Doe je goedquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:44 schreef Duderella het volgende:
Ik kom net op het goede moment binnen! Niks terug hoeven lezen!
Een zelfgemaakte ijsthee. De dikke darm ligt weer eens overhoop. Steer, je hebt gelijk, ik moet beter eten.quote:
Steer heeft net 250 gram friet naar binnen gewerkt en mag dus nu ff niet zeurenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een zelfgemaakte ijsthee. De dikke darm ligt weer eens overhoop. Steer, je hebt gelijk, ik moet beter eten.
Je zeurde niet, je gaf goede raad en je had gelijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Steer heeft net 250 gram friet naar binnen gewerkt en mag dus nu ff niet zeuren
Ik moest ver terugdenken. Ik heb voor het laatst witte peper gebruikt toen ik in de slagerij werkte. Ik vind het niet lekker.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:49 schreef DarkElf het volgende:
ik heb alleen zwarte peper in de molen. Kan mij niet goed herinneren wanneer ik voor t laatst witte peper gebruikt heb.
Nee, dit is het dure-zout-door-een kleurtje en peper-die-geen-peper-is SC.quote:
neuh, ze waren ooit wit, je kent het wel, nieuwe rode handoek, wasmachinequote:
Waar gaan jullie naartoe?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en net ff de kakdoffer op de auto gezet. Hele buurt moet natuurlijk wel weten dat we op 'vakantie' gaan
Nooit vlekken als je roze zout of peper knoeit.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
neuh, ze waren ooit wit, je kent het wel, nieuwe rode handoek, wasmachine
ah, je hebt voor voorafje binnen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Steer heeft net 250 gram friet naar binnen gewerkt en mag dus nu ff niet zeuren
Park Hoge Veluwe. Vaste Pinksterweekend-kampeerfestijn met mijn vader + fam en vrienden van hen en ons + kids.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |