het hele grappige aan de film is, ookal is er gedramatiseerd, dat het gebaseerd is op een echt persoon die ook van alles deed (zoals in de film getoont) om uit de gevangenis te ontsnappen..quote:Op maandag 7 juni 2010 09:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
I love you Philip Morris (2009)
Steven Russell is happily married to Debbie, and a member of the local police force when a car accident provokes a dramatic reassessment of his life. Steven realizes he's gay and decides to live life to the fullest - even if it means breaking the law. Steven's new, extravagant lifestyle involves cons and fraud and, eventually, a stay in the State Penitentiary where he meets sensitive, soft-spoken Phillip Morris. His devotion to freeing Phillip from jail and building the perfect life together prompts Steven to attempt and often succeed at one impossible con after another.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IMDB: 7.0 / 10.0
Ik: 6.5 / 10.0
Vond dat ik hem toch moest zien.. Opzich wel een leuke film, wel echt weer een Jim Carrey film, alleen erg overdreven. Natuurlijk zijn al zijn films overdreven, maar toch. Verhaal lijn is wel grappig hoe hij iedere keer maar weer aan geld probeert te komen.
Ewan Mc Gregor speelt een goede rol in de film, niet zo overdreven homofiel als Jim Carrey.
Overal: Kijkt makkelijk weg, maar als je geen Jim Carrey fan bent maar wel Ewan Mc Gregor zou ik hem gewoon links laten liggen en een betere film van hem opzetten.
dat zag ik inderdaad aan het begin van de film. Dat was ook nog het grappige aan de film, hoe homofiel Jim Carrey speelde vond ik een beetje overdreven...!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:13 schreef mschol het volgende:
[..]
het hele grappige aan de film is, ookal is er gedramatiseerd, dat het gebaseerd is op een echt persoon die ook van alles deed (zoals in de film getoont) om uit de gevangenis te ontsnappen..
ga em deze week ook kijken hoop dat ie leuk is!quote:Op maandag 7 juni 2010 09:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
I love you Philip Morris (2009)
Steven Russell is happily married to Debbie, and a member of the local police force when a car accident provokes a dramatic reassessment of his life. Steven realizes he's gay and decides to live life to the fullest - even if it means breaking the law. Steven's new, extravagant lifestyle involves cons and fraud and, eventually, a stay in the State Penitentiary where he meets sensitive, soft-spoken Phillip Morris. His devotion to freeing Phillip from jail and building the perfect life together prompts Steven to attempt and often succeed at one impossible con after another.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IMDB: 7.0 / 10.0
Ik: 6.5 / 10.0
Vond dat ik hem toch moest zien.. Opzich wel een leuke film, wel echt weer een Jim Carrey film, alleen erg overdreven. Natuurlijk zijn al zijn films overdreven, maar toch. Verhaal lijn is wel grappig hoe hij iedere keer maar weer aan geld probeert te komen.
Ewan Mc Gregor speelt een goede rol in de film, niet zo overdreven homofiel als Jim Carrey.
Overal: Kijkt makkelijk weg, maar als je geen Jim Carrey fan bent maar wel Ewan Mc Gregor zou ik hem gewoon links laten liggen en een betere film van hem opzetten.
WAT ?!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:27 schreef RuneRose het volgende:
[ afbeelding ]
Batman & Robin
Hehe, deze film heb ik toen ik 11 was in de bioscoop gezien, en toen vond ik 'm vet cool en spannend en weet ik veel wat. Nu had ik zin om hem terug te kijken, en was het gewoon de grappigste Batman film ooit. Schumacher lijkt al het serieuze los te laten en terug te keren naar de jaren 60s Batman met Adam West, alleen is hij nog grappiger en veel mooier door al die bizarre sets en knotsgekke kleuren. Ik begrijp er echt niets van dat deze overal film zo laag scoort. Nja, ik begrijp het wel, want iedereen neemt het natuurlijk veel te serieus, maar ik snap niet waarom ze dat doen, want zo is de film toch totaal niet bedoeld? Wat mij betreft stukken beter te behappen dan bijv. The Dark Knight. 8/10
Dat zou best wel eens kunnen ja, een paar maanden terug heb ik het er hier over gehad met iemand. Mooi dat hij bevallen is!quote:Op maandag 7 juni 2010 12:15 schreef trebremmit het volgende:
RuneRose, had jij mij Canyon Passage niet aangeraden? Ik heb hem gister gezien, hele mooie en originele western met goed uitgewerkte karakters en prachtige beelden, mooie openingscene ook in de stromende regen. Ik heb er van genoten!
[ afbeelding ]
Ja, dat hoor ik vaker dat dit zo'n erbarmelijk slechte film is. Dat kan iedereen mooi roepen, maar zolang ik geen steekhoudend argument voor de kiezen krijg trek ik me daar vrij weinig van aan. Vooralsnog heb ik alleen nog maar slechte kritiek gelezen van mensen die de film gewoon niet op de juiste manier kunnen bekijken.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:13 schreef Lambiekje het volgende:
WAT ?!
Dit is toch zo'n erbarmelijk slechte film. Tuurlijk mag je het leuk vinden toen je 11 was. Maar een 8 geven
Ik vind het alleen maar mooi dat iemand toch op een eigen manier kan genieten van zo'n film. Er is ook een markt voor Epic Movie etc, iedereen heeft toch zijn eigen smaakquote:Op maandag 7 juni 2010 14:25 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen ja, een paar maanden terug heb ik het er hier over gehad met iemand. Mooi dat hij bevallen is!
[..]
Ja, dat hoor ik vaker dat dit zo'n erbarmelijk slechte film is. Dat kan iedereen mooi roepen, maar zolang ik geen steekhoudend argument voor de kiezen krijg trek ik me daar vrij weinig van aan. Vooralsnog heb ik alleen nog maar slechte kritiek gelezen van mensen die de film gewoon niet op de juiste manier kunnen bekijken.
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:25 schreef RuneRose het volgende:
Dat kan iedereen mooi roepen, maar zolang ik geen steekhoudend argument voor de kiezen krijg trek ik me daar vrij weinig van aan.
Haha, ja de plot slaat inderdaad nergens op. Toch vond ik het nergens echt storend en is het allemaal vrij onderhoudend. De miscasting van de personages, daar kan ik me niet zo in vinden. Hoe bedoel je dat de kitscherigheid van Batman verkeerd geïnterpreteerd is door Schumacher?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Elk personage is miscast, het plot slaat nergens op en de kitscherigheid van Batman is compleet verkeerd geïnterpreteerd door Schumacher.
Al bij al eigenlijk gewoon een kinderfilm.
ik vond het hele einde de film juist verpestenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:18 schreef banaantjeEE het volgende:
The Book Of Eli 2010
Blijkt toch weer wat een acteertalent onze vriend Denzel is. Mooie film en goed in elkaar gezet. Wat een verrassende einde.
Zeker de moeite waard. Vond hem alvast beter dan The Road!
8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |