profiel niet zichtbaarquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:33 schreef Vlindur het volgende:
http://vlindur.hyves.nl/ is ook een leuke
Je hebt niet alles op prive. Ik kan alleen jou krabbels en foto's niet zien.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:53 schreef Vlindur het volgende:
Lily wat heb je toch gave kinderen!![]()
sorry, maar dan kun je inderdaad niks zien als je niet lid bent, als je geen vriendjes bent zie je ook niet veel. Heb alles op prive, zodat alleen mn hyvesvriendjes alles kunnen zien
Prive genoegquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:55 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Je hebt niet alles op prive. Ik kan alleen jou krabbels en foto's niet zien.
Ja die kan ik zien. En ook je blog!quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:05 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Prive genoegKun je mn gadgets wel zien dan?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:25 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja die kan ik zien. En ook je blog!
Wat lief dat je dat zegt!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:10 schreef Poppedein het volgende:
Minke met dr Hooligankapsel![]()
Ik vind dr zooo'n leuk mupke!
En Thijs, hahahahha..lieslaarzen zijn t! Lekker manneke!
Bepske...oooh Bepske!O+ Jij bent volgens mij precies t meisje zoals ik mijn eigen dochter altijd voorstelde!
Finnin opperste verwondering! Wat ontzettend leuk dat hij al zo geinteresseerd is!!
Moooie mooie Leah...jouw broers zijn hartenbrekers, ik had veel verwacht van hun zusje, maar had niet gedacht dat je nóg mooier kon zijn! Jij bent en wordt een prachtmeisje!
En Mette met dr mooie ogen, ze knallen echt uit dr koppie zo! Ik heb t nijntje truitje ook omdat t zo leek op een shirt wat ik vroeger zelf veel droeg
Mijn mupske ook weer es
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een laatste van de gezelligheid met Isabeau
[ afbeelding ]
Lief!! Alleen ben ik helaas een ons bun zunige Drent, dus de meeste kleertjes gaan toch voorlopig weer in een doos op zolder..als nummer 2 een jongentje zou zijn ga ik los in de verkoopquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooohhhh poppedein; mocht jij nog kleertjes hebben in mt 74dan hoor ik dat graag
Lena heeft altijd zulke toffe dingen aan!
mooie meid en wat kan ze die bandana's goed hebben zeg!
en dat snap ik helemaalquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:28 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Lief!! Alleen ben ik helaas een ons bun zunige Drent, dus de meeste kleertjes gaan toch voorlopig weer in een doos op zolder..als nummer 2 een jongentje zou zijn ga ik los in de verkoopen aankoop
![]()
Ik stem ook voor Teigetje foto's!! jaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!![]()
Dat is precies wat ik dacht toen hij vanmiddag lag te slapen in de kinderwagen, 'jeetje wat is mijn kleine baby groot geworden'.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:24 schreef huuphuup het volgende:
Bep met die gieterwat lief <3
Leentje![]()
die tweede foto ooooh wat een stoer poppetje heb je toch hey!
Minke<3
lieve foto LL.
Thijswhaha
beetje groot nog die schoenen. Mooi menneke.
Fta wat wordt Finn groot![]()
Metteen Leah
Joehoe Keshet! Doe weer es een spam van je meisje? Ik ben benieuwd naar dr
Kijk maar uit, want dan heb je Lars op je dak hoor....quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:13 schreef McLaura het volgende:
Poppelena, wat ben jij een schatje! Als je weer eens in de buurt bent hoor ik het graag, Thijs wil vast wel met 2 dames daten!
Hmmm... dat wordt rollebollen op de UPMquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Kijk maar uit, want dan heb je Lars op je dak hoor....![]()
hhahaaaa ja dr NA, maar na gezichtje wassen; en andere slab (Evie heeft zo'n Silly Billy met lange mouwen), that is..quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:08 schreef Vlindur het volgende:
NA?! dr wortelhapje?!![]()
Maar ze is schoon! Die knakker van mij zit er altijd helemaal onder![]()
Hij heeft net ook worteltjes op, en een paar slokken diksap!(wilde hij eerst niet)
Valsspelert!quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hhahaaaa ja dr NA, maar na gezichtje wassen; en andere slab (Evie heeft zo'n Silly Billy met lange mouwen), that is..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net voor t slapen
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
Dan heb je het beter voor elkaar dan onze burenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:58 schreef freecell het volgende:
ND![]()
Hebben de buren 's morgens heel vroeg en dan ligt hij voor tienen op mijn mat
Zomaar gratis!
Anders... is dat net zoiets als wanneer mensen 'apart' zeggen?!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef Lijnloos het volgende:
Isabeauty! Geniaal dieen
ook wel stiekum...
Ik vind wel dat ze "anders" is/wordt...
Nee, niet apart... anders dan eerst, maar kan niet echt benoemen wat ik er anders aan vind, vandaar de "-tjes... Maar misschien inderdaad het haar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:48 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Anders... is dat net zoiets als wanneer mensen 'apart' zeggen?!
Ik heb net d'r haar geknipt voor het eerst. Ze kreeg een mat.
Ik vind het grappig dat het jou opviel, ik moest echt even kijken! Maar ik vind het een hele goede reden om meer boeken aan te schaffenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:19 schreef bodpa09 het volgende:
Vinnik ook. Een regenboog in je boekenkast.
Oh kijk nouquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:05 schreef McLaura het volgende:
"Daaaag Rienk, leuk dat je er was en tot snel!"
[ afbeelding ]
Ik vind het zo grappig dat Thijs voor mijn gevoel een keer zo groot isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:46 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh kijk nouWat mooi
![]()
Oh, die sloffenRienk zat er in de auto heel stom naar te kijken
Maar Thijs is groot!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:49 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig dat Thijs voor mijn gevoel een keer zo groot is
Ze hebben deze maand een soort van 'grappig verschil'. Rienk is 5 maanden en Thijs 10.
Thijs heeft ook kolenschoppen van handen als je het vergelijkt! Ik praat tegen je op msn trouwensquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Maar Thijs is groot!Das wel 2 keer Rienk haast
Oh, sorryquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:53 schreef McLaura het volgende:
[..]
Thijs heeft ook kolenschoppen van handen als je het vergelijkt! Ik praat tegen je op msn trouwens
Bijna 11 maanden alweer.... gaat veel te snel!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
Rienk en Thijs hebben weer gezellig samen gespeeld! leuk stel hoor! en idd wat lijkt Thijs dat direct onwijs groot! (jeetje issie al 10 (!!!) maanden??)
Weer? Ze kan inderdaad wel 'ns wat peinzend kijken ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ziet Lente er weer contemplatief uit.En jij staat leuk op de foto, Ssserpente, very pretty.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |