Dat is een grap toch?quote:
Hahaha heb jij ooit eerder gepost sinds jij in het ''Users uit West-Brabant''-lijstje staat?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heel West-Brabant zal los gaan ja.
Ik ben meer fan van de Belgische inzendingquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:40 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Dat is een grap toch?
Jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van de Belgische inzending
Tuurlekquote:
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Kan Sieneke niet doodvallen? Gewoon spontaan.
Net als Pierre Kartner.
En jij bent een Bredanaarquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Kan Sieneke niet doodvallen? Gewoon spontaan.
Net als Pierre Kartner.
Ja, maar niet vaak nee.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:43 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hahaha heb jij ooit eerder gepost sinds jij in het ''Users uit West-Brabant''-lijstje staat?
Eigenlijk nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:50 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
En jij bent een Bredanaar![]()
En daar komen ze nu pas achter?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:24 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Bergen op NOS.nl![]()
''Een inwoner van Bergen op Zoom deed bij het uitgraven van zijn kelder een bijzondere vondst: hij stuitte op een onderaards gangenstelsel uit begin 18de eeuw.
Het stelsel is in totaal 250 meter lang en zit zo'n drie meter onder de grond. Het loopt onder de hele stad door. De gewelven zijn zo'n driekwart meter hoog en breed en komen uit op verschillende kamers.
Het gevonden gangenstelsel is een ravelijn uit de vestingwerken van Bergen op Zoom. Een ravelijn is een kleine, meestal vijfhoekige uitstulping van een vestingwerk. De vesting Bergen op Zoom telt in totaal vijf van deze ravelijnen.
Ondermijnen
De ondergrondse gangen vormden vroeger de verbinding tussen de verschillende kazemetten; ruimtes waarin kanonnen stonden opgesteld. Wanneer de vijand een ravelijn veroverde, dan werden de gangen gebruikt om de tegenstanders letterlijk te ondermijnen. In de gangen werden namelijk explosieven geplaatst, die tot ontploffing werden gebracht wanneer de vijand eroverheen liep.
Uit tekeningen was al bekend dat er drie ravelijnen van de vesting Bergen op Zoom onder de huidige stad moeten liggen. Met de vondst is één ervan aan de oppervlakte gekomen.
De gemeente Bergen op Zoom noemt de vondst van grote historische waarde, maar gaat er verder niets mee doen. Het gat wordt weer dichtgemaakt.''
http://nos.nl/artikel/160(...)-bergen-op-zoom.html
Als ik daarvoor betaald word, heb ik er geen problemen mee.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:43 schreef Kper_Norci het volgende:
Je mag me ongemotiveerd noemen, maar als ik op een sollicitatiegesprek kom waarbij mij wordt verteld dat er van mij verwacht wordt dat ik 50 of 60 uur in de week werk, dan is het gesprek snel klaar voor mij.
Nou ikke niet hoor!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als ik daarvoor betaald word, heb ik er geen problemen mee.
Dat is per dag 2 uur extra werken, ik vind het wel meevallen met minder vrije tijd hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou ikke niet hoor!![]()
Dan is hetvrije tijd. Ben nu ook tevreden met wat ik heb, vind het allemaal wel prima zo, en voel totaal geen behoefte om meer te gaan werken en dus meer te verdienen. Diegene die dat willen, prima, maar mij niet gezien.
Maareh, we liggen er weer uit hoor ik wel.Goh, wat een verrassing...
Schoonmaaksterquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is per dag 2 uur extra werken, ik vind het wel meevallen met minder vrije tijd hoor.
Gewoon je huishoudelijke klusjes enzo iets efficiënter indelen.
Daar gaat dan je financiële voordeel.quote:
Het feestje begint altijd bij Knooppunt Galder; hoe ik daar kom maakt niet zoveel uit. En ja, ook op vrijdag.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:51 schreef EDMAN- het volgende:
Ben blij dat ik meerdere opties heb om op m'n werk te komen, A17
![]()
maar tis erg ja, zelfs op vrijdag nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |