Ik moet ook lerenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet uit bed en leren maar het lukt niet
Ik wou dat ik nog op school zat. Lekker veel vrij, geen flikker aan school doen en het toch halen. Als ik nu niet werk word ik ontslagen en krijg ik geen geld meer. Dus nu moet ik wel wat doen, op school niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:03 schreef EDMAN- het volgende:
Pfff dat zou ik echt nooit meer kunnen, wat dat betreft ben ik blijd at ik werk
Ik heb morgen Development Disorders, maandag MTO-D en vrijdag Introduction in Clinical Neuropsychologyquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:13 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik moet ook leren![]()
Aardrijkskunde, Duits, Frans, Nederlands enz. enz.
![]()
Hahaha makkelijk! Ik had voor alledrie een 9quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb morgen Development Disorders, maandag MTO-D en vrijdag Introduction in Clinical Neuropsychology
Pfff...quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb morgen Development Disorders, maandag MTO-D en vrijdag Introduction in Clinical Neuropsychology
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:29 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hahaha makkelijk! Ik had voor alledrie een 9
Dan doe ik vast iets foutquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Pfff...Nu pas? Daar ben ik op de kleuterschool al voor geslaagd...
![]()
Ik heb ook een geweldige schooltijd gehad, alhoewel ik daar toen anders over dacht natuurlijk. Heb zelf nooit op kamers gezeten, dat dan weer niet, maar daar had ik ook niet echt behoefte aan. Heb in Tilburg nog op het Fontys gezeten, maar d'r zaten zoveel typische studenten (blousje, bekakte r, je kent ze wel) in de klas en de opleiding was zo saai dat ik er mee gekapt ben. Dat was ergens in januari ofzo, dus ik dacht toen van, nah, ga ik eerst wel ff een half jaartje werken, en dan kijk ik wel weer verder. Nooit meer gedaan natuurlijk, gewoon blijven werken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:32 schreef EDMAN- het volgende:
Pfff, kom ik aan met m'n MBO
ja Kpr, daar heb je ook wel weer gelijk in. Maar vooral het armzalige studentenleven (mijn stufi was na 3 dagen al op, terwijl ik maximaal leende) mis ik niet.
toch de tijd op kamers (huurde met 4 vrienden een huis), was geweldig, nu ik eraan denk, alleen mede daarom ben ik wel gestopt met m'n HBO
Welke opleiding deed je?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb ook een geweldige schooltijd gehad, alhoewel ik daar toen anders over dacht natuurlijk. Heb zelf nooit op kamers gezeten, dat dan weer niet, maar daar had ik ook niet echt behoefte aan. Heb in Tilburg nog op het Fontys gezeten, maar d'r zaten zoveel typische studenten (blousje, bekakte r, je kent ze wel) in de klas en de opleiding was zo saai dat ik er mee gekapt ben. Dat was ergens in januari ofzo, dus ik dacht toen van, nah, ga ik eerst wel ff een half jaartje werken, en dan kijk ik wel weer verder. Nooit meer gedaan natuurlijk, gewoon blijven werken.
Als ik het overnieuw zou kunnen doen zou ik er wel voor zorgen dat ik iets meer diploma's heb dan nu. Maar dan ook alleen omdat ik dan een baan kan hebben waar ik meer mee verdien.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:19 schreef EDMAN- het volgende:
Heb daar 1 jaar journalistiek gedaan, geweldig jaar, geweldige mensen. Maar dat was het dan ook, daarna, na 3 jaar HBO en 0 diploma's dacht ik: ik ga toch maar werken. Niet echt spijt van ofzo, afgezien van m'n studieschuld
Maak ze toegankelijk voor touristen?quote:
Voor als er oorlog uitbreekt.quote:
Ik zou er gelijk een metro van maken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:35 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Maak ze toegankelijk voor touristen?
Net als de kazematten onder Luxemburg-stad.
Ja, ze waren een beetje verdwaald.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:51 schreef Kper_Norci het volgende:
Eerste waar ik aan dacht toen ik het op de radio hoorde was de Vietcong...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |