Dan kan je je lol op volgende week, iedere uitzending Felix als vaste tafelgast.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:39 schreef pberends het volgende:
Ik mis Felix een beetje vandaag, na het RTL-debat.
Vond het al zo vreemd dat het vorige week niet was te zien.quote:
yesssssssquote:Op maandag 24 mei 2010 19:40 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Dan kan je je lol op volgende week, iedere uitzending Felix als vaste tafelgast.
Legendarisch iddquote:Op maandag 24 mei 2010 19:44 schreef lachejonge het volgende:
Dit was een goed moment, met Borst en die idiote moeder.
Hahaquote:Op maandag 24 mei 2010 20:01 schreef lachejonge het volgende:
Oh dit is ook zo goed, Teeuwen met die Michiel de Ruyter look-a-like
Ik kan er ook niet om lachen. Net als niet om Plien en Bianca. Ga dan ook naar René van der Gijp nu.quote:
"dieren in de natuur koken hun eten ook niet"quote:Op maandag 24 mei 2010 19:44 schreef lachejonge het volgende:
Dit was een goed moment, met Borst en die idiote moeder.
IDD Hoe dom kun je zijn ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 04:45 schreef TLC het volgende:
[..]
"dieren in de natuur koken hun eten ook niet"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
! ! ! ! ! ! ! !
Nu wel een mooie typering van Marc Marie over van Hanegem.quote:
Je dat wel en nu weer met een marmot op zn hoofd, terwijl ie net kaal was ...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu wel een mooie typering van Marc Marie over van Hanegem.
Leuk met Willem van Hanegem over schilderen en MM met zijn pruikie op.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:45 schreef chufi het volgende:
Je dat wel en nu weer met een marmot op zn hoofd, terwijl ie net kaal was ...
Dat klopt zag ik gisteren op video band ..ik had dwdd opgenomen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:48 schreef Modus het volgende:
Ja leuk, maar dit zat vorige week ook al in de quizaflevering.
En muzikaalstequote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:50 schreef tong80 het volgende:
Willem
De populairste voetballer in Nederland ooit.
En de grappigste.
Ken je zijn optreden in de kuip nog ? In Lost vast.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:03 schreef Ritmo het volgende:
"Ik wil grote halve liter bierglazen, met die kleine glazen schiet het niet op".
Toen ik in Munchen op het oktoberfest was heb ik geen 1 halfliter glas gezien, zelfs fris en andere getränke gingen per Literquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:03 schreef Ritmo het volgende:
"Ik wil grote halve liter bierglazen, met die kleine glazen schiet het niet op".
was dat overigens echt of fake? met dat pijpen in dat nachtprogrammaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:04 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat ze niet vroegen wat Jan Peter er van vindt dat Giel zich live op de radio liet pijpen.
Echt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:07 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
was dat overigens echt of fake? met dat pijpen in dat nachtprogramma
Ik heb het destijds live geluisterd. Als het fake was verdient Giel alsnog een Oscar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:07 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
was dat overigens echt of fake? met dat pijpen in dat nachtprogramma
Omdat ie er nog gezeur mee heeft gehad en hij nog wel ergere dingen heeft gedaan (poederbrief, live drugs proberen).quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het destijds live geluisterd. Als het fake was verdient Giel alsnog een Oscar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |