ik vond het beide hele coole filmsquote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vond het hele einde de film juist verpesten
Je gaat me toch niet zeggen dat je The Road goed vond?quote:
Dus jij vindt rondwandelen fameuze actie?quote:
Dat heb ik wel bij meer films. Onlangs Wonderboys gezien. Daar gebeurde mijn inziens ook weinig. Langzame derrie. Bahquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je The Road goed vond?Die film is gewoon zonde van je tijd. Er gebeurt gewoon niets in.
Dat dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:39 schreef Toad het volgende:
The Road is prachtig verhaal over de relatie tussen een vader en een zoon. De ramp (die niet eens bij naam wordt genoemd) en de grauwe omgeving is slechts een bijzaak.
niemand heeft het over fameuze actie. tis ook geen actiefilmquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:34 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dus jij vindt rondwandelen fameuze actie?
Lost in translation is juist een prachtige topfilm!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:49 schreef JDx het volgende:
Er gebeurd toch ook eigenlijk niets in bijv. Lost in Translation?
Idd, het was een reactie op diegene die The Road niks vond omdat er niks gebeurde, dat is geen reden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:45 schreef casper019 het volgende:
[..]
Lost in translation is juist een prachtige topfilm!!
1 van de weinige films die ik in 1 jaar tijd 2x heb gezien
Deze heb ik vandaag gezien en ben het helemaal eens met het gegeven cijfer.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:08 schreef Butterfly91 het volgende:
Into the Wild
After graduating from Emory University, top student and athlete Christopher McCandless abandons his possessions, gives his entire $24,000 savings account to charity and hitchhikes to Alaska to live in the wilderness. Along the way, Christopher encounters a series of characters that shape his life.
Interessant en aangrijpend verhaal, helemaal omdat het waargebeurd is. De prachtige beelden en de goede soundtrack maken de film af.
IMDb: 8,2
Mijn cijfer: 8,7
Youth in Revolt is gewoon een ander soort humor dan de standaard comedy. Ik vond hem zo nu en dan hilarisch, al was het niet de beste film in zijn soort. Ik vond de insteek origineel, ik vond de details sterk en de website is ook erg leuk. Sommige delen waren wat traag en hadden er wat mij betreft uit gemogen, evenals wat al te kinderachtige scenes, maar de film duurt al niet zo lang. Vooral de gevatte reacties van Nick / de gladheid van Francois vond ik erg vermakelijk. Ik ben dol op die kleine geintjes die hem in de tekst of lichaamshouding zitten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:04 schreef schijffie het volgende:
[..]
Dat blijkt, zelfde als bij the break up. Werd ook geadverteerd als comedy, maar er zat nauwelijks één grap in.
Ook gezien.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:57 schreef alida69 het volgende:
Vanmiddag Mirror Mask gezien. Een opmerkelijke fantasie film. Het verhaal gaat over een 15 jarig meisje Helena. Helena is opgegroeid in het circus, maar wil niets liever dan een normaal leven. Ze beland in een vreemde wereld, waar ze op zoek moet naar een masker. Dit masker is het enige dat deze wereld kan redden en er voor kan zorgen dat Helena terug kan keren naar haar eigen wereld. De special effects zijn geweldig, de vreemde personages zijn gemaakt door de Jim Henson studio. Het verhaal stelt op zich niet heel veel voor, maar doordat je van de ene in de andere verbazing valt is het wel een aanrader.
[ afbeelding ]
IMDB cijfer: 7.0/10
Mijn cijfer: 8.0/10
Is er een bedoeling dan? Iets waar een Batman film zich aan moet houden om het een Batman film te mogen noemen (behalve dat Batman er in zit). Volgens mij weet Schumacher zeer goed waar hij mee bezig is in deze film. En dat is, inderdaad, er een zo uitzinnig mogelijk spektakel van te maken, waar werkelijk niets te gek is. Wat naar mijn mening ook redelijk goed aansluit op het nogal lege Batman universum. Men wil het zo nu en dan wel heel serieus maken, maar dan begint het bij mij pas echt te kriebelen; als ze zo'n oninteressant karakter helemaal 'boeiend' proberen te maken door er maar een hoop grote vraagstukken tegenaan te gooien. Wat dat betreft heeft Burton inderdaad wel de perfecte balans gevonden met Batman Returns (wat natuurlijk de tofste Batman film ooit is).quote:Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Batman is in essentie een serieus personage, maar door de soms nogal ridicule concepten waarop de antagonisten zijn gebaseerd kan ik begrijpen dat men over the top gaat. Dan zie ik veel liever de kitscherige vaudeville van Burton, waar men weliswaar alles ook wel met een korrel zou neemt, maar waar het onderliggende drama ook nog steeds aanwezig is.
Bij Schumacher zie ik gewoon een leeg, campy spektakel waarbij niemand weet wat nu eigenlijk de bedoeling is, de acteurs nog het minst van allemaal. Het is te onnozel om serieus te zijn, maar te flauw om een parodie te zijn. Tenzij Schumacher de intentie had om een Scary Movie / Disaster Movie / Whatever Movie achtige hilarisch slechte persiflage te maken, dan heeft hij wel zijn doel bereikt, aangezien zijn films ongeveer hetzelfde niveau hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |