abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 mei 2010 @ 16:13:01 #151
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_81792983
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:08 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Verkapt-kijk-mij-zielig-zijn

Stel je eens niet zo aan.
hou je bakkus joh, ik zeg alleen maar dat er ook een goede reden kan zijn dat mensen niet op vakantie kunnen... die knakker noemt iedereen die niet jaarlijks op vakantie gaan saai en triest...

jullie kunnen er samen aan zuigen
I wonder what it's all about
pi_81793285
Principieel niet op vakantie gaan is ook wel triest ja, maar die mensen die zichzelf beschrijven als "Ik reis graag!", zijn bijna net zo treurig, met name omdat de mensen die de wereld over reizen de mensen zijn, die echt reizen ipv het steeds te ergens te vermelden in een post of op een Hyves/Facebook..

De waarheid ligt weer eens in het midden.
  zondag 23 mei 2010 @ 16:30:19 #153
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_81793507
En mensen die genoegen nemen met wat ze hebben en daarvoor
niet op vakantie willen/hoeven omdat ze het thuis naar hun zin
hebben....
Ook in moeilijke tijden.
pi_81793519
nu vind ik ritmo wel weer een heldje!
Roken is lekker
  zondag 23 mei 2010 @ 16:30:54 #155
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81793525
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:23 schreef Lamon. het volgende:
Principieel niet op vakantie gaan is ook wel triest ja, maar die mensen die zichzelf beschrijven als "Ik reis graag!", zijn bijna net zo treurig, met name omdat de mensen die de wereld over reizen de mensen zijn, die echt reizen ipv het steeds te ergens te vermelden in een post of op een Hyves/Facebook..

De waarheid ligt weer eens in het midden.
Ik ken een hoop mensen die veel reizen, een vriend van mij maakt momenteel een wereldreis na 2 jaar in australie te hebben gewoond en naar mijn weten houdt hij gewoon op blog bij en zet die af en toe wat op facebook hoor. Af en toe iets neer zetten op internet zodat vrienden en familie het kunnen lezen is toch wel leuk? Ik ben dat wel van plan als ik ga interrailen.
It's you my love, you who are the stranger
  zondag 23 mei 2010 @ 16:33:43 #156
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_81793602
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:13 schreef Habbezak het volgende:

[..]

hou je bakkus joh, ik zeg alleen maar dat er ook een goede reden kan zijn dat mensen niet op vakantie kunnen... die knakker noemt iedereen die niet jaarlijks op vakantie gaan saai en triest...

jullie kunnen er samen aan zuigen
Ga zelf dood . Uit de OP is duidelijk te halen dat het gaat om mensen die uit zichzelf niet op vakantie gaan, niet om mensen die het niet kunnen vanwege beperkingen.
  zondag 23 mei 2010 @ 16:33:47 #157
198231 Nikmans
Hee daar
pi_81793607
Tyfus man, ik wou dat ik zo'n heftig leven had als Ritmo.
Stel je eens voor hoe hard ik dan op FOK! zou posten erover zeg

Man, wat zou ik dan een tof leven hebben
Ga weg
pi_81793720
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:30 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Ik ken een hoop mensen die veel reizen, een vriend van mij maakt momenteel een wereldreis na 2 jaar in australie te hebben gewoond en naar mijn weten houdt hij gewoon op blog bij en zet die af en toe wat op facebook hoor. Af en toe iets neer zetten op internet zodat vrienden en familie het kunnen lezen is toch wel leuk? Ik ben dat wel van plan als ik ga interrailen.
Een blog bijhouden is wel even iets anders dan melden dat je graag reist natuurlijk. PingPong (1 van de oerusers van dit forum) stuurde mij maandelijks een reisverslag toe, wat ik altijd met plezier las. Maar ik kan je verzekeren dat hij niet op een netwerksite zat te verkondigen dat 1 van zijn eigenschappen "lekker op vakantie gaan" was....
Maar je hebt wel gelijk in de zin dat een leuk reisverslag wel gaaf is om te lezen..
  zondag 23 mei 2010 @ 16:42:33 #159
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81793857
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:33 schreef Nikmans het volgende:
Tyfus man, ik wou dat ik zo'n heftig leven had als Ritmo.
Stel je eens voor hoe hard ik dan op FOK! zou posten erover zeg

Man, wat zou ik dan een tof leven hebben
Grappig is hij wel, ja.

