film ziet er cool uit, moet ik ook maar is gaan '''huren''quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:10 schreef YellowBlacks het volgende:
Katyn (2007)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enkele maanden na de invasie van de Nazi's in Polen in 1939 werden zo'n 15.000 Poolse krijgsgevangenen vermoord door de Sovjet geheime dienst in een Westelijk gebied van de Sovjet-Unie. De Nazi's ontdekten de massagraven in 1943 tijdens hun tocht door Rusland en wezen onmiddellijk naar de Sovjets, maar die gaven de schuld weer aan de Nazi's. De Geallieerden besloten ondertussen hun ogen te sluiten voor het hele geval. Het verhaal van deze film volgt in het bijzonder de achtergebleven vrouwen en familie van de slachtoffers, die decennialang in onzekerheid bleven over wat het lot van hun geliefden is geweest.
IMDB: 7.1/10
Eigen cijfer: 7.5
Heb ik ook gisteren gekijken een eensch met commentaar ScarFace!!!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:27 schreef ScarFace- het volgende:
Remember me 2010
[ afbeelding ]
TERING wat een goede film.
Normaal ben ik erg kritisch maar deze film is top,
10
dat vond ik echt een rampzalig slechte filmquote:Op zondag 6 juni 2010 02:40 schreef schijffie het volgende:
Date Night
Het wekelijkse uitje van het gelukkig getrouwde stel Clara en Phil Foster (Tina Fey & Steve Carell), pakt deze keer anders uit. Omdat een stel criminelen Clara en Phil verwarren met een ander stel, komen ze behoorlijk in de problemen te zitten en belanden ze in de één na de andere gevaarlijke, spannende en bizarre situatie.
[ afbeelding ]
Leuke comedy, grappen en bizarre situaties volgen elkaar in rap tempo op. Zeker een aanrader als je opzoek bent naar een comedy zonder een moeilijk verhaal erachter.
Ga ik vandaag ook zien.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:40 schreef schijffie het volgende:
Date Night
Het wekelijkse uitje van het gelukkig getrouwde stel Clara en Phil Foster (Tina Fey & Steve Carell), pakt deze keer anders uit. Omdat een stel criminelen Clara en Phil verwarren met een ander stel, komen ze behoorlijk in de problemen te zitten en belanden ze in de één na de andere gevaarlijke, spannende en bizarre situatie.
[ afbeelding ]
Leuke comedy, grappen en bizarre situaties volgen elkaar in rap tempo op. Zeker een aanrader als je opzoek bent naar een comedy zonder een moeilijk verhaal erachter.
Hoezo dat dan? Slecht acteerwerk, slecht camera werk, niet je stijl humor? Of nog iets anders?quote:Op zondag 6 juni 2010 09:58 schreef casper019 het volgende:
[..]
dat vond ik echt een rampzalig slechte film
geen humor, saai verhaal, voorsprelbaarquote:Op zondag 6 juni 2010 11:47 schreef schijffie het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Slecht acteerwerk, slecht camera werk, niet je stijl humor? Of nog iets anders?
Ik geloof niet dat deze film 'iets' kan zijn. Sorry.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:27 schreef ScarFace- het volgende:
Remember me 2010
[ afbeelding ]
TERING wat een goede film.
Normaal ben ik erg kritisch maar deze film is top,
10
Als je zo'n soort film (je kan het alleen al zien aan de cover) gaat kijken voor het verhaal, ben je ook niet goed bezig.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:16 schreef casper019 het volgende:
[..]
geen humor, saai verhaal, voorsprelbaar
troep gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is te overdreven en te langdradig.. helaas:
5,5/10
Oe dat lijkt me een coole film!! die ga ik 1van deze dagen ook maaris ''huren''quote:Op zondag 6 juni 2010 23:57 schreef alida69 het volgende:
Vanmiddag Mirror Mask gezien. Een opmerkelijke fantasie film. Het verhaal gaat over een 15 jarig meisje Helena. Helena is opgegroeid in het circus, maar wil niets liever dan een normaal leven. Ze beland in een vreemde wereld, waar ze op zoek moet naar een masker. Dit masker is het enige dat deze wereld kan redden en er voor kan zorgen dat Helena terug kan keren naar haar eigen wereld. De special effects zijn geweldig, de vreemde personages zijn gemaakt door de Jim Henson studio. Het verhaal stelt op zich niet heel veel voor, maar doordat je van de ene in de andere verbazing valt is het wel een aanrader.
[ afbeelding ]
IMDB cijfer: 7.0/10
Mijn cijfer: 8.0/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |