SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:51 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
Ik weet het nog als de dag van gisteren. Zomer 1981, ergens in België op een camping. Als kind stuitte ik op de pacman "kast". Vervolgens heel wat 5 frank stukken er door gedraaid. Het was destijds echt een nieuwe beleving en het was zó gaaf en tegelijkertijd zo vreemd dat je een bewegend "poppetje" op een "tv" kon laten bewegen met een hendeltje. Iets wat je je nu eigenlijk niet meer kunt voorstellen.
Mooi was die tijd...
Mijn oom had er eentje staanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:51 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
Ik weet het nog als de dag van gisteren. Zomer 1981, ergens in België op een camping. Als kind stuitte ik op de pacman "kast". Vervolgens heel wat 5 frank stukken er door gedraaid. Het was destijds echt een nieuwe beleving en het was zó gaaf en tegelijkertijd zo vreemd dat je een bewegend "poppetje" op een "tv" kon laten bewegen met een hendeltje. Iets wat je je nu eigenlijk niet meer kunt voorstellen.
Mooi was die tijd...
Gebruik dan ook Ilse searchquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:05 schreef Cristal het volgende:
Ik heb z'n tyfus hekel aan dat geluid, elke keer als ik wil nadenken over wat ik nou eens zou gaan intypen bij google, begint dat stomme spel al te spelen.
Crystal, met alle respect he, maar serieus.... Zeik niet zo. Als je zulke dingen schrijft kan ik enkel denken dat jij eens een flinke neukbeurt nodig hebt. Mail me gerust.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:05 schreef Cristal het volgende:
Ik heb z'n tyfus hekel aan dat geluid, elke keer als ik wil nadenken over wat ik nou eens zou gaan intypen bij google, begint dat stomme spel al te spelen.
Pac-Girl is haar naam ja!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:22 schreef hexenwind het volgende:
Als je op de knop "Geld Inwerpen" klikt kun je inderdaad ook multi-player spelen. Je krijgt dan behalve je standaard PacMan ook Miss Pac-Man (sturen met WSAD-toetsen). Da's wel een geinige feature ook.
Met een strikjequote:Op zondag 23 mei 2010 04:28 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Pac-Girl is haar naam ja!![]()
![]()
![]()
Het blijft een leuke actie van Google!
quote:Op zondag 23 mei 2010 03:37 schreef hexenwind het volgende:
[..]
Crystal, met alle respect he, maar serieus.... Zeik niet zo. Als je zulke dingen schrijft kan ik enkel denken dat jij eens een flinke neukbeurt nodig hebt. Mail me gerust.
-weg-
Dat brengt vast wel een smile.En anders mij wel. Het doet ook goed om anderen blij te neuken maken.
quote:Op zondag 23 mei 2010 04:28 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Pac-Girl is haar naam ja!![]()
![]()
![]()
Het blijft een leuke actie van Google!
Bij mij ookquote:
OMGquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:07 schreef wdn het volgende:
"Google PAC-MAN consumed 4,819,352 hours of time (beyond the 33.6M daily man hours of attention that Google Search gets in a given day). $120,483,800 is the dollar tally, If the average Google user has a COST of $25/hr. (note that cost is 1.3 – 2.0 X pay rate). For that same cost, you could hire all 19,835 Google employees, from Larry and Sergey down to their janitors, and get 6 weeks of their time."![]()
Plus ze hebben het een permanente plek gegeven:
http://www.google.com/pacman/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |