abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82481332
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik vond het hele einde de film juist verpesten
ik vond het beide hele coole films
pi_82487159
Free Willy 4
was zo eigenwijs om hem toch te kijken.
geen aanrader... behalve als je 6 bent
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:16:18 #253
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_82489131
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 08:33 schreef casper019 het volgende:

[..]

ik vond het beide hele coole films
Je gaat me toch niet zeggen dat je The Road goed vond? Die film is gewoon zonde van je tijd. Er gebeurt gewoon niets in.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_82489776
Rare definitie van "niets" heb je.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:34:37 #255
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_82489932
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:30 schreef KoningStoma het volgende:
Rare definitie van "niets" heb je.
Dus jij vindt rondwandelen fameuze actie?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_82490172
The Road is prachtig verhaal over de relatie tussen een vader en een zoon. De ramp (die niet eens bij naam wordt genoemd) en de grauwe omgeving is slechts een bijzaak. Ik vind het een van de mooiste films die ik dit jaar heb gezien.

[ Bericht 17% gewijzigd door Toad op 08-06-2010 12:50:17 ]
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:48:00 #257
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_82490514
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:16 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Je gaat me toch niet zeggen dat je The Road goed vond? Die film is gewoon zonde van je tijd. Er gebeurt gewoon niets in.
Dat heb ik wel bij meer films. Onlangs Wonderboys gezien. Daar gebeurde mijn inziens ook weinig. Langzame derrie. Bah
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_82490783
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:39 schreef Toad het volgende:
The Road is prachtig verhaal over de relatie tussen een vader en een zoon. De ramp (die niet eens bij naam wordt genoemd) en de grauwe omgeving is slechts een bijzaak.
Dat dus.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:04:44 #259
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_82491306
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:34 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Dus jij vindt rondwandelen fameuze actie?
niemand heeft het over fameuze actie. tis ook geen actiefilm
pi_82493547
Er gebeurd toch ook eigenlijk niets in bijv. Lost in Translation?
  Redactie Games dinsdag 8 juni 2010 @ 15:04:04 #261
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_82497372
Lost in Translation vond ik ook een fantastische film, vooral mooi geschoten. Maar achteraf gezien gebeurde er inderdaad niks in. Maar goed, dat is ook een kunst, dat je eigenlijk van niks toch nog mooie cinematografie kan maken.. Overigens zijn het ook van die films die je gewoon met 1 a 2 mensen max. moet kijken als je echt heel je vriendenkring erbij hebt, dan moet je niet naar zo'n film kijken en zeker niet naar bijvoorbeeld: Moon of Reqiuem for a Dream..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_82499457
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:49 schreef JDx het volgende:
Er gebeurd toch ook eigenlijk niets in bijv. Lost in Translation?
Lost in translation is juist een prachtige topfilm!!
1 van de weinige films die ik in 1 jaar tijd 2x heb gezien
pi_82500362
Mensen, dit topic gaat over welke film je pas hebt gezien, geen discussietopic over welke films jullie nu wel of niet mooi vinden
Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!
pi_82501091
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:45 schreef casper019 het volgende:

[..]

Lost in translation is juist een prachtige topfilm!!
1 van de weinige films die ik in 1 jaar tijd 2x heb gezien
Idd, het was een reactie op diegene die The Road niks vond omdat er niks gebeurde, dat is geen reden.
pi_82508120
From Paris with Love

Tja, dikke actie met een dun verhaal. Zo'n good cop bad cop duo, waar de bad cop door Travolta wel als een erg grote actie weirdo wordt neergezet. Erg vermakelijk als je niet naar een serieuze film op zoek bent. Ik zelf had toch iets meer inhoud verwacht, en halverwege kon ik de aandacht er nog maar amper bijhouden.

Where facts are few, experts are many.
pi_82511224
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:08 schreef Butterfly91 het volgende:
Into the Wild
After graduating from Emory University, top student and athlete Christopher McCandless abandons his possessions, gives his entire $24,000 savings account to charity and hitchhikes to Alaska to live in the wilderness. Along the way, Christopher encounters a series of characters that shape his life.

Interessant en aangrijpend verhaal, helemaal omdat het waargebeurd is. De prachtige beelden en de goede soundtrack maken de film af.

IMDb: 8,2
Mijn cijfer: 8,7
Deze heb ik vandaag gezien en ben het helemaal eens met het gegeven cijfer.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 22:16:31 #267
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_82523038
The 6th Day
"And on the sixth day, God created man." Dat nemen ze in de niet al te verre toekomst blijkbaar wel heel letterlijk: de 6th day law verbiedt het om mensen te clonen. Toch komt Adam Gibson (Arnold Schwarzenegger) er achter dat er een kloon van hem rond loopt en net doet alsof hij de echte is. Hij gaat op onderzoek uit hoe de vork in de spreekwoordelijke steel zit en probeert zo zijn familie te redden...
Het resultaat is een toffe actiefilm met een hoog tempo waarin Arnie doet wat we van `m gewend zijn: met een dik accent heel veel mensen neer schieten en lekker over the top acteren.
De makers proberen ook een boodschap over te brengen en het publiek over de etische vraagstukken rondom het klonen te laten nadenken. Dat lukt maar half want uiteraard staat de actie voorop en worden die vraagstukken ondergesneeuwd.
Gelukkig maar, want zo blijft het een lekker luchtige actiefilm.

IMDB Cijfer: 5,8/10
Mijn Cijfer: 7,0/10
pi_82527655
http://www.imdb.com/title/tt0473492/

De hel vanTanger

Het is een film uit België en is dus ook grotendeels in het Vlaams gesproken. Dit maakt het voor de native-Nederlander wat lastig om goed te verstaan. De film is wat traag in opbouw en dreigt langdradig te worden. Maar dan is hij ineens af. Het eind is in 10 minuten gedaan. Evengoed mooi in beeld gebracht en bij vlagen heel boeiend. Jammer dat we de hoofdpersonen niet wat beter leren kennen

IMDB Cijfer: 7.4/10
Mijn Cijfer 6.5/10
pi_82529180
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:04 schreef schijffie het volgende:

[..]

Dat blijkt, zelfde als bij the break up. Werd ook geadverteerd als comedy, maar er zat nauwelijks één grap in.
Youth in Revolt is gewoon een ander soort humor dan de standaard comedy. Ik vond hem zo nu en dan hilarisch, al was het niet de beste film in zijn soort. Ik vond de insteek origineel, ik vond de details sterk en de website is ook erg leuk. Sommige delen waren wat traag en hadden er wat mij betreft uit gemogen, evenals wat al te kinderachtige scenes, maar de film duurt al niet zo lang. Vooral de gevatte reacties van Nick / de gladheid van Francois vond ik erg vermakelijk. Ik ben dol op die kleine geintjes die hem in de tekst of lichaamshouding zitten.

Een veel sterkere film op dat gebied is The Life Aquatic with Steve Zissou, bijna niet vergelijkbaar behalve het absurdistische, dat in The Life Aquatic echt over de top is en in deze film wel wat meer had gemogen.

Dat heb ik ook met de donkere humor, die in deze film wel aanwezig is, maar veel meer had kunnen en mogen zijn (Adams æbler, Smart People).

In elk geval krijgt Youth in Revolt van mij zeker een voldoende. De andere films zijn tips voor de lezers die nét niet genoeg vertrouwen hebben in de leukheid van deze film.
  Redactie Games woensdag 9 juni 2010 @ 00:14:35 #270
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_82530273
The Backup Plan (2010)

Genre: Romantisch, Komedie
Regie: Alan Poul
Acteur(s): Jennifer Lopez, Alex O'Loughlin
Tijd: 106 min.
IMDb-score: 4,3/10 (3971 stemmen)

Zoe (Jennifer Lopez) wil graag moeder worden en is van mening dat het veel te lang duurt om op een juiste man als vader te wachten. Ze besluit zich kunstmatig te laten bevruchten. Juist op de grote dag ontmoet ze ene Stan (Alex O'Loughlin), een man die wel eens de ware zou kunnen zijn. Om hem niet af te schrikken besluit ze haar zwangerschap geheim te houden.

Gezien in de sneak, hoewel veel vrouwen in de zaal konden wegkwijnen/kwijlen bij de film, vond ik het een niet al te beste film, slechte clichématige scenes/dialogen, ruzietjes die nergens over gingen en het ontbreken van de humor (Rom/Com) deden de film de das om en een 1 sec. naar de dikke zwangere reet van J.Lo staren kon me ook niet voldoende bekoren.

Mijn Score: 2,0/10
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_82536214
I Love You, Man

Gewoon echt weer een superleuke komedie !
Erg gelachen !

Dikke 7,5
Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!
pi_82537376
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:57 schreef alida69 het volgende:
Vanmiddag Mirror Mask gezien. Een opmerkelijke fantasie film. Het verhaal gaat over een 15 jarig meisje Helena. Helena is opgegroeid in het circus, maar wil niets liever dan een normaal leven. Ze beland in een vreemde wereld, waar ze op zoek moet naar een masker. Dit masker is het enige dat deze wereld kan redden en er voor kan zorgen dat Helena terug kan keren naar haar eigen wereld. De special effects zijn geweldig, de vreemde personages zijn gemaakt door de Jim Henson studio. Het verhaal stelt op zich niet heel veel voor, maar doordat je van de ene in de andere verbazing valt is het wel een aanrader.

[ afbeelding ]

IMDB cijfer: 7.0/10

Mijn cijfer: 8.0/10
Ook gezien.
Inderdaad mooie plaatjes maar weinig verhaal.
Het deed me denken aan zo'n oude adventure game, maar dan niet interactief.

Cijfer 7
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:33:24 #273
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_82541001
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Batman is in essentie een serieus personage, maar door de soms nogal ridicule concepten waarop de antagonisten zijn gebaseerd kan ik begrijpen dat men over the top gaat. Dan zie ik veel liever de kitscherige vaudeville van Burton, waar men weliswaar alles ook wel met een korrel zou neemt, maar waar het onderliggende drama ook nog steeds aanwezig is.

Bij Schumacher zie ik gewoon een leeg, campy spektakel waarbij niemand weet wat nu eigenlijk de bedoeling is, de acteurs nog het minst van allemaal. Het is te onnozel om serieus te zijn, maar te flauw om een parodie te zijn. Tenzij Schumacher de intentie had om een Scary Movie / Disaster Movie / Whatever Movie achtige hilarisch slechte persiflage te maken, dan heeft hij wel zijn doel bereikt, aangezien zijn films ongeveer hetzelfde niveau hebben.
Is er een bedoeling dan? Iets waar een Batman film zich aan moet houden om het een Batman film te mogen noemen (behalve dat Batman er in zit). Volgens mij weet Schumacher zeer goed waar hij mee bezig is in deze film. En dat is, inderdaad, er een zo uitzinnig mogelijk spektakel van te maken, waar werkelijk niets te gek is. Wat naar mijn mening ook redelijk goed aansluit op het nogal lege Batman universum. Men wil het zo nu en dan wel heel serieus maken, maar dan begint het bij mij pas echt te kriebelen; als ze zo'n oninteressant karakter helemaal 'boeiend' proberen te maken door er maar een hoop grote vraagstukken tegenaan te gooien. Wat dat betreft heeft Burton inderdaad wel de perfecte balans gevonden met Batman Returns (wat natuurlijk de tofste Batman film ooit is).
pi_82542977
Gisteravond Remember Me gekeken omdat iemand hem hier een 10/10 gaf... nou ik weet niet hoor, hele film was langdradig, heb hem op de helft stop gezet, om later toch maar af te kijken omdat ik niet kon slapen.

En dan plots dat einde, wat eigenlijk verder niets met de hele film te maken lijkt te hebben. Wat doet hij eigenlijk in dat gebouw, precies op dat moment?

Nja, ik geef de film een 6 dan misschien vanwege het einde, maar het had ook een 5,5 kunnen zijn.
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:22:28 #275
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_82546202
The Patriot
Deze film is natuurlijk op maat gemaakt voor de Amerikaan. De titel zegt het al, het zit vol met heldhaftig pattriotisme. Tsja, niet helemaal mijn kop thee... Daaroverheen zettende, blijft er wel een redelijk epos over de Amerikaanse onafhankelijkheidsstrijd met een uitstekende badguy. Mel Gibson en uiteraard Heath Ledger doen het ook heel niet verkeerd. Cijfer: 6,5

Escape from Alcatraz

Prima film ! Een gevangenissetting doet het (mits goed aangepakt) altijd wel goed met de opbouw van karakters en hier in deze film is dat niet anders. De ontsnappingspoging zelf vond ik ietwat onduidelijk gefilmd, maar spanning was de hele tijd gelukkig wel voelbaar. Cijfer: 8
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')