Ok alles draait om geld in jouw visie.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:04 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep dat zal, maar daarbij teert hij op andermans portemonnee. Slechte zaak.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik jaloers? Welnee. Ik kan tenminste zeggen dat ik iets bereikt heb in mijn leven, iets wat ik joepie nog bij lange na niet zien doen. He`s got failure written all over him
Nog meer ambtenaren.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar had LXIV een goeie oplossing voor; gewoon een afdracht van 5% van de WOZ per jaar leegstand rekenen.
Want die speculanten kunnen daar vast op geen enkele manier onderuit komen. En wat denk je dat het kost aan personeel en papier om elk pand periodiek te gaan controleren op leegstand? Zo midden in de crisis?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar had LXIV een goeie oplossing voor; gewoon een afdracht van 5% van de WOZ per jaar leegstand rekenen.
Oh, hij heeft wel een uitkering dus?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:04 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep dat zal, maar daarbij teert hij op andermans portemonnee. Slechte zaak.
Lol, nee hoor. Maar als iemand op mijn kosten een pand van mij zou kraken, dan zou ik daar moeite mee hebben. Lijkt me niet echt vreemd, toch?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok alles draait om geld in jouw visie.
Ik vind je gewoon niet slim, als je 84 uur per week had gewerkt had je de nieuwe Bill Gates kunnen zijn, en zoveel meer mensen kunnen helpen, snap je dat zelf dan niet? Wat je nu doet is zo......pointless. Onbetekenisvol. Onefficient. Kortzichtig.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:05 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik zal hier wel een note/ban voor krijgen, maar wat ben JIJ een egoistische smerige rechtse klootzak. Eigendomsrecht boven recht op een dak boven je hoofd stellen, mensen afschieten die zich inzetten voor de maatschappij, blind de media volgen, je eigen definities van woorden bedenken als het je goed uitkomt, aannames maken die nergens op slaan puur om zo mensen te beledigen, etc etc etc.
Als ik hiervoor een ban krijg, prima, het boeit me niet. Maar dit soort egoistische klootzakken mogen ze van mij opsluiten, die richten veel meer schade aan in de maatschappij dan bijvoorbeeld krakers.
Dat is iets wat iedereen voor zichzelf moet uitmaken maar die vooroordelen die dan daar aan vast hangen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:07 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Er is meer te bereiken in het leven dan een goede bankrekening en een burgerlijk bestaan.
Zoals? Anti-kraak instellen bedoel je? O wacht......quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:08 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Want die speculanten kunnen daar vast op geen enkele manier onderuit komen.
Antikraak ontstond nou juist dankzij kraak. Het hangt nogal samen. Zie verder de edit.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals? Anti-kraak instellen bedoel je? O wacht......
Jij bent nou ook geen helder licht hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon niet slim, als je 84 uur per week had gewerkt had je de nieuwe Bill Gates kunnen zijn, en zoveel meer mensen kunnen helpen, snap je dat zelf dan niet? Wat je nu doet is zo......pointless. Onbetekenisvol. Onefficient. Kortzichtig.
Daarnaast laat je jezelf wel enorm kennen zeg, je wordt aangepakt op je hypocriete standpuntjes en hup, meneer de Weldoener gaat over de zeik.
Het gaat niet om dan simpele pandje wat jij toevallig langer dan een jaar leeg laat staan, het gaat meer over speculanten die met veel geld panden opkopen om die vervolgens bewust te laten verpauperen om er dan daarna dure appartementen te bouwn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:09 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Lol, nee hoor. Maar als iemand op mijn kosten een pand van mij zou kraken, dan zou ik daar moeite mee hebben. Lijkt me niet echt vreemd, toch?
Nee, jij vindt het kortzichtig. Zoals anderen het weer kortzichtig vinden om geld boven idealen te stellen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon niet slim, als je 84 uur per week had gewerkt had je de nieuwe Bill Gates kunnen zijn, en zoveel meer mensen kunnen helpen, snap je dat zelf dan niet? Wat je nu doet is zo......pointless. Onbetekenisvol. Onefficient. Kortzichtig.
Ik val helemaal niemand 'persoonlijk' aan. Ik confronteer joppie/jappie/jippie/joepie met zijn eigen situatie, en trek daar 2 conclusies uit die meneer totaal niet aanstaan, waarop hij vervolgens met zijn tirade komt. Heet onder de voetjes noemen ze dat.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:14 schreef fs180 het volgende:
[..]
Jij bent nou ook geen helder licht hoor!
En gedraag je nou niet zo kinderachtig, als iemand een andere mening heeft kom jij met allerlei lulverhalen over de persoon zelf. Ben blij dat je niet naast mij woont, ik zou je meteen weer terugruilen voor de drugsdealende/drugslab antillianen die er net uit zijn, anytime!
Ik ga jou ook niet persoonlijk aanvallen, ik zie niet in waarom je daar neiging toe voelt?
Hm, lets see: working your ass of 84 hours a week earning 80 BILLION dollars to spend on charity, of in een weggeefwinkel staan, 84 uur lang, kleertjes en spulletjes meegeven aan de hulpbehoevenden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee, jij vindt het onzinnig. En zo vinden anderen het weer een onzinnig idee om geld boven idealen te stellen.
Ben je soms een vrouw?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik val helemaal niemand 'persoonlijk' aan. Ik confronteer joppie/jappie/jippie/joepie met zijn eigen situatie, en trek daar 2 conclusies uit die meneer totaal niet aanstaan, waarop hij vervolgens met zijn tirade komt. Heet onder de voetjes noemen ze dat.
Nee.quote:
Ja, want je kunt meer mensen "helpen" door overpriced verrotte software te gaan verkopen, dan door een non-profit onzelfzuchtig gratis initiatief te starten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarnaast laat je jezelf wel enorm kennen zeg, je wordt aangepakt op je hypocriete standpuntjes en hup, meneer de Weldoener gaat over de zeik.
The latter please.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hm, lets see: working your ass of 84 hours a week earning 80 BILLION dollars to spend on charity, of in een weggeefwinkel staan, 84 uur lang, kleertjes en spulletjes meegeven aan de hulpbehoevenden.
Geef mij die 80 billioen van Bill, en ik doe er oneindig meer goeds mee dan joppie.
Je weet dat Bill zijn eigen foundation heeft opgericht, daar 50% van zijn totale assets aan heeft gedoneerd, en zich actief inzet de wereld te verbeteren? Denk niet dat er een hoop geld naar een directeur gaat daaro, dat is hij namelijk zelf, samen met zijn vrouw.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
The latter please.
Dan doe je teminste daadwerkelijk iets, ipv het financieren van de directeur zijn salaris
Jep dat is een veel gehoord argument. Ik vraag me af in hoeverre dat argument voor een kraker van belang is.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het gaat niet om dan simpele pandje wat jij toevallig langer dan een jaar leeg laat staan, het gaat meer over speculanten die met veel geld panden opkopen om die vervolgens bewust te laten verpauperen om er dan daarna dure appartementen te bouwn.
Verbaal de degens kruisen heet dat toch?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik val helemaal niemand 'persoonlijk' aan. Ik confronteer joppie/jappie/jippie/joepie met zijn eigen situatie, en trek daar 2 conclusies uit die meneer totaal niet aanstaan, waarop hij vervolgens met zijn tirade komt. Heet onder de voetjes noemen ze dat.
Ach, zolang jij denkt dat het normaal is andermans eigendom te behouden voor eigen weldoening zijn we idd snel uitgepraat.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:21 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja, want je kunt meer mensen "helpen" door overpriced verrotte software te gaan verkopen, dan door een non-profit onzelfzuchtig gratis initiatief te starten.
Flikker toch op man. Overigens heb ik het niet gaan schelden/beledigen/etc. volgens mij een behoorlijk stuk langer volgehouden dan jij. Maar goed. Dat is natuurlijk ook weer niet waar.
Weet je, ook mijn geduld is een keer op. Zo lang jij met een bord voor je kop blijft lopen, en blijkbaar niet inziet dat er meer op deze wereld bestaat dan geld, gaat het toch niets uithalen.
Want alle goede doelen en stichtingen worden in de wereld geholpen door vrijwilligers he, en niemand wilt daar een graantje meepikken? Denk eens naquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je weet dat Bill zijn eigen foundation heeft opgericht, daar 50% van zijn totale assets aan heeft gedoneerd, en zich actief inzet de wereld te verbeteren? Denk niet dat er een hoop geld naar een directeur gaat daaro, dat is hij namelijk zelf, samen met zijn vrouw.
Fascinerend hoor, die mening van je, maar ook volstrekt irrelevant. Jouw prioriteiten hoeven niet noodzakelijkerwijs ook de prioriteiten van een ander te zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hm, lets see: working your ass of 84 hours a week earning 80 BILLION dollars to spend on charity, of in een weggeefwinkel staan, 84 uur lang, kleertjes en spulletjes meegeven aan de hulpbehoevenden.
Geef mij die 80 billioen van Bill, en ik doe er oneindig meer goeds mee dan joppie.
Precies. Maar ja, sommige jankerds kunnen er blijkbaar niet tegen. Misschien moet ik het ze wat minder hard aanwrijven, zou dat werken? De softie-approach schijnt populair te zijn onder krakers.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Verbaal de degens kruisen heet dat toch?
Tot nu geen winnaar, game on.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |