Ooh je bent er zo een. Je schijt in je broek voor Marokkanen. En omdat je bang bent moet de overheid die enge mensen maar uitzetten.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:55 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Daar ben ik te bang voor, ik ben namelijk verslaafd aan ademen.
Precies! Nog een paar miljard uittrekken voor straatcoaches, buurtvaders, cultuurreizen, hangplekken, buurthuizen, bureau halt, etc etc.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Maar als gevolg van deze terreur uit een verdrag stappen die de rechten van de mensen garandeert is echt gekkenwerk. Het slaat gewoon nergens op. Je kunt dergelijke verdragen niet zomaar even aan de kant schuiven als jouw zo uitkomt.
Natuurlijk moet er worden gezocht naar oplossingen. En dat het repressieve beleid van de afgelopen jaren niet het gewenste effect heeft gehad, moge duidelijk zijn. Echter, wat de PVV voorstelt is simpelweg een brug te ver en totaal onwenselijk.
En daar ga je weer.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh je bent er zo een. Je schijt in je broek voor Marokkanen. En omdat je bang bent moet de overheid die enge mensen maar uitzetten.
Wat jank je nou? Hij meent dat Marokkanen direct klappen uitdelen. Overigens mag hij mijn bewering over dat hij zijn broek schijt best ontkrachten. Zie het probleem niet.quote:
Dat zegt hij dus niet. Gewoon ingaan op wat hij wel zegt.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat jank je nou? Hij meent dat Marokkanen direct klappen uitdelen. Overigens mag hij mijn bewering over dat hij zijn broek schijt best ontkrachten. Zie het probleem niet.
Wilders had het in het debat voornamelijk over criminele Marokkanen. De andere partijen reageerden hierop met woorden als 'moslims' en de 'islam'. Dat Wilders de Islam een slechte godsdienst vindt, wil nog niet zeggen dat hij alle moslims het land uit wil flikkeren. Dat is gewoon niet zo. Hij wil wel dat het mogelijk is om Marokkaanse straatterroristen, net als staatsterroristen, het Nederlanderschap te ontnemen en ze eruit te flikkeren. En daar ben ik niet op tegen.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, als de PVV zich beperkte tot het aanpakken van straattuig (zoals de VVD), dan had ik nog een beetje respect op kunnen brengen wil Wilders en kornuiten. Vind zijn anti-islam retoriek echter nergens voor nodig.
Gia heeft wel een punt maar helaas niet het punt wat jij nastreeft. Neem nog een slokje thee en een kalmeringspilletjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:51 schreef KoosVogels het volgende:
Probeer maar recht te praten wat krom is, Gia. Dat Wilders het niet expliciet over de islam had tijdens het debat, zegt natuurlijk helemaal niets. Wilders richt zijn pijlen om de islam en heeft krankzinnige voorstellen om het geloof te 'beteugelen'.
Wat een kutwoord marrokaanse straatterroristen. Hoe diep zijn we gezonken dat wij jongeren van 12-18 jaar terroristen noemen. Weet jij uberhaupt wel wat een terrorist is?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Wilders had het in het debat voornamelijk over criminele Marokkanen. De andere partijen reageerden hierop met woorden als 'moslims' en de 'islam'. Dat Wilders de Islam een slechte godsdienst vindt, wil nog niet zeggen dat hij alle moslims het land uit wil flikkeren. Dat is gewoon niet zo. Hij wil wel dat het mogelijk is om Marokkaanse straatterroristen, net als staatsterroristen, het Nederlanderschap te ontnemen en ze eruit te flikkeren. En daar ben ik niet op tegen.
Dat ze hier geboren zijn? Jammer dan voor ze. Ze voelen zich Marokkaan, kotsen op Nederland en de hele westerse wereld en bedreigen, beroven en verkrachten brave burgers. Ga dat maar lekker in je geliefde Marokko doen.
Gia heeft helemaal geen punt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:11 schreef muppetshow het volgende:
[..]
Gia heeft wel een punt maar helaas niet het punt wat jij nastreeft. Neem nog een slokje thee en een kalmeringspilletje
De PVV wil helemaal niet, als je wil dat de PVDA niet terugkomt stem dan VVD, CDA of D66.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:09 schreef muppetshow het volgende:
Het nut om op de PVV te stemmen is dat de PVDA niet kan terugkeren in de regering. Als men allen zou stemmen op de VVD zou het wel eens kunnen zijn dat de VVD samen met de CDA en de PVDA een regering proberen te vormen, mensen zoals ik zien dat niet echt zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |