Doe je goedquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:44 schreef Duderella het volgende:
Ik kom net op het goede moment binnen! Niks terug hoeven lezen!
Een zelfgemaakte ijsthee. De dikke darm ligt weer eens overhoop. Steer, je hebt gelijk, ik moet beter eten.quote:
Steer heeft net 250 gram friet naar binnen gewerkt en mag dus nu ff niet zeurenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een zelfgemaakte ijsthee. De dikke darm ligt weer eens overhoop. Steer, je hebt gelijk, ik moet beter eten.
Je zeurde niet, je gaf goede raad en je had gelijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Steer heeft net 250 gram friet naar binnen gewerkt en mag dus nu ff niet zeuren
Ik moest ver terugdenken. Ik heb voor het laatst witte peper gebruikt toen ik in de slagerij werkte. Ik vind het niet lekker.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:49 schreef DarkElf het volgende:
ik heb alleen zwarte peper in de molen. Kan mij niet goed herinneren wanneer ik voor t laatst witte peper gebruikt heb.
Nee, dit is het dure-zout-door-een kleurtje en peper-die-geen-peper-is SC.quote:
neuh, ze waren ooit wit, je kent het wel, nieuwe rode handoek, wasmachinequote:
Waar gaan jullie naartoe?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en net ff de kakdoffer op de auto gezet. Hele buurt moet natuurlijk wel weten dat we op 'vakantie' gaan
Nooit vlekken als je roze zout of peper knoeit.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
neuh, ze waren ooit wit, je kent het wel, nieuwe rode handoek, wasmachine
ah, je hebt voor voorafje binnen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Steer heeft net 250 gram friet naar binnen gewerkt en mag dus nu ff niet zeuren
Park Hoge Veluwe. Vaste Pinksterweekend-kampeerfestijn met mijn vader + fam en vrienden van hen en ons + kids.quote:
D'r ligt hier nog 150 gram.quote:
Ik vind dat je je nick moet veranderen naar BrightElf.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:56 schreef DarkElf het volgende:
heb echt zin in dit weekendvoel me goed! En daar ben ik enorm blij mee na de afgelopen maanden. Ben Elf jaar samen met de mr en we zijn nog steeds blij met elkaar en hartstikke gelukkig.
en ga leuke dingen doen en wie weet bevalt mijn zus wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
leukquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Park Hoge Veluwe. Vaste Pinksterweekend-kampeerfestijn met mijn vader + fam en vrienden van hen en ons + kids.Vorig jaar niet door gegaan helaas omdat er een opa op sterven lag, maar dit zijn de foto's van het jaar er voor: 2008 Voor het eerst met Sam en zonder Thijs (die zat in Alkmaar in een studio met een band
)
2007
2006
2005
De witte fietsenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Park Hoge Veluwe. Vaste Pinksterweekend-kampeerfestijn met mijn vader + fam en vrienden van hen en ons + kids.Vorig jaar niet door gegaan helaas omdat er een opa op sterven lag, maar dit zijn de foto's van het jaar er voor: 2008 Voor het eerst met Sam en zonder Thijs (die zat in Alkmaar in een studio met een band
)
2007
2006
2005
zo wordt je nooit een grote jongen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
D'r ligt hier nog 150 gram.
Volgende keer gewoon kleine portie bestellen.
Mja, je weet wat ze zeggen over die richtlijn van 2500 kcal per dag voor een man. Heb met de Harris Benedict-formule met aanpassingen voor sporten even uitgerekend wat het voor mijn lichaamsbouw moet zijn, en da's 2100 kcalquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zo wordt je nooit een grote jongen.
@Sunny, sam is toch wel
Bah. Wat een mooie omgeving en een mega-fantastisch licht zeg. Nu wil ik ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
)
2007
2006
2005
Het is echt super kamperen daar! Net binnen de hekken bij Hoenderloo. De sluitingstijden van het park gelden ook voor de kampeerders, maar het lukt ons meestal aardig om stiekem iets vroeger ongemerkt een wandelingetje te maken met een heel klein clubjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:01 schreef borisz het volgende:
[..]
De witte fietsen![]()
Ben er een stuk of vier keer geweest de laatste zes jaar denk ik. Heb er dan alleen nooit overnacht. Have fun![]()
Ja het is wel grappig, je ziet door de jaren heen aan de foto's hoe onze gear is verbeterdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bah. Wat een mooie omgeving en een mega-fantastisch licht zeg. Nu wil ik ookIk hoop dat jullie weer dat licht hebben
En dan die vosjes
![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:56 schreef DarkElf het volgende:
heb echt zin in dit weekendvoel me goed! En daar ben ik enorm blij mee na de afgelopen maanden. Ben Elf jaar samen met de mr en we zijn nog steeds blij met elkaar en hartstikke gelukkig.
en ga leuke dingen doen en wie weet bevalt mijn zus wel?
ziet er leuk uit, maar smaakt niets beterquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:10 schreef Aure het volgende:
Ohh en supertof dat DE en mr DE al 11 jaar samen zijn![]()
EN ik wil ook roze zout! Weet je hoe tof, roze
een met de natuur en dergelijke . Nog wel even een flesje Whisky meenemen trouwensquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:09 schreef golfer het volgende:
Leuk Sunny.
Als je van kamperen houdt althans.
Hoeft ook niet beter te smaken. Ik bedoel, het is rozequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ziet er leuk uit, maar smaakt niets beter
Jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja het is wel grappig, je ziet door de jaren heen aan de foto's hoe onze gear is verbeterd2008 had ik de D80 en de 18-200VR mee. Dit jaar dus nog weer strakkere plaatjes al het goed is
![]()
En dat avondlicht ja..
Is dat je zusjequote:die foto's van mijn zusje met Sam vind ik echt![]()
Eentje maar?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
een met de natuur en dergelijke . Nog wel even een flesje Whisky meenemen trouwens![]()
Nee?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:10 schreef Aure het volgende:
Ohh en supertof dat DE en mr DE al 11 jaar samen zijn![]()
EN ik wil ook roze zout! Weet je hoe tof, roze
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:14 schreef Aure het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ MN BROER IS WEER THUIS![]()
![]()
Krijg net een smsje
Beterquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:14 schreef Aure het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ MN BROER IS WEER THUIS![]()
![]()
Krijg net een smsje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |