Oké dan heb ik niks gezegd maar ik neem aan dat het wel ligt aan hoe groot de flessen dan zijn die gedronken worden. Er moet niet te weinig in gaan op een dag. En daardoor had ze wel weer een nachtvoeding begreep ik dus dan zit ze uiteindelijk toch weer op 6 flessen. Dan is het voor jezelf fijner om haar toch ergens wakker te maken en haar die fles te geven. Of ze dan drinkt is dan wel maar de vraag natuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef Fannetje het volgende:
Dat kan best hoor DML, Anne zat met een maand ook al op 5 flessen. Meer ging echt niet omdat mevrouw toen al nachten van 8 uur maakte. Maar dan dronk ze wel 5 x 165. Gingen niet helemaal op, maar gemiddeld zat ze toen toch wel rond de 700 cc per dag. Ik snap ook niet zo goed waarom Eva niet meer mag drinken?
Maar wel fijn dat de nutriton lijkt te werken danic!
Volgens het CB, krijgen kindjes daar een te grote maag van. Als ze eenmaal gewend zijn aan die hoevelheden, is er een kans dat ze later ook pas vol zitten bij die hoeveelheden, terwijl ze aan minder ook wel genoeg zouden hebben voor de groei. En dan is er dus een kans op overgewicht.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:18 schreef danic het volgende:
Waarom raadde ze die 210/7 flessen af Deepfreeze?
Wat heftig zeg! Over die medicijnen kun je ook vragen in het reflux topic.. Ik heb voor Sarah losec en dat zijn pilletjes en aangezien ze niet goed oplossen en Sarah al pap krijgt 's morgens krijgt zij het 's morgens in de pap.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:25 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb even een vraag. Seth is een enorme spuger en heeft veel last van maagzuur. Ik ben bij de huisarts geweest en we starten met zantac. Zijn er hier meer kindjes die zantac gebruiken en wanneer geven jullie het? in de fles, tussen de fles, na de fles voor de fles..In de bijsluiter staat alleen morgens en sávonds voor het slapen gaan.
Sinds deze week heeft Seth ook dat hij soms ineens een hele fles eruit spuugt, dat spuit er dan zeg maar uit. Hij heeft er geen last van maar heeft daarna wel meteen weer honger. Gister heeft hij er 2 flessen uit gegooid.Zijn er meer kindjes die dat hebben?
Ik ben op zich wel wat gewend qua spugen, Mika heeft het 13 maanden lang gedaan maar nooit een hele fles. Ik zit even te twijfelen of ik de huisarts weer moet bellen om een verwijzing voor de kinderarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |