Echt te overduidelijk ja...quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:26 schreef Maartel het volgende:
Oké, Ludo heeft dit opgezet om Nina en Dex uit elkaar te krijgen?
truequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:10 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Lorena, wat een valse vrucht zeg.
Volgens mij mis je al dik een maand niks. Ik iig niet als ik zo meeleesquote:
't is een serie hè?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:10 schreef Maincoon het volgende:
Ik vind het achterlijk hoe Lorena altijd haar moeder afscheept. Dat is zo'n lieve vrouw!
Ja, maar ze is wel een kutkind, toch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef Maartel het volgende:
[..]
't is een serie hè?
Een vriendin van me haat Maxime 'omdat ze gemeen is tegen Isabella'.. boehoehoe.. hoe saai zou de serie zijn als iedereen altijd maar leuk en aardig tegen elkaar was?
Join the club...quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb het gister toevallig weer eens gezien. Werd er zelfs een beetje moe van.
Vind speculeren over hoe ze gtst weer beter kunnen maken interessanter dan het huidige product zelf kijken.
In 't echt zou ik 'r slaan maar als personage vind ik 'r wel vermakelijk.. hetzelfde geldt voor Maxime.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar ze is wel een kutkind, toch?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:42 schreef Maartel het volgende:
[..]
In 't echt zou ik 'r slaan maar als personage vind ik 'r wel vermakelijk.. hetzelfde geldt voor Maxime.
Daarentegen zou ik Charley, Sjors, Bing en Danny in 't echt slaan en vind ik ze in de serie ook niet te pruimen..
(kleine noot: ik sla nooit mensen)
En dat gedoe met het opblazen van Teluma en vergiftigen van Sjors nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lorena vond ik altijd tof maar dat gedoe met Jack en die overval is echt belachelijk.
Ze heeft Teluma toch niet opgeblazen. En Sjors was toen zelf ook niet echt vriendelijk bezig.lquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat gedoe met het opblazen van Teluma en vergiftigen van Sjors niet
ja inderdaad, ik vind het zo erg, dat ik het ook gewoon niet leuk meer vindquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lorena vond ik altijd tof maar dat gedoe met Jack en die overval is echt belachelijk.
Huh? Wat had Sjors dan gedaan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze heeft Teluma toch niet opgeblazen. En Sjors was toen zelf ook niet echt vriendelijk bezig.l
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |