmegen
Wonen nu alleen mensen anti-kraak in dat pand
Toegegeven het wasde minste waar ik geweest benquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:32 schreef -SG- het volgende:
Zo geslaagd dat ik verder ook niet meer naar de andere meets ben geweest.
Haha ja, ik heb zoveel stickers en andere rotzooi van hen gehadquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja wij ook, en dan zooi krijgen van de militairen
Opblaasbare frisbee, speldjes etc.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:34 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Haha ja, ik heb zoveel stickers en andere rotzooi van hen gehad
Met carnaval ging ik ook altijd die kant op om snoep te incasseren
Jillz is zo gay.. Net als voetbalspelers.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:00 schreef Ned_Bigby het volgende:
OMGJillz reclame met juichende mannen die hun shirt uittrekken na een goal waarna een of andere vent verteld dat dit niet meer mag en dat iedereen een petitie tegen deze spelregel kan tekenen op jillz.nl
!
Jillz is de nieuwe breezer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jillz is zo gay.. Net als voetbalspelers.
Voetbal
Ik kan er gewoon niet naar kijken.. Na een paar minuten verveel ik me al te pletterquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:09 schreef Ned_Bigby het volgende:
Niks mis met voetbal hoor, al helemaal niet als het om internationale toernooien gaat.
Ik vroeger ook niet, totdat ik er geld op begon te zetten en het steeds vaker ging kijken. Uiteindelijk wordt het best wel leukquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet naar kijken.. Na een paar minuten verveel ik me al te pletter
Ik snap het echt niet hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:13 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik vroeger ook niet, totdat ik er geld op begon te zetten en het steeds vaker ging kijken. Uiteindelijk wordt het best wel leuk
Maar in het begin vond ik het inderdaad ook de tiefus saai. Wedstrijden van Oranje dan weer niet, dat is gewoon altijd feest
TR gemaakt.quote:
Ik ben 12, wat is resizen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
TR gemaakt.
Volgende keer resizen aub.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:49 schreef Zeroku het volgende:
Oh, ik dacht dat die gast in Killzone 2 er heel anders uitzag.
Helghast.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:53 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had alleen dat in gedachte.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
TR gemaakt.
Volgende keer resizen aub.
Gaylooordddd.quote:
quote:
Dat ga je blijven houden...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:33 schreef Marco001 het volgende:
straks American Pizza...
Doh! heb ik het eindelijk weer bijna voor elkaar een fatsoenlijke conversatie te hebben met die F, begint haar tweelingzus zich ermee te bemoeien van hoe kansloos of dat ik wel niet bezig ben enzo..
Maar eens een mailtje teruggestuurd naar haar..
Hoelang duurt het ongeveer voordat hotmail een mail laat zien?
ja ach ja, eigenlijk zou ik beter moeten weten, want ze hebben precies hetzelfde kunstje 2 keer geflikt bij een kameraad van mij...quote:
Als het aan mij lag, ging het ook gewoon via de telefoon of was ik even bij haar langs geweest, maar dat wil zij niet.quote:
Stop er mee, allemaal moeite voor niets.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Als het aan mij lag, ging het ook gewoon via de telefoon of was ik even bij haar langs geweest, maar dat wil zij niet.heb haar een aantal keer geprobeerd te bellen, nam steeds niet op.. sms'jes reageert ze niet op enzo.. Vandaar ook dat ik laatst zat te twijfelen of ik der een bosje bloemen zou sturen.. puur om te testen of ze ddat wel accepteerd..
Je stopt er echt veel te veel tijd en energie in. Laat het gaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Als het aan mij lag, ging het ook gewoon via de telefoon of was ik even bij haar langs geweest, maar dat wil zij niet.heb haar een aantal keer geprobeerd te bellen, nam steeds niet op.. sms'jes reageert ze niet op enzo.. Vandaar ook dat ik laatst zat te twijfelen of ik der een bosje bloemen zou sturen.. puur om te testen of ze ddat wel accepteerd..
mjah, eigenlijk wel jah.. zo'n ideetje had ik gisteren al, maar toen stuurde F mij een reactie op een mail wat ik al veel eerder had gestuurd..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Stop er mee, allemaal moeite voor niets.
mjah, is wel het beste inderdaad, ik heb er alleen een enorme hekel aan als ik dingen niet kan oplossen, maar goed,d aar moet ik me nu maar bij neerleggen denk ik..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je stopt er echt veel te veel tijd en energie in. Laat het gaan.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:19 schreef Arcee het volgende:
Maandcijfers voor mei 2010 na de eerste 3 weken
001 06071 iBenny
002 04571 Zeroku
003 04334 Marlalala
004 04207 Kally
005 04058 charmed_angel
006 03611 wolvendagen
007 03590 Potloodvis
008 03535 Otis2.0
009 03450 DevilsWhore
010 03450 DeLuna
011 03292 D.
012 03118 Japsnars
013 02725 Penisbaard
014 02723 Skylark.
015 02629 Mexicaantje.
016 02535 Good.vs.Evil
017 02417 Bragi
018 02398 Greys
019 02308 Symphonic
020 02243 tong80
021 02200 WillFerrell
022 02182 RaXz
023 02181 kutkabouter
024 02162 Ml-etje
025 02155 Graseter
Ik ook niet.quote:
Nee, nooit.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:24 schreef Marco001 het volgende:
iemand anders ook problemen met inloggen @ hotmail?
Nee jijquote:
GAST! Houd ermee op. Srsly.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:39 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ja ach ja, eigenlijk zou ik beter moeten weten, want ze hebben precies hetzelfde kunstje 2 keer geflikt bij een kameraad van mij...
WAT?!quote:
Ja maar moet ik eerst installeercdrom vinden want ik heb dat gedoe dus verneukt. Ik ging gister wel heeeele vette foto's maken ook dus hoop dat ze op de PC ook zo tof zijn.quote:
Ja, nee, niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |