Had je anders verwacht van de TS dan?quote:
Met die topics die jij opent en het niveau van jouw denktank is het niet vanzelfsprekend dat dat gebeurd is, hoor...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:09 schreef Athlon64x het volgende:
duh al drivers gedaan
zeg niet zo bijdhand he bij andere spel kreeg ik het zelfde opvolger van rome total warquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:11 schreef Cothen het volgende:
[..]
Had je anders verwacht van de TS dan?
Waarschijnlijk is het spel gewoon te oud. (ja, dat kan)
ik ben heel slimquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Met die topics die jij opent en het niveau van jouw denktank is het niet vanzelfsprekend dat dat gebeurd is, hoor...
Zet dat dan ook in de OP, fulltime autist.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:16 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zet dat dan ook in OP, fulltime autist.
ga nog bijdehand lopen doen ookquote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:00 schreef Rucky het volgende:
Ik denk dat beter kan vertrekken naar tweakers
ah dus op snelkopeling of exe bestand eigenschappen en daar selecteren bedoel jequote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:49 schreef WallOfStars het volgende:
game in compatibiliteits modus draaien....
WinXP DX9 game op Win 7 met DX 11.......
yepquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:04 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ah dus op snelkopeling of exe bestand eigenschappen en daar selecteren bedoel je
Zit je al op de nieuwste update van steam... zoja... niet aande hand.quote:
Maar ik heb dus Rome total war op me steam account en in steam mapje kan ik niks vinden maar vraag het wel even op steam forumquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:46 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Zit je al op de nieuwste update van steam... zoja... niet aande hand.
Steam is volledig compatible met win 7
(steam doet alleen het versprijden en copyright van het spel)
Ik heb de Engelse ati catalyst driver setquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb ook zoiets gelijks gehad.
Pak de Engelse (Alle drivers in 1 pakket) download en installeer die, ik pakte eerst altijd de Displaydrivers in de Nederlandse taal, maar die gaf ook problemen..
De complete pakket? Zo ja, pak eens de displaydrivers only. Probeer dat eens.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:29 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Ik heb de Engelse ati catalyst driver set
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |