alleen met media player classic als gpu inzet even cyberlink downloaden of ie het daar ook heeftquote:Op zondag 23 mei 2010 10:58 schreef DanOam het volgende:
Heb je er trouwens ook last van als je gewoon aan het surfen bent bijvoorbeeld? Dat dan je scherm voor 1-2 sec op zwart gaat en terugkomt met de melding dat de driver gecrashed is en vervolgens hersteld?
Oke, het is idd een hardnekkig probleem, vervelende is dat men niet weet waar het door veroorzaakt wordt, kan per probleem verschillen, bij mij was het het moederbord wat problemen gaf, na een update naar de meest recente BETA bios, heb ik deze crashes niet meer gezien.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:00 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
alleen met media player classic als gpu inzet even cyberlink downloaden of ie het daar ook heeft
Ook ga dan voor bios updatequote:Op zondag 23 mei 2010 11:03 schreef DanOam het volgende:
[..]
Oke, het is idd een hardnekkig probleem, vervelende is dat men niet weet waar het door veroorzaakt wordt, kan per probleem verschillen, bij mij was het het moederbord wat problemen gaf, na een update naar de meest recente BETA bios, heb ik deze crashes niet meer gezien.
Over wat voor fans heb je het nu? Normaal zit er een fan op je CPU, op je videokaart en vaak ook op je chipset. Dat zijn er dus al 3. En meestal ook nog 1 of 2 in je voeding.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:59 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
zitten 3 fans in in bios kan je dat regelen toch
Klinkt als voldoende, maar ik zou ze ff nalopen of het allemaal wel doet wat het moet doen.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:10 schreef Athlon64x het volgende:
1 op de voeding 1 op gpu uiteraard 1 op cpu koeler en 3 volgens mij in me kast
Voordat je dat gaat doen, zou ik eerst de kaart in een andere computer proberen mits mogelijkquote:Op zondag 23 mei 2010 11:05 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Ook ga dan voor bios updateMeestal wordt het afgeraden maar wordt er schijtziek van
hoe dan gewoon op houden kast tijden het draaien?quote:Op zondag 23 mei 2010 11:12 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Klinkt als voldoende, maar ik zou ze ff nalopen of het allemaal wel doet wat het moet doen.
3200 rpm is misschien wel erg hard, klinkt als een stofzuiger, maar als het kan zou ik ze wel harder zetten.quote:
mooi klote kon dus kiezen uit 800 of lager maar er waren ook profielen van silent/turbo/normal ik heb dus voor turbo gekozenquote:Op zondag 23 mei 2010 11:21 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
3200 rpm is misschien wel erg hard, klinkt als een stofzuiger, maar als het kan zou ik ze wel harder zetten.
quote:
Ja, dat zal dan wel 800 zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:25 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
mooi klote kon dus kiezen uit 800 of lager maar er waren ook profielen van silent/turbo/normal ik heb dus voor turbo gekozen
die is leegquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als jij heel slim was, zou deze lijst leeg zijn, klapventiel...
Je, leuke plaatjes (wat een kleine kutterige volle klotekast trouwensquote:Op zondag 23 mei 2010 11:40 schreef Athlon64x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tririps moet ik nog kopen
ik hou van kleine kasten niet van die lompe dingenquote:Op zondag 23 mei 2010 12:12 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Je, leuke plaatjes (wat een kleine kutterige volle klotekast trouwens) en mooi dat de rpm naar 1100 kan (zal ook wel niet voor niks zijn). Maar ga nou eerst maar eens even testen met die kast open en alle ramen open en een grote ventilator ernaast die in de kast blaast.
Oh, en tie wraps heb je echt niet nodig, da's meer iets voor autismefethisjisten.
Goed hoor, moet jij weten. Maar de airflow is sowieso ruk in zo'n kleine kast, tenzij het een duurdere kast is die er speciaal op gebouwd is om veel warmte te kunnen afvoeren.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:16 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ik hou van kleine kasten niet van die lompe dingentie wraps is handig voor beter air flow als je goed ziet hangen sommige kakels voor ventalitie
http://tweakers.net/price(...)-a05n-zwart.html#tab:infoquote:Op zondag 23 mei 2010 12:28 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Goed hoor, moet jij weten. Maar de airflow is sowieso ruk in zo'n kleine kast, tenzij het een duurdere kast is die er speciaal op gebouwd is om veel warmte te kunnen afvoeren.
Maar heb je nou al wat getest?
1) kleine kast -> weinig airflow -> dus veel warmer met de nodige problemen tot gevolg (niet altijd uiteraard)quote:Op zondag 23 mei 2010 12:16 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ik hou van kleine kasten niet van die lompe dingentie wraps is handig voor beter air flow als je goed ziet hangen sommige kakels voor ventalitie
QFTquote:Op zondag 23 mei 2010 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
2) tie wraps zijn niet handig.. dubbelzijdig klitteband, DAT is handig..
Ja, zal best. Zo'n kleine kast is best leuk voor een tikbak of voor casemodders die weten wat ze doen.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:32 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)-a05n-zwart.html#tab:info
die is het
bij deze valt nog wel mee 3 air flows in de kast cpu zit rond 35 in rust dat noem ik niet echt warmquote:Op zondag 23 mei 2010 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
1) kleine kast -> weinig airflow -> dus veel warmer met de nodige problemen tot gevolg (niet altijd uiteraard)
2) tie wraps zijn niet handig.. dubbelzijdig klitteband, DAT is handig..
Je kan toch gewoon ff zo'n spel opstarten dat voorheen al na een paar minuten ofzo crashte? Als dat het nu ineens wel doet kun je daarna met 3dmark aan de slag om het zeker te weten.quote:
kast staat nu open ik laat hem wel even flink wat hd filmpjes renderen eerst gewoon via cpu daarna met cyberlink dia het via gpu kan doen weet ik gelijk waar het misschien aan ligtquote:Op zondag 23 mei 2010 12:34 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Ja, zal best. Zo'n kleine kast is best leuk voor een tikbak of voor casemodders die weten wat ze doen.
Maar heb je nou al wat getest, zoals ik hierboven zei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |