Ik wou zeggen, je moet het chassis van een studless wel heel veel fixeren wil het net zo stijf zijn als het studded chassis van de 8448, zeker als je het aantal onderdelen relatief hetzelfde houdt. Wil niet zeggen dat ik het studless niet goed vind hoor. Het is juist erg geschikt voor veel modellen en het bevalt me uitstekend.
Ik ben vandaag wezen kloten om de draaischijf van de 8421 kraan te veranderen. Ik wil dat je net zoals de steunen een wiel achterop hebt waarmee je de kraan rond kan laten draaien. Eerst moest ik het wiel van de steunen verplaatsen, wat me gelukt is zonder veel moeite. Daarna een uur geprobeerd om een goed stevig systeem te vinden wat een overbrenging maakt van draaiwiel naar uiteindelijk de draaischijf.
Ik had iets goeds gevonden dacht ik maar nu blijkt dat de hele kraan te zwaar is en dat kunnen de tandwielen niet hebben. Er zit simpelweg te veel wrijving op die grote draaischijf. Heeft er iemand een voorbeeld hoe ik dat anders zou kunnen doen? Ik meen toch echt ooit filmpjes gezien te hebben dat de rotatie van de kraan gemotoriseerd was, dus het moet kunnen.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.