Hij heeft echt een topleven volgens mij. Niet saai, altijd maar op vakantie, tientallen vrienden, veel geld, luistert prachtige muziek, geen metal ( ) en heeft natuurlijk een prachtige vriendin. En iedereen die dat niet heeft is een autist.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 23 mei 2010 @ 16:43:28 #160
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_81793880
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Grappig is hij wel, ja.

Hij heeft echt een topleven volgens mij. Niet saai, altijd maar op vakantie, tientallen vrienden, veel geld, luistert prachtige muziek, geen metal ( ) en heeft natuurlijk een prachtige vriendin. En iedereen die dat niet heeft is een autist.
+ als hij zelf krap bij kas zit betalen zn ouders het toch gewoon
I wonder what it's all about
pi_81793929
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:42 schreef Happel het volgende:
En iedereen die dat niet heeft is een autist.
Kleine verbetering; iedereen die dat niet heeft, maar beweert dat hij of zij dat wel heeft is een autist.
  Moderator zondag 23 mei 2010 @ 16:46:52 #162
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_81793968
Je zult je er maar zo aan ergeren dat er mensen zijn die nooit op vakantie gaan, dat je een topic over gaat openen. Wat een kutleven moet je dan hebben
F.K.A. SuperwormJim
pi_81794036
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Je zult je er maar zo aan ergeren dat er mensen zijn die nooit op vakantie gaan, dat je een topic over gaat openen. Wat een kutleven moet je dan hebben

Je zou maar mod op een forum zijn
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
  zondag 23 mei 2010 @ 16:50:49 #164
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81794075
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:49 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:

[..]

Je zou maar mod op een forum zijn
Want dat verschilt zoveel van mensen die posten op een forum, hè.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 23 mei 2010 @ 16:54:33 #165
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_81794179
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:50 schreef Happel het volgende:

[..]

Ja.
pi_81794181
quote:

[..]

idd ja
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
  zondag 23 mei 2010 @ 17:16:23 #167
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_81794817
quote:

[..]

Ja
pi_81795259
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:16 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ja
Idd, ze zijn iets minder triest, omdat ze nog een motivatie hebben om hier te posten..
  zondag 23 mei 2010 @ 17:42:05 #169
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81795620
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:37 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Een blog bijhouden is wel even iets anders dan melden dat je graag reist natuurlijk. PingPong (1 van de oerusers van dit forum) stuurde mij maandelijks een reisverslag toe, wat ik altijd met plezier las. Maar ik kan je verzekeren dat hij niet op een netwerksite zat te verkondigen dat 1 van zijn eigenschappen "lekker op vakantie gaan" was....
Maar je hebt wel gelijk in de zin dat een leuk reisverslag wel gaaf is om te lezen..
Ja nee precies dan begrijpen we elkaar.
It's you my love, you who are the stranger
pi_81795712
vakantie is iets voor mensen die hard werken en dan eindelijk even rustig aan mogen doen.
iemand zoals ik
  zondag 23 mei 2010 @ 20:04:38 #171
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81799993
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:44 schreef darthvader1 het volgende:
vakantie is iets voor mensen die hard werken en dan eindelijk even rustig aan mogen doen.
iemand zoals ik
Weet niet hoe jij je vakantie viert maar ik kom er meestal vermoeider van terug als dat ik er heen ging
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
  zondag 23 mei 2010 @ 20:15:58 #172
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_81800464
Ik heb heul geen geld voor "vakantie".
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
pi_81810119
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:54 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Precies, dat zijn precies dezelfde toekomstige kantoorklerken. Het hele jaar de grijze muis spelen en dan af en toe - bijvoorbeeld met carnaval of op vakantie- lekker gek doen. Wat een mongolen

Eigenlijk zou dat soort gewoon 96% belasting moeten betalen over hun hele inkomen. Ze kopen er toch niks zinnigs van -Opel Astra's, bier, vinexwoningen, fleecetruien en fietsroutekaarten tellen niet- en met het extra vrijgekomen geld kan de stufi vet omhoog!
Dat laatste is eigenlijk best een puik plan, maar ik heb bij mensen die naar Turkije op vakantie gaan (All-in natuurlijk dan he) juist vaak een heel ander beeld. Komt ie he:
Vaak middelbaar opgeleid (man werkt in de bouw, vrouw heeft huishoudschool gedaan en "werkt" als huisvrouw/fulltime moeder), plus een paar kinderen (meestal twee) die eigenlijk diezelfde weg volgen. Aantal tatoeages (denk aan roosjes en dolfijnen bij de vrouw, namen van kinderen en favoriete voetbalclub bij de man) en wonen in een doorsnee rijtjeshuis. Pa houdt van voetbal en bier, moeder wast, strijkt en kookt en is tevens beste vriendin van haar dochter. Zodra het weer het toelaat verhuizen ze hun bank de voor- of achtertuin in en gaan met een biertje de zon aanbidden. Maar dan! Eén keer per jaar gaan ze naar Turkije. Lekker all inclusive in een 5 sterrenresort, maar het mag uiteraard niet te veel kosten he. De hele vakantie komen ze bijna niet buiten de hekken van het resort, en eten ze zoveel mogelijk als ze kunnen. Verder liggen ze de hele dag aan het strand en struint moeders met de kinderen toch nog even over de lokale markt om een neppe Gucci tas aan te schaffen. Dat duurt dan 2 weken, en daarna komen ze lekker bruin, 5 kilo zwaarder en met een hoop neppe merkzooi terug naar Nederland om weer verder te gaan met de dagelijkse sleur.
pi_81810172
Oke die was langer dan ik bedoeld had.
pi_81810276
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:39 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Dat laatste is eigenlijk best een puik plan, maar ik heb bij mensen die naar Turkije op vakantie gaan (All-in natuurlijk dan he) juist vaak een heel ander beeld. Komt ie he:
Vaak middelbaar opgeleid (man werkt in de bouw, vrouw heeft huishoudschool gedaan en "werkt" als huisvrouw/fulltime moeder), plus een paar kinderen (meestal twee) die eigenlijk diezelfde weg volgen. Aantal tatoeages (denk aan roosjes en dolfijnen bij de vrouw, namen van kinderen en favoriete voetbalclub bij de man) en wonen in een doorsnee rijtjeshuis. Pa houdt van voetbal en bier, moeder wast, strijkt en kookt en is tevens beste vriendin van haar dochter. Zodra het weer het toelaat verhuizen ze hun bank de voor- of achtertuin in en gaan met een biertje de zon aanbidden. Maar dan! Eén keer per jaar gaan ze naar Turkije. Lekker all inclusive in een 5 sterrenresort, maar het mag uiteraard niet te veel kosten he. De hele vakantie komen ze bijna niet buiten de hekken van het resort, en eten ze zoveel mogelijk als ze kunnen. Verder liggen ze de hele dag aan het strand en struint moeders met de kinderen toch nog even over de lokale markt om een neppe Gucci tas aan te schaffen. Dat duurt dan 2 weken, en daarna komen ze lekker bruin, 5 kilo zwaarder en met een hoop neppe merkzooi terug naar Nederland om weer verder te gaan met de dagelijkse sleur.
Een treffende schets.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')