quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:33 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Is er een bedoeling dan? Iets waar een Batman film zich aan moet houden om het een Batman film te mogen noemen (behalve dat Batman er in zit). Volgens mij weet Schumacher zeer goed waar hij mee bezig is in deze film. En dat is, inderdaad, er een zo uitzinnig mogelijk spektakel van te maken, waar werkelijk niets te gek is.
Dus komt het er op neer hoe serieus je het allemaal neemt. Een beetje te, dus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat het uitzinnig spektakel is, wel dat het een erbarmelijk slecht geregisseerd, geacteerd en geschreven uitzinnig spektakel is.
Een 7quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:48 schreef Jaja.. het volgende:
Into the wild
Gekeken naar aanleiding van het topic in B&H over Kristin Stewart. Ze komt maar kort in de film voor maar goed. Leuke film, dat wel, ik zit gelijk helemaal in m'n hoofd met backpacken, lijkt me gaaf.
Een jongen gaat naar Alaska reizen na zijn eindexamen, en komt tijdens die reis allemaal mensen tegen.
Hij gaat zonder geld, dus met liften en lopen. Af en toe werkt ie ergens, maar als ie dan geld heeft is 't minder spannend, dus gooit ie 't weg.
(ben niet de beste recensieschrijver, ik weet het)
Cijfer: 7
als je t als een komedie bekijkt dan is t wel een goeie film jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:46 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Dus komt het er op neer hoe serieus je het allemaal neemt. Een beetje te, dus.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:46 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Dus komt het er op neer hoe serieus je het allemaal neemt. Een beetje te, dus.
Misschien was die in slaap gevallen halverwege. Zou me niet erg verbazen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Een 7
Sorry hoor, maar heb je de film geloopt waar Kristen in haar korte spijkerbroekje rondhuppelde? En de rest gewoon niet meer gezien?
Ik vond 'm ook niet meer dan een 7,5/8. Zie echt niet wat mensen nou zó fantastisch aan deze film vonden. Heb me vooral vermaakt met de soundtrackquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Een 7
Sorry hoor, maar heb je de film geloopt waar Kristen in haar korte spijkerbroekje rondhuppelde? En de rest gewoon niet meer gezien?
Top film inderdaad. Onlangs deel 2 ook gezien. Vond het weer zo'n toppertje als deel 1. Net iets minder, zoals je in het IMDB cijfer ook zag.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Yip Man 2 (2010)
Oordeel: een vervolg op het verhaal uit de film Yip Man uit 2008. Zeker niet slecht. Maar dat is dan ook omdat ik de Mandarijnse taal redelijk machtig ben. De engelse ondertiteling was echt géén doen en zal je kijkplezier en het verhaal in zn geheel verstoren. Ik denk dat de originele gesproken taal Kantonees is, maar dat weet ik niet zeker. En als je Ip man 1 nog niet hebt gezien zul je die eerst moeten kijken om deel 2 te kunnen begrijpen.
Mijn cijfer: 8/10
iMDB: 7.8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 6.5 / imdb 5.4Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Oké, dat moet ook kunnen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nah, zelfs als ludieke, bewust slecht gemaakte klucht vind ik het een flop.
Ik vind 'm gewoon slecht, niet omdat mijn referentiekader verkeerd is, niet omdat het not done is om hem goed te vinden, niet om het trendy is om Schumacher te bekritiseren, maar omdat ik 'm gewoon slecht vind. Het belangrijkste is dat iemand zich vermaakt en dat was bij deze film voor mij gewoon niet het geval, het is het type film waarbij ik met tegenzin bleef kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |