Wacht, laten we erover zingen tijdens een jointquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies. Maar ja, sommige jankerds kunnen er blijkbaar niet tegen. Misschien moet ik het ze wat minder hard aanwrijven, zou dat werken? De softie-approach schijnt populair te zijn onder krakers.
Och, het is een simpel rekensommetje; welke methode is het meest efficient. Iedereen met basiseconomie 1 in het pakket kan die afweging van mij inkoppen. Dat sommige users hier dat weigeren........tja.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Fascinerend hoor, die mening van je, maar ook volstrekt irrelevant. Jouw prioriteiten hoeven niet noodzakelijkerwijs ook de prioriteiten van een ander te zijn.
Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat eigen belang niet meespeelt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:23 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep dat is een veel gehoord argument. Ik vraag me af in hoeverre dat argument voor een kraker van belang is.
O nee hoor, goede doelen zijn big business, ben ik het helemaal mee eens. Maar goed, wat wil je dan doen, goede doelen afschaffen? Is ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:24 schreef fs180 het volgende:
[..]
Want alle goede doelen en stichtingen worden in de wereld geholpen door vrijwilligers he, en niemand wilt daar een graantje meepikken? Denk eens na
Zoals ik al een aantal keer heb aangegeven, het is van behoorlijk belang.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:23 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep dat is een veel gehoord argument. Ik vraag me af in hoeverre dat argument voor een kraker van belang is.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Och, het is een simpel rekensommetje; welke methode is het meest efficient. Iedereen met basiseconomie 1 in het pakket kan die afweging van mij inkoppen. Dat sommige users hier dat weigeren........tja.
1+1=2?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Och, het is een simpel rekensommetje; welke methode is het meest efficient. Iedereen met basiseconomie 1 in het pakket kan die afweging van mij inkoppen. Dat sommige users hier dat weigeren........tja.
O joepie, is het tijd voor Doen, Durf of de Waarheid?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:27 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Zoals ik al een aantal keer heb aangegeven, het is van behoorlijk belang.
En Scorpie, troll jij maar lekker door, maar voor zover ik kan zien ben jij gewoon een ongelooflijk egoistische klootzak, die de wat minder bedeelden het licht in de ogen niet gunt.
Nee, gewoon neit zo hyprocriet opstellen. Wil je iets veranderen? Doe het dan zelf!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
O nee hoor, goede doelen zijn big business, ben ik het helemaal mee eens. Maar goed, wat wil je dan doen, goede doelen afschaffen? Is ook weer zoiets.
Wat is er hypocriet aan? Ik zeg dat je met 40 miljard minstens net zo veel, zo niet veel meer kan bereiken dan joepie doet. Is dat tegenwoordig al hypocriet?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
Nee, gewoon neit zo hyprocriet opstellen. Wil je iets veranderen? Doe het dan zelf!
Je nogal eenzijdige visie op de zaken kan natuurlijk ook een oorzaak zijn van al dat onbegrip.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies. Maar ja, sommige jankerds kunnen er blijkbaar niet tegen. Misschien moet ik het ze wat minder hard aanwrijven, zou dat werken? De softie-approach schijnt populair te zijn onder krakers.
Het interesseert niemand wat jij met 40 miljard zou kunnen doen, ei.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is er hypocriet aan? Ik zeg dat je met 40 miljard minstens net zo veel, zo niet veel meer kan bereiken dan joepie doet. Is dat tegenwoordig al hypocriet?
Ach, ik hou af en toe van advocaat van de duivel spelen. De maatschappij is hard, soms moet je je kroost daarop voorbereiden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je nogal eenzijdige visie op de zaken kan natuurlijk ook een oorzaak zijn van al dat onbegrip.
Die ik dan vervolgens weggeef. Wat was er nou hypocriet ook alweer?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het interesseert niemand wat jij met 40 miljard kan doen, eiDat is namelijk JOUW imaginaire 40 miljard.
Dat niet, het vorige wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is er hypocriet aan? Ik zeg dat je met 40 miljard minstens net zo veel, zo niet veel meer kan bereiken dan joepie doet. Is dat tegenwoordig al hypocriet?
Morgen weer vroeg op om andermans spullen weg te geven zeker?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:33 schreef joepie91 het volgende:
Mja, ik /quit deze discussie, ik ga nog even een filmpje kijken en naar bed.
Dat bord voor Scorpie z'n kop gaat voorlopig niet weg, volgens mij.
Kijk dat vind ik nu een bewonderenswaardig standpunt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:30 schreef Strani het volgende:
Overigens: Niks slechts over Bill Gates he: http://www.gatesfoundation.org/Pages/home.aspx
Je kunt met een rechtse economische houding wel degelijk een hoop betekenen voor de samenleving. En ja hoor, onder rechtsere mensen zijn er ook een heleboel die dat ook doen.
Wat Joepie doet is ook mooi, liefdadigheid is nodig in alle soorten en maten. Mijn persoonlijke mening over kraken doet daar dan weer niks aan af.
En dan mij verwijten met irrelevante artikelen te smijten, noemt zich advocaatquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, ik hou af en toe van advocaat van de duivel spelen. De maatschappij is hard, soms moet je je kroost daarop voorbereiden.
Veel te veel. Daarom moet hij wat doen met zijn intelligentie en zijn creativiteit. Iets verzinnen dat geld oplevert, veel meer dan die 35k. En ja, ik geloof best dat die jongen het kan, als ik zie hoe vurig hij zijn denkbeelden hier verdedigt zou een fractie van die energie al genoeg zijn om een zeer succesvolle zakenman te kunnen worden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:34 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat niet, het vorige wel.
Laten we joepies fictieve inkomen schatten op 35k. Hoeveel jaar moet hij dan werken om 40miljard te kunnen doneren (als 100% naar het echte doel gaat (echte doel, niet goede doel))?
Jup, de weggeefwinkel is weer open op zaterdag, dus van 11 tot 6 aan het werk, nieuwe vrijwillgers dingen uitleggen, en daarna weer aan de slag met mijn site.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Morgen weer vroeg op om andermans spullen weg te geven zeker?
Geweldig. Ik heb een slordige denkbeeldige 100 miljoen miljard en een pony, en die hou ik allemaal zelf. Hypocriet he.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die ik dan vervolgens weggeef. Wat was er nou hypocriet ook alweer?
De hele dag stoned in bed liggen natuurlijk, en niet douchen!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Morgen weer vroeg op om andermans spullen weg te geven zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |