Oh kijk nouquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:05 schreef McLaura het volgende:
"Daaaag Rienk, leuk dat je er was en tot snel!"
[ afbeelding ]
Ik vind het zo grappig dat Thijs voor mijn gevoel een keer zo groot isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:46 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh kijk nouWat mooi
![]()
Oh, die sloffenRienk zat er in de auto heel stom naar te kijken
Maar Thijs is groot!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:49 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig dat Thijs voor mijn gevoel een keer zo groot is
Ze hebben deze maand een soort van 'grappig verschil'. Rienk is 5 maanden en Thijs 10.
Thijs heeft ook kolenschoppen van handen als je het vergelijkt! Ik praat tegen je op msn trouwensquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Maar Thijs is groot!Das wel 2 keer Rienk haast
Oh, sorryquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:53 schreef McLaura het volgende:
[..]
Thijs heeft ook kolenschoppen van handen als je het vergelijkt! Ik praat tegen je op msn trouwens
Bijna 11 maanden alweer.... gaat veel te snel!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
Rienk en Thijs hebben weer gezellig samen gespeeld! leuk stel hoor! en idd wat lijkt Thijs dat direct onwijs groot! (jeetje issie al 10 (!!!) maanden??)
Weer? Ze kan inderdaad wel 'ns wat peinzend kijken ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ziet Lente er weer contemplatief uit.En jij staat leuk op de foto, Ssserpente, very pretty.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |