abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81818172
Ben een keer in mijn eentje naar Turkije gegaan naar het Kervasaray hotel nabij Bodrum, Hotel zat vol met Belgen, Keb mij wel vermaakt moet ik zeggen. Maar meer dan een week moet je niet gaan want toen kwamen de Russen en de Israelies.
Gvd ik ga gewoon nog een keer
pi_81818183
quote:
Op maandag 24 mei 2010 02:01 schreef Karzai het volgende:
Ben een keer in mijn eentje naar Turkije gegaan naar het Kervasaray hotel nabij Bodrum, Hotel zat vol met Belgen, Keb mij wel vermaakt moet ik zeggen. Maar meer dan een week moet je niet gaan want toen kwamen de Russen en de Israelies.
Gvd ik ga gewoon nog een keer
In je eentje op vakantie gaan .
pi_81818242
Ik ben 3 maal in mijn eentje op vakantie geweest, maar daar moet je natuurlijk wel tegen kunnen
pi_81818333
quote:
Op maandag 24 mei 2010 02:04 schreef Karzai het volgende:
Ik ben 3 maal in mijn eentje op vakantie geweest, maar daar moet je natuurlijk wel tegen kunnen
Want?
Bovendien gaat Ritmo ook dit jaar weer met zijn ouders op vakantie.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_81818516
Liever ga ik ook met meerdere mensen op vakantie gaan, maja dan heeft men weer geen geld of een ander smoesje en dan duurt het mij te lang en dan moet je de knoop doorhakken.
  maandag 24 mei 2010 @ 02:23:48 #181
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_81818677
De echte stumperds zijn de mensen die het nodig vinden meer dan twee (vlieg)vakanties per jaar te boeken.

En dan maar klagen dat je op koopkracht gepakt wordt...
  maandag 24 mei 2010 @ 02:57:28 #182
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_81819225
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 19:26 schreef Smaharba het volgende:

[..]

Man, op vakantie gaan kost helemaal niet duur qua financieel geld betreft.
Duidelijk dat je het geld liever voor iets anders had kunnen gebruiken

OT: Wat mensen met hun geld doen moeten ze maar zelf bepalen. Vind het eigenlijk erger als het alleen aan vakantie wordt besteedt in plaats van het opknappen van je huis oid.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_81821022
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 19:35 schreef Sinnie het volgende:
Vakantie is duur ...voor een paar honderd zit je all-inclusive in tjoektjoekie

Misschien een keer van Fok! afgaan en een keer een baan zoeken
Ja leuk. Voor een paar honderd euro all in naar Turkije gaan en dan amper van het resort afkomen. Allemaal irritante Russen om je heen. Dat is toch geen vakantie .

Vorig jaar niet op vakantie geweest, zodat ik dit jaar lekker ver weg kan met weinig kans op Nederlands tokkievolk.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_81821073
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:39 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Dat laatste is eigenlijk best een puik plan, maar ik heb bij mensen die naar Turkije op vakantie gaan (All-in natuurlijk dan he) juist vaak een heel ander beeld. Komt ie he:
Vaak middelbaar opgeleid (man werkt in de bouw, vrouw heeft huishoudschool gedaan en "werkt" als huisvrouw/fulltime moeder), plus een paar kinderen (meestal twee) die eigenlijk diezelfde weg volgen. Aantal tatoeages (denk aan roosjes en dolfijnen bij de vrouw, namen van kinderen en favoriete voetbalclub bij de man) en wonen in een doorsnee rijtjeshuis. Pa houdt van voetbal en bier, moeder wast, strijkt en kookt en is tevens beste vriendin van haar dochter. Zodra het weer het toelaat verhuizen ze hun bank de voor- of achtertuin in en gaan met een biertje de zon aanbidden. Maar dan! Eén keer per jaar gaan ze naar Turkije. Lekker all inclusive in een 5 sterrenresort, maar het mag uiteraard niet te veel kosten he. De hele vakantie komen ze bijna niet buiten de hekken van het resort, en eten ze zoveel mogelijk als ze kunnen. Verder liggen ze de hele dag aan het strand en struint moeders met de kinderen toch nog even over de lokale markt om een neppe Gucci tas aan te schaffen. Dat duurt dan 2 weken, en daarna komen ze lekker bruin, 5 kilo zwaarder en met een hoop neppe merkzooi terug naar Nederland om weer verder te gaan met de dagelijkse sleur.
Zeer treffende beschrijving.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 24 mei 2010 @ 10:05:25 #185
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_81821514
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:08 schreef N.icka het volgende:
Ik ga niet op vakantie , blijf lekker thuis
Ik ook.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_81821565
quote:

[..]

Dat laatste is eigenlijk best een puik plan, maar ik heb bij mensen die naar Turkije op vakantie gaan (All-in natuurlijk dan he) juist vaak een heel ander beeld. Komt ie he:
Vaak middelbaar opgeleid (man werkt in de bouw, vrouw heeft huishoudschool gedaan en "werkt" als huisvrouw/fulltime moeder), plus een paar kinderen (meestal twee) die eigenlijk diezelfde weg volgen. Aantal tatoeages (denk aan roosjes en dolfijnen bij de vrouw, namen van kinderen en favoriete voetbalclub bij de man) en wonen in een doorsnee rijtjeshuis. Pa houdt van voetbal en bier, moeder wast, strijkt en kookt en is tevens beste vriendin van haar dochter. Zodra het weer het toelaat verhuizen ze hun bank de voor- of achtertuin in en gaan met een biertje de zon aanbidden. Maar dan! Eén keer per jaar gaan ze naar Turkije. Lekker all inclusive in een 5 sterrenresort, maar het mag uiteraard niet te veel kosten he. De hele vakantie komen ze bijna niet buiten de hekken van het resort, en eten ze zoveel mogelijk als ze kunnen. Verder liggen ze de hele dag aan het strand en struint moeders met de kinderen toch nog even over de lokale markt om een neppe Gucci tas aan te schaffen. Dat duurt dan 2 weken, en daarna komen ze lekker bruin, 5 kilo zwaarder en met een hoop neppe merkzooi terug naar Nederland om weer verder te gaan met de dagelijkse sleur.
Klinkt als een leuk leven
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  maandag 24 mei 2010 @ 10:14:31 #187
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_81821704
quote:

[..]

Geweldig verwoord.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_81823181
quote:
Op maandag 24 mei 2010 02:23 schreef Ofyles2 het volgende:
De echte stumperds zijn de mensen die het nodig vinden meer dan twee (vlieg)vakanties per jaar te boeken.

Dus omdat ik het me kon veroorloven om vorig jaar 3x op vakantie te gaan, ben ik nu de stumperd
pi_81823302
quote:
Op maandag 24 mei 2010 02:23 schreef Ofyles2 het volgende:

Dat jij dat niet kan betalen houdt niet in dat je meteen maar op iedereen moet haten die dat wel kan

Sowieso ga ik eigenlijk minimaal 2x, dat staat al bijna vast voor de komende 10 jaar als er niks geks gebeurd. Wintersport + Zomervakantie.

En als ik het ff kan redden probeer ik daar zoveel mogelijk vakanties tussen te proppen als ik kan!
  maandag 24 mei 2010 @ 12:40:55 #190
265644 Disavowed
Unplugged
pi_81826316
quote:
Op maandag 24 mei 2010 02:01 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

In je eentje op vakantie gaan .
Dus? Met een groep van 20 naar Spanje Chersonissos gaan .

[ Bericht 2% gewijzigd door Disavowed op 24-05-2010 12:52:13 ]
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_81826977
Mensen die met de bus op vakantie gaan, dát vind ik pas echte kankerdebielen

Meer dan 24 uur onderweg naar Hongarije ofzo, terwijl je er in 4 uurtjes (en voor 5 tientjes extra) naartoe vliegt
pi_81827201
Dat zou ik mezelf inderdaad ook nooit aandoen.
pi_81827701
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:40 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Dus? Met een groep van 20 naar Spanje Chersonissos gaan .
Gezellig toch.
  maandag 24 mei 2010 @ 13:24:41 #194
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_81827875
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:18 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:

[..]

Dat jij dat niet kan betalen houdt niet in dat je meteen maar op iedereen moet haten die dat wel kan

Sowieso ga ik eigenlijk minimaal 2x, dat staat al bijna vast voor de komende 10 jaar als er niks geks gebeurd. Wintersport + Zomervakantie.

En als ik het ff kan redden probeer ik daar zoveel mogelijk vakanties tussen te proppen als ik kan!
Ik haat die mensen niet, ik lach ze gewoon uit omdat ze niet weten wat ze met het geld moeten doen.
  maandag 24 mei 2010 @ 13:30:35 #195
265644 Disavowed
Unplugged
pi_81828079
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:19 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Gezellig toch.
Dat geloof ik, maar het is niets voor mij. Ach, ieder z'n ding.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_81828084
Helemaal eens met TS, only op FOK!
pi_81828098
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:02 schreef Salatrel het volgende:
beachmasters laat je hooooruuuhhhhhh
pi_81828126
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:24 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik haat die mensen niet, ik lach ze gewoon uit omdat ze niet weten wat ze met het geld moeten doen.
hoezo niet....ik heb bijv geen auto (om maar iets te noemen)

Niet omdat ik het niet kan betalen maar omdat ik alles op de fiets af kan (of metro/ov)

Of ik pak een taxi of een huurbak

ligt eraan waar je prioriteiten liggen
  maandag 24 mei 2010 @ 13:32:50 #199
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_81828146
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:07 schreef Garisson72 het volgende:
Vakantie is een achterhaald concept.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  maandag 24 mei 2010 @ 13:33:08 #200
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_81828157
Het kan nog veel triester, mensen die hun spaargeld besteden aan een vakantie en een auto.
De auto moet eigenlijk vervangen worden, ipv dat ze hun hele budget ( ¤ 5000 ) aan de auto besteden, doen ze de helft aan een vakantie. Dan faal je pas echt in mijn ogen.

Waarom? simpel, die auto is hij elke dag nodig om naar z'n werkt te gaan, die vakantie is een uitje van 3 weken.
Die vakantie ben je zo weer vergeten, die auto ben je elke dag nodig. Dikke faal in mijn ogen.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')