Inderdaad, zijn rol wordt steeds leuker.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lucas is inderdaad veel beter als bij personage in verhaallijnen dan als hoofdrol.
Ben blij dat het personage nu meer inhoudt heeft dan kijk ik ben homo. Dat kwam me echt de strot uit zo als hij nu is komt hij vaak wel grappig uit de hoek.
eens! misschien dat ze soort AA&A kunnen beginnen, wat was dat toen een leuke verhaallijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nick en Stefano zou echt geweldig zijn.
Bas Muijs zei laatst nog in een interview dat hij moeilijk aan werk kan komen en er van baalt dat voetbal vrouwen is gestopt dus waarom niet.
Wat mij tof lijkt is dat Stefano terug komt voelt dat er bij Maxime iets niet in de haak is en zo op die manier Nick uit het gesticht weghaalt .En dan maar hopen dat ze nu weer een beetje normaal met elkaar omgaan.
Mwah soms wel soms niet. Zolang Ludo er niet tussen stond ging het wel oke.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:00 schreef lady-wrb het volgende:
jamaar stefano en nick gingen toch niet zo goed samen?
dus dat lijkt me onhaalbaar
in het begin niet, maar Jef en Robert ging volgens mij ook niet altijd even goed.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:00 schreef lady-wrb het volgende:
jamaar stefano en nick gingen toch niet zo goed samen?
dus dat lijkt me onhaalbaar
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:03 schreef roos85 het volgende:
en als ze toch bezig zijn,kunnen ze dan Dorothea tot leven wekken?
Ik zei laatst ook al dat t wel Pittige Tijden lijkt... Niveau is de laatste tijd echt gedaald..quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:16 schreef Jojoortje het volgende:
Het lijkt net op de TVkantine, zo slecht is het
en het niveau is weer bijzonder laagquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik zei laatst ook al dat t wel Pittige Tijden lijkt... Niveau is de laatste tijd echt gedaald..
Ik krijg plaatsvervangende schaamte van dat mens op dit moment met d'r zielige gedoe.quote:
Gelukkig heeft ze het zelf door "ik herhaal mezelf".. Ja, Janine daar hebben er wel meer last van.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gaan we weer...Ludo doet vanalles, Janine wordt het weer een keer beu en dan gaat ze weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |