abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juni 2010 @ 08:54:57 #226
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_82429652
Triangle

Begon erg standaard, maar net op het moment dat ik de hoop op wilde geven werd het interessant, leuk bedacht plot ondanks de paar gaten, leuke hoofdrolspeelster, en een verrassend einde.

8/10
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_82429752
Van Wilder

Gister wéér gekeken Blijft een superlijpe film !

8/10
Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!
pi_82430558
I love you Philip Morris (2009)
Steven Russell is happily married to Debbie, and a member of the local police force when a car accident provokes a dramatic reassessment of his life. Steven realizes he's gay and decides to live life to the fullest - even if it means breaking the law. Steven's new, extravagant lifestyle involves cons and fraud and, eventually, a stay in the State Penitentiary where he meets sensitive, soft-spoken Phillip Morris. His devotion to freeing Phillip from jail and building the perfect life together prompts Steven to attempt and often succeed at one impossible con after another.

IMDB: 7.0 / 10.0
Ik: 6.5 / 10.0

Vond dat ik hem toch moest zien.. Opzich wel een leuke film, wel echt weer een Jim Carrey film, alleen erg overdreven. Natuurlijk zijn al zijn films overdreven, maar toch. Verhaal lijn is wel grappig hoe hij iedere keer maar weer aan geld probeert te komen.

Ewan Mc Gregor speelt een goede rol in de film, niet zo overdreven homofiel als Jim Carrey.

Overal: Kijkt makkelijk weg, maar als je geen Jim Carrey fan bent maar wel Ewan Mc Gregor zou ik hem gewoon links laten liggen en een betere film van hem opzetten.
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_82431689
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Steven Russell is happily married to Debbie, and a member of the local police force when a car accident provokes a dramatic reassessment of his life. Steven realizes he's gay and decides to live life to the fullest - even if it means breaking the law. Steven's new, extravagant lifestyle involves cons and fraud and, eventually, a stay in the State Penitentiary where he meets sensitive, soft-spoken Phillip Morris. His devotion to freeing Phillip from jail and building the perfect life together prompts Steven to attempt and often succeed at one impossible con after another.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Vond dat ik hem toch moest zien.. Opzich wel een leuke film, wel echt weer een Jim Carrey film, alleen erg overdreven. Natuurlijk zijn al zijn films overdreven, maar toch. Verhaal lijn is wel grappig hoe hij iedere keer maar weer aan geld probeert te komen.

Ewan Mc Gregor speelt een goede rol in de film, niet zo overdreven homofiel als Jim Carrey.

Overal: Kijkt makkelijk weg, maar als je geen Jim Carrey fan bent maar wel Ewan Mc Gregor zou ik hem gewoon links laten liggen en een betere film van hem opzetten.
het hele grappige aan de film is, ookal is er gedramatiseerd, dat het gebaseerd is op een echt persoon die ook van alles deed (zoals in de film getoont) om uit de gevangenis te ontsnappen..
pi_82431779
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:13 schreef mschol het volgende:

[..]

het hele grappige aan de film is, ookal is er gedramatiseerd, dat het gebaseerd is op een echt persoon die ook van alles deed (zoals in de film getoont) om uit de gevangenis te ontsnappen..
dat zag ik inderdaad aan het begin van de film. Dat was ook nog het grappige aan de film, hoe homofiel Jim Carrey speelde vond ik een beetje overdreven...!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
  maandag 7 juni 2010 @ 10:17:37 #231
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82431849
Gangs of New York.

Hij was een stuk beter dan ik dacht!
En ik ben jaloers op de snor van de 'butcher'.
You sunk my battleship! :o
  maandag 7 juni 2010 @ 10:27:10 #232
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_82432203

Batman & Robin
Hehe, deze film heb ik toen ik 11 was in de bioscoop gezien, en toen vond ik 'm vet cool en spannend en weet ik veel wat. Nu had ik zin om hem terug te kijken, en was het gewoon de grappigste Batman film ooit. Schumacher lijkt al het serieuze los te laten en terug te keren naar de jaren 60s Batman met Adam West, alleen is hij nog grappiger en veel mooier door al die bizarre sets en knotsgekke kleuren. Ik begrijp er echt niets van dat deze overal film zo laag scoort. Nja, ik begrijp het wel, want iedereen neemt het natuurlijk veel te serieus, maar ik snap niet waarom ze dat doen, want zo is de film toch totaal niet bedoeld? Wat mij betreft stukken beter te behappen dan bijv. The Dark Knight. 8/10
pi_82436333
RuneRose, had jij mij Canyon Passage niet aangeraden? Ik heb hem gister gezien, hele mooie en originele western met goed uitgewerkte karakters en prachtige beelden, mooie openingscene ook in de stromende regen. Ik heb er van genoten!

[ Bericht 0% gewijzigd door trebremmit op 07-06-2010 12:42:12 ]
pi_82437213
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

ga em deze week ook kijken hoop dat ie leuk is!
  maandag 7 juni 2010 @ 13:13:27 #235
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_82438502
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:27 schreef RuneRose het volgende:
[ afbeelding ]

Batman & Robin
Hehe, deze film heb ik toen ik 11 was in de bioscoop gezien, en toen vond ik 'm vet cool en spannend en weet ik veel wat. Nu had ik zin om hem terug te kijken, en was het gewoon de grappigste Batman film ooit. Schumacher lijkt al het serieuze los te laten en terug te keren naar de jaren 60s Batman met Adam West, alleen is hij nog grappiger en veel mooier door al die bizarre sets en knotsgekke kleuren. Ik begrijp er echt niets van dat deze overal film zo laag scoort. Nja, ik begrijp het wel, want iedereen neemt het natuurlijk veel te serieus, maar ik snap niet waarom ze dat doen, want zo is de film toch totaal niet bedoeld? Wat mij betreft stukken beter te behappen dan bijv. The Dark Knight. 8/10
WAT ?!

Dit is toch zo'n erbarmelijk slechte film. Tuurlijk mag je het leuk vinden toen je 11 was. Maar een 8 geven
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:25:12 #236
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_82441660
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:15 schreef trebremmit het volgende:
RuneRose, had jij mij Canyon Passage niet aangeraden? Ik heb hem gister gezien, hele mooie en originele western met goed uitgewerkte karakters en prachtige beelden, mooie openingscene ook in de stromende regen. Ik heb er van genoten!
[ afbeelding ]
Dat zou best wel eens kunnen ja, een paar maanden terug heb ik het er hier over gehad met iemand. Mooi dat hij bevallen is!
quote:
Op maandag 7 juni 2010 13:13 schreef Lambiekje het volgende:
WAT ?!

Dit is toch zo'n erbarmelijk slechte film. Tuurlijk mag je het leuk vinden toen je 11 was. Maar een 8 geven
Ja, dat hoor ik vaker dat dit zo'n erbarmelijk slechte film is. Dat kan iedereen mooi roepen, maar zolang ik geen steekhoudend argument voor de kiezen krijg trek ik me daar vrij weinig van aan. Vooralsnog heb ik alleen nog maar slechte kritiek gelezen van mensen die de film gewoon niet op de juiste manier kunnen bekijken.
pi_82441743
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:25 schreef RuneRose het volgende:

[..]

Dat zou best wel eens kunnen ja, een paar maanden terug heb ik het er hier over gehad met iemand. Mooi dat hij bevallen is!
[..]

Ja, dat hoor ik vaker dat dit zo'n erbarmelijk slechte film is. Dat kan iedereen mooi roepen, maar zolang ik geen steekhoudend argument voor de kiezen krijg trek ik me daar vrij weinig van aan. Vooralsnog heb ik alleen nog maar slechte kritiek gelezen van mensen die de film gewoon niet op de juiste manier kunnen bekijken.
Ik vind het alleen maar mooi dat iemand toch op een eigen manier kan genieten van zo'n film. Er is ook een markt voor Epic Movie etc, iedereen heeft toch zijn eigen smaak
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_82441916
Alice in Wonderland
Heb erg genoten van deze film. Visueel prachtig en met heerlijke muziek door de hele film heen, goed aangepast naar de beelden. Het verhaal is oud en kent iedereen onderhand wel, maar dat verveelde me helemaal niet. Was ook best onder de indruk van het meisje wat Alice speelt, die eigenlijk een hele goeie rol neerzet, al is dit aan het eind weer wat minder. Beetje spijt dat ik hem niet in de bios heb gezien eigenlijk.

Where facts are few, experts are many.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:34:03 #239
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_82442134
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:25 schreef RuneRose het volgende:
Dat kan iedereen mooi roepen, maar zolang ik geen steekhoudend argument voor de kiezen krijg trek ik me daar vrij weinig van aan.

Elk personage is miscast, het plot slaat nergens op en de kitscherigheid van Batman is compleet verkeerd geïnterpreteerd door Schumacher.

Al bij al eigenlijk gewoon een kinderfilm.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 7 juni 2010 @ 15:51:18 #240
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_82446293
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:34 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Elk personage is miscast, het plot slaat nergens op en de kitscherigheid van Batman is compleet verkeerd geïnterpreteerd door Schumacher.

Al bij al eigenlijk gewoon een kinderfilm.
Haha, ja de plot slaat inderdaad nergens op. Toch vond ik het nergens echt storend en is het allemaal vrij onderhoudend. De miscasting van de personages, daar kan ik me niet zo in vinden. Hoe bedoel je dat de kitscherigheid van Batman verkeerd geïnterpreteerd is door Schumacher?
  maandag 7 juni 2010 @ 16:58:38 #241
67640 SaintOfKillers
pi_82450176
Batman is in essentie een serieus personage, maar door de soms nogal ridicule concepten waarop de antagonisten zijn gebaseerd kan ik begrijpen dat men over the top gaat. Dan zie ik veel liever de kitscherige vaudeville van Burton, waar men weliswaar alles ook wel met een korrel zou neemt, maar waar het onderliggende drama ook nog steeds aanwezig is.

Bij Schumacher zie ik gewoon een leeg, campy spektakel waarbij niemand weet wat nu eigenlijk de bedoeling is, de acteurs nog het minst van allemaal. Het is te onnozel om serieus te zijn, maar te flauw om een parodie te zijn. Tenzij Schumacher de intentie had om een Scary Movie / Disaster Movie / Whatever Movie achtige hilarisch slechte persiflage te maken, dan heeft hij wel zijn doel bereikt, aangezien zijn films ongeveer hetzelfde niveau hebben.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 7 juni 2010 @ 18:11:55 #242
67640 SaintOfKillers
pi_82453596
Ik heb trouwens New Moon gezien uit de Twilight-reeks. Ik weet dat er in TV-series soms filler-afleveringen tussen zitten, maar dit is de eerste keer dat ik een filler-film zie. Er gebeurt echt helemaal niets interessant in de hele film, buiten wat aanstellerige tieners die zich wat staan aan te stellen.

Er lijkt nog even een spannend duel "wie acteert het slechtst" te ontstaan tussen Pattinson en Lautner, maar helaas blijkt al snel dat Lautner dat met gemak wint. De poging van Kristen Stewart om zich zo kleurloos en ongeïnteresseerd mogelijk door de film te bewegen, kon mij ook niet altijd ontroeren.

Tot slot vond ik het totale/complete/volstrekte/schrijnende/onthutsende* gebrek aan chemistry tussen Stewart en Pattinson erg opvallend, vooral met in het achterhoofd dat het zowaar een echt koppel zou zijn.

(* u mag zelf kiezen)
pi_82459084
Flutfilm inderdaad, ben niet ver gekomen maandje geleden.
pi_82459346
Ik stem voor schrijnend of onthutsend, die andere geven het net niet genoeg weer.
  maandag 7 juni 2010 @ 19:42:11 #245
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_82459474
batman & robin lijkt meer op een soort verfilming van de oude tv-serie, die was ook geniaal slecht.
  maandag 7 juni 2010 @ 20:18:12 #246
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_82462160
The Book Of Eli 2010
Blijkt toch weer wat een acteertalent onze vriend Denzel is. Mooie film en goed in elkaar gezet. Wat een verrassende einde.
Zeker de moeite waard. Vond hem alvast beter dan The Road!
8
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_82468496
Net Date Night gezien. Eigenlijk is alleen Steve Carell leuk, de rest van de film is vreselijk standaard.
pi_82468501
next

Verenigde Staten
Science-Fiction / Thriller
96 minuten

geregisseerd door Lee Tamahori
met Nicolas Cage, Julianne Moore en Jessica Biel

Cris Johnson is een showroom-illusionist in Las Vegas die met een voor hem kwellend geheim leeft: hij kan enkele minuten verder in de toekomst kijken. Als kind onderging hij tal van onderzoeken opgezet door de overheid en de medische wereld, die hem uiteraard een interessante aanwinst vonden. Omdat hij deze interesse kotsbeu is, duikt hij onder een valse naam onder in Vegas waar hij leeft van goochel-optredens en kleine gokwinsten. Maar wanneer een terroristische groep ermee dreigt om een nucleaire opslageenheid in Los Angeles te laten ontploffen, tracht overheidsagente Callie Ferris hem op te sporen. Het kost haar enorm veel moeite om Cris te vinden en hem te overtuigen om haar te helpen om deze grote ramp stop te zetten.

vodn het een coole film om te kijken, kijkt erg lekker weg..

aanrader... dikke 7.5
  maandag 7 juni 2010 @ 22:30:07 #249
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_82470588
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:18 schreef banaantjeEE het volgende:
The Book Of Eli 2010
Blijkt toch weer wat een acteertalent onze vriend Denzel is. Mooie film en goed in elkaar gezet. Wat een verrassende einde.
Zeker de moeite waard. Vond hem alvast beter dan The Road!
8
ik vond het hele einde de film juist verpesten
  maandag 7 juni 2010 @ 22:33:21 #250
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_82470801
Three Days Of The Condor
Sydney Pollack en Robert Redford waren hun tijd qua verhaal en thema`s ver vooruit met deze spionage noir. Want dat is het, een hele degelijke mengeling van een typische jaren `70 film met spionage elementen en film noir. Voor het grootste deel werkt dat goed, de sfeer die wordt neer gezet is goed getroffen en de muzikale score past daar goed bij. Maar wat de film op een aantal momenten bijna de nek omdraait is het eeuwige gebrek aan tempo, waardoor het vaak lastig is om gefocussed te blijven.

IMDB Cijfer: 7,5/10
Mijn Cijfer: 7,2/10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')