Doe je goedquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:44 schreef Duderella het volgende:
Ik kom net op het goede moment binnen! Niks terug hoeven lezen!
Een zelfgemaakte ijsthee. De dikke darm ligt weer eens overhoop. Steer, je hebt gelijk, ik moet beter eten.quote:
Steer heeft net 250 gram friet naar binnen gewerkt en mag dus nu ff niet zeurenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een zelfgemaakte ijsthee. De dikke darm ligt weer eens overhoop. Steer, je hebt gelijk, ik moet beter eten.
Je zeurde niet, je gaf goede raad en je had gelijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Steer heeft net 250 gram friet naar binnen gewerkt en mag dus nu ff niet zeuren
Ik moest ver terugdenken. Ik heb voor het laatst witte peper gebruikt toen ik in de slagerij werkte. Ik vind het niet lekker.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:49 schreef DarkElf het volgende:
ik heb alleen zwarte peper in de molen. Kan mij niet goed herinneren wanneer ik voor t laatst witte peper gebruikt heb.
Nee, dit is het dure-zout-door-een kleurtje en peper-die-geen-peper-is SC.quote:
neuh, ze waren ooit wit, je kent het wel, nieuwe rode handoek, wasmachinequote:
Waar gaan jullie naartoe?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en net ff de kakdoffer op de auto gezet. Hele buurt moet natuurlijk wel weten dat we op 'vakantie' gaan
Nooit vlekken als je roze zout of peper knoeit.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
neuh, ze waren ooit wit, je kent het wel, nieuwe rode handoek, wasmachine
ah, je hebt voor voorafje binnen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Steer heeft net 250 gram friet naar binnen gewerkt en mag dus nu ff niet zeuren
Park Hoge Veluwe. Vaste Pinksterweekend-kampeerfestijn met mijn vader + fam en vrienden van hen en ons + kids.quote:
D'r ligt hier nog 150 gram.quote:
Ik vind dat je je nick moet veranderen naar BrightElf.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:56 schreef DarkElf het volgende:
heb echt zin in dit weekendvoel me goed! En daar ben ik enorm blij mee na de afgelopen maanden. Ben Elf jaar samen met de mr en we zijn nog steeds blij met elkaar en hartstikke gelukkig.
en ga leuke dingen doen en wie weet bevalt mijn zus wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
leukquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Park Hoge Veluwe. Vaste Pinksterweekend-kampeerfestijn met mijn vader + fam en vrienden van hen en ons + kids.Vorig jaar niet door gegaan helaas omdat er een opa op sterven lag, maar dit zijn de foto's van het jaar er voor: 2008 Voor het eerst met Sam en zonder Thijs (die zat in Alkmaar in een studio met een band
)
2007
2006
2005
De witte fietsenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Park Hoge Veluwe. Vaste Pinksterweekend-kampeerfestijn met mijn vader + fam en vrienden van hen en ons + kids.Vorig jaar niet door gegaan helaas omdat er een opa op sterven lag, maar dit zijn de foto's van het jaar er voor: 2008 Voor het eerst met Sam en zonder Thijs (die zat in Alkmaar in een studio met een band
)
2007
2006
2005
zo wordt je nooit een grote jongen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
D'r ligt hier nog 150 gram.
Volgende keer gewoon kleine portie bestellen.
Mja, je weet wat ze zeggen over die richtlijn van 2500 kcal per dag voor een man. Heb met de Harris Benedict-formule met aanpassingen voor sporten even uitgerekend wat het voor mijn lichaamsbouw moet zijn, en da's 2100 kcalquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zo wordt je nooit een grote jongen.
@Sunny, sam is toch wel
Bah. Wat een mooie omgeving en een mega-fantastisch licht zeg. Nu wil ik ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
)
2007
2006
2005
Het is echt super kamperen daar! Net binnen de hekken bij Hoenderloo. De sluitingstijden van het park gelden ook voor de kampeerders, maar het lukt ons meestal aardig om stiekem iets vroeger ongemerkt een wandelingetje te maken met een heel klein clubjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:01 schreef borisz het volgende:
[..]
De witte fietsen![]()
Ben er een stuk of vier keer geweest de laatste zes jaar denk ik. Heb er dan alleen nooit overnacht. Have fun![]()
Ja het is wel grappig, je ziet door de jaren heen aan de foto's hoe onze gear is verbeterdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bah. Wat een mooie omgeving en een mega-fantastisch licht zeg. Nu wil ik ookIk hoop dat jullie weer dat licht hebben
En dan die vosjes
![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:56 schreef DarkElf het volgende:
heb echt zin in dit weekendvoel me goed! En daar ben ik enorm blij mee na de afgelopen maanden. Ben Elf jaar samen met de mr en we zijn nog steeds blij met elkaar en hartstikke gelukkig.
en ga leuke dingen doen en wie weet bevalt mijn zus wel?
ziet er leuk uit, maar smaakt niets beterquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:10 schreef Aure het volgende:
Ohh en supertof dat DE en mr DE al 11 jaar samen zijn![]()
EN ik wil ook roze zout! Weet je hoe tof, roze
een met de natuur en dergelijke . Nog wel even een flesje Whisky meenemen trouwensquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:09 schreef golfer het volgende:
Leuk Sunny.
Als je van kamperen houdt althans.
Hoeft ook niet beter te smaken. Ik bedoel, het is rozequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ziet er leuk uit, maar smaakt niets beter
Jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja het is wel grappig, je ziet door de jaren heen aan de foto's hoe onze gear is verbeterd2008 had ik de D80 en de 18-200VR mee. Dit jaar dus nog weer strakkere plaatjes al het goed is
![]()
En dat avondlicht ja..
Is dat je zusjequote:die foto's van mijn zusje met Sam vind ik echt![]()
Eentje maar?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
een met de natuur en dergelijke . Nog wel even een flesje Whisky meenemen trouwens![]()
Nee?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:10 schreef Aure het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:14 schreef Aure het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ MN BROER IS WEER THUIS![]()
![]()
Krijg net een smsje
Beterquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:14 schreef Aure het volgende:
![]()
Krijg net een smsje
Ja, toen was ze 13quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
[..]
Is dat je zusjeEn trouwens, sliep Sam bij jou in de tent? Zo ja, blijft-ie rustig?
Ik zie hem zo door die tent stuiteren he
.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja het is wel grappig, je ziet door de jaren heen aan de foto's hoe onze gear is verbeterd2008 had ik de D80 en de 18-200VR mee. Dit jaar dus nog weer strakkere plaatjes al het goed is
![]()
En dat avondlicht ja..die foto's van mijn zusje met Sam vind ik echt
![]()
Aaaaaaaaaaah...ik dacht al zoiets gelezen te hebbenquote:
Volgens mij ben je héél blij dat je broer er weer isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:18 schreef Aure het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik-heb-er-gewoon-geen-woorden-voor-zo-tof-tof
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een tikkie te jong om te spreken van een lekker ding hequote:
Echt een Sunny-hondje dusquote:Hij komt ons gewoon om een uur of 9 wakker maken door tegen mij aan te gaan liggen op het luchtbed met zijn koppie naast me op mijn kussenDe rest van de nacht slaapt hij prima in zijn mandje met af en toe een nachtelijke lebber over mijn oor
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog een tikkie te jong om te spreken van een lekker ding he
[..]
Echt een Sunny-hondje dus
D50quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik kom er net achter dat ik niet de D80 mee had, maar zelfs de D50 + een goedkope Sigma 70-300 lens![]()
Dat is nu niet bepaald uniek voor de D50quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
D50![]()
![]()
Ben een sucker voor LCD schermpjes
Ehhmm.. die van de D80 en D300 zijn beter hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
D50![]()
![]()
Ben een sucker voor LCD schermpjes
Is het te merken?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij ben je héél blij dat je broer er weer is
Otherwise, het zout is voor 2,50 EUR in zo'n klein maalmolentje te koop bij de AH.
Hardware-patserquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik kom er net achter dat ik niet de D80 mee had, maar zelfs de D50 + een goedkope Sigma 70-300 lens![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:10 schreef Aure het volgende:
15 is nog steeds TE jong om te spreken van een lekker dingquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Enneh.. nu niet meer, want ze is 15en gaat met me mee naar LL
ik zal hem maar maken voordat Steer het doet, maar je zusjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
En dat avondlicht ja..die foto's van mijn zusje met Sam vind ik echt
![]()
wehehe juist niet, want het was een stukje minder hip dan ik eerder noemdequote:
Damn...jij hebt ook geen grenzen hequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik zal hem maar maken voordat Steer het doet, maar je zusje![]()
Nee hoor, dan mag het echt wel!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
15 is nog steeds TE jong om te spreken van een lekker ding
Helaas kan ik maar door 1 cam tegelijk kijkenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en 2 body's met ieder een eigen lens is super handig!! helemaal als het ook nog eens tegelijk gebruikt kan worden zoals Thijs en ik vaak doen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
15 is nog steeds TE jong om te spreken van een lekker ding
Geef je groot gelijk hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
grapje natuurlijk
Als ik er niet aan mag komen, dan is het nog te vroeg om te spreken van een lekker dingquote:
Fijn Aure!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:14 schreef Aure het volgende:
![]()
Krijg net een smsje
Jaaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:22 schreef golfer het volgende:
Fijn dat je broer weer heelhuids terug is, Aure.
Ik heb jou nog nooit ge-quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Damn...jij hebt ook geen grenzen heAL het vrouwelijk volk wordt gewoon ge-
-ed
Steer had die opmerking een jaar geleden al gemaakt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
grapje natuurlijk
kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:25 schreef Aure het volgende:
[..]
JaaHet is al de 5e/6e keer dat ie op uitzending is geweest, maar het blijft fijn om dan een berichtje te krijgen dat ie weer thuis is
Hoogzwanger van haar derde met twee blerende kinderen in kleuterwagens.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Geef je groot gelijk hoorBen dan ook heel benieuwd hoe ze er over 5 jaar bij loopt
![]()
Gelukkig niet, maar de laatste keer dat ik keek was ik toch ook echt geen vrouwquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Steer had die opmerking een jaar geleden al gemaakt.geen grapje
Doet me denken aan het jongste zusje van Nynke. Die is ookmaar doen ik dat voor het eerst zei was ze 17 en toen werd Nynke boos.
Nu is ze 19 dus mag het
![]()
![]()
Ze lijkt op Nynke maar is brunette![]()
![]()
kinderenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoogzwanger van haar derde met twee blerende kinderen in kleuterwagens.
als je D_H op haar los laat
Wel als je het vergelijkt met de huidige low-budget offeringsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is nu niet bepaald uniek voor de D50
Gelukkig is het meisje zo onwijs verantwoordelijk en verstandig dat ze DH al van mijlenver zou ontmaskeren en hem geen blik waardig zou gunnen als hij op de versiertoer zou zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoogzwanger van haar derde met twee blerende kinderen in kleuterwagens.
als je D_H op haar los laat
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:14 schreef Aure het volgende:
![]()
Krijg net een smsje
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gelukkig is het meisje zo onwijs verantwoordelijk en verstandig dat ze DH al van mijlenver zou ontmaskeren en hem geen blik waardig zou gunnen als hij op de versiertoer zou zijn![]()
(en dat meen ik ook nog, die trapt er echt niet zomaar in!!!)
DH is smoooooth hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gelukkig is het meisje zo onwijs verantwoordelijk en verstandig dat ze DH al van mijlenver zou ontmaskeren en hem geen blik waardig zou gunnen als hij op de versiertoer zou zijn![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je kent Son's zusje niet merk ikquote:
Ze gaat potdorie niet mee dit weekend omdat ze moet lerenquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ze gaat potdorie niet mee dit weekend omdat ze moet lerenDat haalde ik echt niet in mijn hoofd hoor toen ik 15 was!! Lang leve de lol
![]()
(en misschien heeft het feit dat ze naar een concert van Alain Clarke gaat er ook iets mee te maken.. wie weet)
Neh.. ze geniet echt wel van het weekendje alleen zonder ouders thuis denk ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Tjongejonge zeg....heb je al geprobeerd haar toch om te praten?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neh.. ze geniet echt wel van het weekendje alleen zonder ouders thuis denk ikGezellig stappen in het dorp en zo. Altijd feest
duhhh, als jij zou moeten kiezen om met je ouders in een tentje te zitten of het huis alleen voor jou en je vriendje, wat zou jij kiezen op die leeftijd?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neh.. ze geniet echt wel van het weekendje alleen zonder ouders thuis denk ikGezellig stappen in het dorp en zo. Altijd feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |