Ik doe nu het 1e jaar voor de 2e keer met een paar 2e jaarsvakken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:47 schreef Vortix het volgende:
[..]
@Laatste poster: geen tips en tricks, gewoon doen. Ik heb hetzelfde besloten en zou in augustus beginnnen aan de KMA, is helaas door bezuinigingen en overcapaciteit doorgeschoven naar februari. Wanneer ben je klaar met je opleiding trouwens? Dit omdat de sollicitatieprocedure voor Natres momenteel nogal lang duurt
Uit deze tabel maak ik op dat je met een HBO/WO diploma op zak tot je 29e de kans hebt te solliciteren. Alleen als je voor het lange traject wil gaan is de max. leeftijd 23. (Dat houdt in dat je ook een WO-studie gaat volgen bij de NLDA). Maar dat is voor jou niet aan de orde.quote:
Die ik vast hield, was van de natres ;-) en idd geen kijker erop.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:31 schreef Vortix het volgende:
Bijna vier kilo op je arm is best veel als je hem omhoog moet houden
Die van de NatRes is wel lichter hoor, minder toeters en bellen.
MAG heupvuurquote:Op zondag 30 mei 2010 19:11 schreef Remco026 het volgende:
Ach het valt wel mee met het gewicht van de Diemaco, hoewel staand vrije hand schieten natuurlijk niet de 1e voorkeur is bij de meeste militairen
Probeer het eens met een minimi
Zeker weten dat je liggend kunt vuren met een .50. Op een korte driepoot. En niet vergeten om zandzakken op de poten te leggen. Anders lig je na het verschieten van een kist munitie 2 meter naar achteren.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:06 schreef Remco026 het volgende:
.50 en liggen? Nee dat is de MAG. De .50 staat of op een driepoot of op een voertuig
quote:Op maandag 31 mei 2010 09:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker weten dat je liggend kunt vuren met een .50. Op een korte driepoot. En niet vergeten om zandzakken op de poten te leggen. Anders lig je na het verschieten van een kist munitie 2 meter naar achteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |