Ow, wie Bing?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:44 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Met de vriend van Lorena naar bed geweest denk ik...
Lelijk is ze ook, en ze heeft lelijke voeten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Actrice Marieke de Kruijf, die nu de rol van Marjan van Geel speelt, was vorig seizoen nog te zien als arts Van Dam... Denken ze daar soms dat de gemiddelde GTST-kijker het geheugen van een goudvis heeft?!
Wat mij eigenlijk verbaast, is dat het lijkt alsof Jack niet doorheeft dan Lorena liegt, zelfs niet na het vreemde gedrag van Lucas. Telkens dacht ik, oh hij gaat haar nu laten weten dat ze liegt, maar er gebeurt het tegenovergestelde. Jack was eerder zo doortastend, en nu ...........quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:52 schreef Perico het volgende:
Erland Galjaard, de programmadirecteur van RTL, is alles schuld. Die zei dat het alleen maar moest gaan om "een meisje krijgen via een lange omweg".
Dat zie je dan nu met Lorena en Jack. Gisteren zat er een lange scene in, daarin wisselden ze alleen wat stopwoorden uit, er gebeurde niets. De schrijvers weten het dus nu echt helemaal niet meer.
Ze heeft al nakend voor hem gestaan, toen deed hij niks, en nu is alweer 27x samen met hem ergens geweest, wat ook tot niets leidde. Dit is echt te langdradig en kwellend voor woorden.
Is het nu wachten op Dex Dekhengst die de vrij lelijke zakenvrouw geeft, waarna Ludo binnenkomt en "DAG DEX" roept?
Of Nina zelf, al verwacht ik dat ergens toch niet, maar je weet maar nooit.......quote:Is het nu wachten op Dex Dekhengst die de vrij lelijke zakenvrouw geeft, waarna Ludo binnenkomt en "DAG DEX" roept?
Ja, maar dat telt niet, Lorena had hem zelf op slinkse wijze ingepikt, de selet.quote:
idd, ik dacht even dat hij Isabella en Maxime ging afluisterenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zap net langs dat wijf is echt gek
Wie is dat ? en wat is die snel van Dex naar Ludo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ze dat gaan doen dan hoop ik dat de stekker er snel uit gaat.
Deze twee schrijvers snappen er echt geen drol van.
Ik hoop dat dat kind een mongool wordt of dat Sjors Bing en Danny allemaal sterven tijdens de bevalling![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
En de cliffhanger wordt echt de meest gare cliffhanger ooitwas wel te verwachten dat de cliff daarmee te maken zou krijgen,maar zo klinkt hij echt te ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
of zou het een terugkeer van iemand betekenen (die ik gerust weer terug wil!)
Als ze dat gaan doen dan hoop ik dat de stekker er snel uit gaat.
Ik hoop dat dat kind een mongool wordt of dat Sjors Bing en Danny allemaal sterven tijdens de bevalling![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als ze dat gaan doen dan hoop ik dat de stekker er snel uit gaat.
![]()
![]()
Are you crying?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:28 schreef Maartel het volgende:
Nou moe, dit afscheid doet me meer dan dat van Barbara
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |