In je eentje op vakantie gaanquote:Op maandag 24 mei 2010 02:01 schreef Karzai het volgende:
Ben een keer in mijn eentje naar Turkije gegaan naar het Kervasaray hotel nabij Bodrum, Hotel zat vol met Belgen, Keb mij wel vermaakt moet ik zeggen. Maar meer dan een week moet je niet gaan want toen kwamen de Russen en de Israelies.
Gvd ik ga gewoon nog een keer
Want?quote:Op maandag 24 mei 2010 02:04 schreef Karzai het volgende:
Ik ben 3 maal in mijn eentje op vakantie geweest, maar daar moet je natuurlijk wel tegen kunnen
Duidelijk dat je het geld liever voor iets anders had kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:26 schreef Smaharba het volgende:
[..]
Man, op vakantie gaan kost helemaal niet duur qua financieel geld betreft.
Ja leuk. Voor een paar honderd euro all in naar Turkije gaan en dan amper van het resort afkomen. Allemaal irritante Russen om je heen. Dat is toch geen vakantiequote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:35 schreef Sinnie het volgende:
Vakantie is duur...voor een paar honderd zit je all-inclusive in tjoektjoekie
Misschien een keer van Fok! afgaan en een keer een baan zoeken
Zeer treffende beschrijving.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat laatste is eigenlijk best een puik plan, maar ik heb bij mensen die naar Turkije op vakantie gaan (All-in natuurlijk dan he) juist vaak een heel ander beeld.Komt ie he:
Vaak middelbaar opgeleid (man werkt in de bouw, vrouw heeft huishoudschool gedaan en "werkt" als huisvrouw/fulltime moeder), plus een paar kinderen (meestal twee) die eigenlijk diezelfde weg volgen. Aantal tatoeages (denk aan roosjes en dolfijnen bij de vrouw, namen van kinderen en favoriete voetbalclub bij de man) en wonen in een doorsnee rijtjeshuis. Pa houdt van voetbal en bier, moeder wast, strijkt en kookt en is tevens beste vriendin van haar dochter. Zodra het weer het toelaat verhuizen ze hun bank de voor- of achtertuin in en gaan met een biertje de zon aanbidden. Maar dan! Eén keer per jaar gaan ze naar Turkije. Lekker all inclusive in een 5 sterrenresort, maar het mag uiteraard niet te veel kosten he. De hele vakantie komen ze bijna niet buiten de hekken van het resort, en eten ze zoveel mogelijk als ze kunnen. Verder liggen ze de hele dag aan het strand en struint moeders met de kinderen toch nog even over de lokale markt om een neppe Gucci tas aan te schaffen. Dat duurt dan 2 weken, en daarna komen ze lekker bruin, 5 kilo zwaarder en met een hoop neppe merkzooi terug naar Nederland om weer verder te gaan met de dagelijkse sleur.
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:08 schreef N.icka het volgende:
Ik ga niet op vakantie , blijf lekker thuis
Klinkt als een leuk levenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat laatste is eigenlijk best een puik plan, maar ik heb bij mensen die naar Turkije op vakantie gaan (All-in natuurlijk dan he) juist vaak een heel ander beeld.Komt ie he:
Vaak middelbaar opgeleid (man werkt in de bouw, vrouw heeft huishoudschool gedaan en "werkt" als huisvrouw/fulltime moeder), plus een paar kinderen (meestal twee) die eigenlijk diezelfde weg volgen. Aantal tatoeages (denk aan roosjes en dolfijnen bij de vrouw, namen van kinderen en favoriete voetbalclub bij de man) en wonen in een doorsnee rijtjeshuis. Pa houdt van voetbal en bier, moeder wast, strijkt en kookt en is tevens beste vriendin van haar dochter. Zodra het weer het toelaat verhuizen ze hun bank de voor- of achtertuin in en gaan met een biertje de zon aanbidden. Maar dan! Eén keer per jaar gaan ze naar Turkije. Lekker all inclusive in een 5 sterrenresort, maar het mag uiteraard niet te veel kosten he. De hele vakantie komen ze bijna niet buiten de hekken van het resort, en eten ze zoveel mogelijk als ze kunnen. Verder liggen ze de hele dag aan het strand en struint moeders met de kinderen toch nog even over de lokale markt om een neppe Gucci tas aan te schaffen. Dat duurt dan 2 weken, en daarna komen ze lekker bruin, 5 kilo zwaarder en met een hoop neppe merkzooi terug naar Nederland om weer verder te gaan met de dagelijkse sleur.
Geweldig verwoord.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dus omdat ik het me kon veroorloven om vorig jaar 3x op vakantie te gaan, ben ik nu de stumperdquote:Op maandag 24 mei 2010 02:23 schreef Ofyles2 het volgende:
De echte stumperds zijn de mensen die het nodig vinden meer dan twee (vlieg)vakanties per jaar te boeken.
En dan maar klagen dat je op koopkracht gepakt wordt...
Dat jij dat niet kan betalen houdt niet in dat je meteen maar op iedereen moet haten die dat wel kanquote:Op maandag 24 mei 2010 02:23 schreef Ofyles2 het volgende:
De echte stumperds zijn de mensen die het nodig vinden meer dan twee (vlieg)vakanties per jaar te boeken.
En dan maar klagen dat je op koopkracht gepakt wordt...
Dus? Met een groep van 20 naar Spanje Chersonissos gaanquote:
Gezellig toch.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:40 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Dus? Met een groep van 20 naar Spanje Chersonissos gaan.
Ik haat die mensen niet, ik lach ze gewoon uit omdat ze niet weten wat ze met het geld moeten doen.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:18 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Dat jij dat niet kan betalen houdt niet in dat je meteen maar op iedereen moet haten die dat wel kan![]()
Sowieso ga ik eigenlijk minimaal 2x, dat staat al bijna vast voor de komende 10 jaar als er niks geks gebeurd. Wintersport + Zomervakantie.
En als ik het ff kan redden probeer ik daar zoveel mogelijk vakanties tussen te proppen als ik kan!
Dat geloof ik, maar het is niets voor mij. Ach, ieder z'n ding.quote:
hoezo niet....ik heb bijv geen auto (om maar iets te noemen)quote:Op maandag 24 mei 2010 13:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik haat die mensen niet, ik lach ze gewoon uit omdat ze niet weten wat ze met het geld moeten doen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |