abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81852223
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:55 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Nee, dat doe ik niet. Daar ben ik te bang voor, ik ben namelijk verslaafd aan ademen.
Ooh je bent er zo een. Je schijt in je broek voor Marokkanen. En omdat je bang bent moet de overheid die enge mensen maar uitzetten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 mei 2010 @ 23:06:06 #102
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_81852640
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klopt. Maar als gevolg van deze terreur uit een verdrag stappen die de rechten van de mensen garandeert is echt gekkenwerk. Het slaat gewoon nergens op. Je kunt dergelijke verdragen niet zomaar even aan de kant schuiven als jouw zo uitkomt.

Natuurlijk moet er worden gezocht naar oplossingen. En dat het repressieve beleid van de afgelopen jaren niet het gewenste effect heeft gehad, moge duidelijk zijn. Echter, wat de PVV voorstelt is simpelweg een brug te ver en totaal onwenselijk.
Precies! Nog een paar miljard uittrekken voor straatcoaches, buurtvaders, cultuurreizen, hangplekken, buurthuizen, bureau halt, etc etc.
pi_81853202
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ooh je bent er zo een. Je schijt in je broek voor Marokkanen. En omdat je bang bent moet de overheid die enge mensen maar uitzetten.
En daar ga je weer.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_81853414
quote:
Op maandag 24 mei 2010 23:18 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En daar ga je weer.
Wat jank je nou? Hij meent dat Marokkanen direct klappen uitdelen. Overigens mag hij mijn bewering over dat hij zijn broek schijt best ontkrachten. Zie het probleem niet.
pi_81853496
quote:
Op maandag 24 mei 2010 23:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat jank je nou? Hij meent dat Marokkanen direct klappen uitdelen. Overigens mag hij mijn bewering over dat hij zijn broek schijt best ontkrachten. Zie het probleem niet.
Dat zegt hij dus niet. Gewoon ingaan op wat hij wel zegt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 25 mei 2010 @ 07:44:42 #106
3542 Gia
User under construction
pi_81857975
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nogmaals, als de PVV zich beperkte tot het aanpakken van straattuig (zoals de VVD), dan had ik nog een beetje respect op kunnen brengen wil Wilders en kornuiten. Vind zijn anti-islam retoriek echter nergens voor nodig.
Wilders had het in het debat voornamelijk over criminele Marokkanen. De andere partijen reageerden hierop met woorden als 'moslims' en de 'islam'. Dat Wilders de Islam een slechte godsdienst vindt, wil nog niet zeggen dat hij alle moslims het land uit wil flikkeren. Dat is gewoon niet zo. Hij wil wel dat het mogelijk is om Marokkaanse straatterroristen, net als staatsterroristen, het Nederlanderschap te ontnemen en ze eruit te flikkeren. En daar ben ik niet op tegen.

Dat ze hier geboren zijn? Jammer dan voor ze. Ze voelen zich Marokkaan, kotsen op Nederland en de hele westerse wereld en bedreigen, beroven en verkrachten brave burgers. Ga dat maar lekker in je geliefde Marokko doen.
pi_81858797
Probeer maar recht te praten wat krom is, Gia. Dat Wilders het niet expliciet over de islam had tijdens het debat, zegt natuurlijk helemaal niets. Wilders richt zijn pijlen om de islam en heeft krankzinnige voorstellen om het geloof te 'beteugelen'.
pi_81860733
Het nut om op de PVV te stemmen is dat de PVDA niet kan terugkeren in de regering. Als men allen zou stemmen op de VVD zou het wel eens kunnen zijn dat de VVD samen met de CDA en de PVDA een regering proberen te vormen, mensen zoals ik zien dat niet echt zitten.
pi_81860785
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 08:51 schreef KoosVogels het volgende:
Probeer maar recht te praten wat krom is, Gia. Dat Wilders het niet expliciet over de islam had tijdens het debat, zegt natuurlijk helemaal niets. Wilders richt zijn pijlen om de islam en heeft krankzinnige voorstellen om het geloof te 'beteugelen'.
Gia heeft wel een punt maar helaas niet het punt wat jij nastreeft. Neem nog een slokje thee en een kalmeringspilletje
pi_81861432
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 07:44 schreef Gia het volgende:

[..]

Wilders had het in het debat voornamelijk over criminele Marokkanen. De andere partijen reageerden hierop met woorden als 'moslims' en de 'islam'. Dat Wilders de Islam een slechte godsdienst vindt, wil nog niet zeggen dat hij alle moslims het land uit wil flikkeren. Dat is gewoon niet zo. Hij wil wel dat het mogelijk is om Marokkaanse straatterroristen, net als staatsterroristen, het Nederlanderschap te ontnemen en ze eruit te flikkeren. En daar ben ik niet op tegen.

Dat ze hier geboren zijn? Jammer dan voor ze. Ze voelen zich Marokkaan, kotsen op Nederland en de hele westerse wereld en bedreigen, beroven en verkrachten brave burgers. Ga dat maar lekker in je geliefde Marokko doen.
Wat een kutwoord marrokaanse straatterroristen. Hoe diep zijn we gezonken dat wij jongeren van 12-18 jaar terroristen noemen. Weet jij uberhaupt wel wat een terrorist is?

Je kan ze criminelen noemen, straattuig en schoffies. Maar terrorist gaat te ver. Het feit dat jij ze zo noemt, laat zien dat jij totaal geen enkel respect hebt voor de Marrokanen die wel een hoge studie genieten, die wel hard werken voor hun geld, en die zelfs in sommige gevallen een grotere bijdrage leveren aan Nederland als jij.

Als we dan toch zo bezig zijn. Hoe noem je de Oost Groningse jeugd die straten terrorisen? Vernielingen, overlast op straat etc.

Dat ze hier zijn geboren? Jammer dan voor ze. Laat ze maar in een ander deel van het Nederlandse rijk de straattuig uithangen, bv de antillen ofzo.
pi_82035797
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 10:11 schreef muppetshow het volgende:

[..]

Gia heeft wel een punt maar helaas niet het punt wat jij nastreeft. Neem nog een slokje thee en een kalmeringspilletje
Gia heeft helemaal geen punt.
Wilders is echt een one-issue partij.
Als je het debat gezien hebt woensdag, hoorde je hem bij ieder onderwerp de immigratie aanhalen. Het enige punt wat hij heeft, de rest heeft hij erbij bedacht om niet over te komen als een one-issue partij.
*verwijderd door Admin*
pi_82035828
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 10:09 schreef muppetshow het volgende:
Het nut om op de PVV te stemmen is dat de PVDA niet kan terugkeren in de regering. Als men allen zou stemmen op de VVD zou het wel eens kunnen zijn dat de VVD samen met de CDA en de PVDA een regering proberen te vormen, mensen zoals ik zien dat niet echt zitten.
De PVV wil helemaal niet, als je wil dat de PVDA niet terugkomt stem dan VVD, CDA of D66.
*verwijderd door Admin*
  donderdag 3 juni 2010 @ 08:51:45 #113
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:10:22 #114
2537 AngryAngel
Zorgwatch.nl
pi_82270483
als je paars wil stem vvd of d66

als je rechts kabinet wil, stem pvv dan krijg je de vdd er gratis bij
als pvv groot genoeg is moeten ze wel gaan regeren.
maker van de enige échte vergelijkingssite voor zorgverzekeringen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')