No homo.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 02:29 schreef SolidasRock het volgende:
Wij zullen het naar achteren meenemen
met dit gebagger, we moeten wel ff met ene nieuwe TT komen danquote:Op vrijdag 21 mei 2010 02:30 schreef Quir het volgende:
Nee, deze is goed.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 02:33 schreef Quir het volgende:
Hm... Kunnen we niet...
ja ff snel voor mij postenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 02:36 schreef Quir het volgende:
Doen we wel als ik morgen terug ben, dan
wat doe je nog hier danquote:Op vrijdag 21 mei 2010 02:36 schreef Quir het volgende:
Jawel, verdikkie
Jawel hoor. Golden Boy en Dragonball Z zijn mijn favo'squote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:14 schreef Ascendancy het volgende:
Wat doe jij hier? Jij kijkt toch helemaal geen anime
en ook van mijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:19 schreef Ascendancy het volgende:
Als jullie hier nou eens Boys love posten, dan zijn we helemaal van Quir af.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 02:29 schreef Quir het volgende:
Symphomic gaat hier een hartaanval door krijgen.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had wel even een hee erg WTF moment, en heb echt even tussen de slotjes gekeken of het echt waar was....
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:19 schreef Ascendancy het volgende:
Als jullie hier nou eens Boys love posten, dan zijn we helemaal van Quir af.
kwartetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:43 schreef Quir het volgende:
Quapo
We zijn weggejaagd uit ons eigen topic, dus 't moet wel hierquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:44 schreef Dizer het volgende:
Op deze manier volmaken is ook geen lol aan.
Maar jah.. op de andere manier ook niet
Continue
Welk topic? Je bent mod ffs, ban die mensen!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:45 schreef zquing het volgende:
[..]
We zijn weggejaagd uit ons eigen topic, dus 't moet wel hier
't animetopicquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welk topic? Je bent mod ffs, ban die mensen!!
Waarom zijn jullie weggejaagd?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:46 schreef zquing het volgende:
[..]
't animetopicWe moeten ff met de nieuwe garde de echte noobs weer wegjagen
Ze hebben 't tegenwoordig over onderandere homoerotische animequote:
Ahhh vandaarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:05 schreef zquing het volgende:
[..]
Ze hebben 't tegenwoordig over onderandere homoerotische anime
Ik wou ff kijken hoe 't ging zonder onsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:13 schreef Quir het volgende:
Ik kijk er niet eens naar.
stelletje noobsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:27 schreef Quir het volgende:
Ze hebben niet eens door dat we weg zijn.
die vage shit?quote:Op maandag 24 mei 2010 00:55 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb de 1e nge film gezien, niet bijzonder ofzo.
T is een remake van de anime.quote:
Kijk die serie danquote:Op maandag 24 mei 2010 00:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
T is een remake van de anime.
Maar het is tot nu toe(tot ep7 gaat t) niet dieper dan xam'd. Integendeel.
Symphonic, Nanking, doe jullie ding.quote:
Jup, als je geen posts meer hebt in een topic dan gaat hij uit je atquote:Op maandag 24 mei 2010 23:40 schreef Ascendancy het volgende:
Topics verdwijnen toch heul niet uit de myAT als je post verwijdert wordt?
Mij zovaak gebeurt dat ik me eigen post in een myAT tppic niet kon vinden.
omdat het best wel debiel staat een sticky SCquote:
Wat is het verschil tussen kutuser en kutmodje danquote:
de woorden user en modje. Meer niet!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen kutuser en kutmodje dan
en het komt niet vaak voor hoor dat ik vriendelijk vraag of er een einde aan dat getroll kan komen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen kutuser en kutmodje dan
Waarom denkt symphonic mij dan de les te moeten lezenquote:
Ik troll helemaal niet. In de context van het anime topic noemde ik dit een kuttopic, als vervolgens een mod mij kutuser noemt mag ik best de bal terugkaatsen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en het komt niet vaak voor hoor dat ik vriendelijk vraag of er een einde aan dat getroll kan komen.
Dus profiteer ervan
hey, we willen niet verbannen worden uit de V&A SC hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom denkt symphonic mij dan de les te moeten lezen
Ik los het beter op.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:14 schreef zquing het volgende:
[..]
hey, we willen niet verbannen worden uit de V&A SC he
wie Asc? Nee nooit van gehoordquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:41 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik los het beter op.
Ken jij die gast dan wel?
Dat denkt hij niet, hij was bang dat je mij echt uitschold. Ik weet dat het niet zo is. Maar het komt misschien omdat je geen gebruik maakt van PI's en dan kan het zo serieus overkomenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom denkt symphonic mij dan de les te moeten lezen
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:32 schreef Bellatrix het volgende:
ATTACK OF THE X FACTOR SC!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htmquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe doe je dat nou weer
Aha ik zie het al
ik zei toch al... ik zie het alquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
ooooooooooooow nog meer smileysquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
En toch verklap ik waar ik het vandaan heb
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb die link gelijk bij mijn favorieten gezet
[ afbeelding ]
Ik had 'm er al tussen staanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb die link gelijk bij mijn favorieten gezet
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik in een gekke bui ben, dan heb je kans dat ze allemaal langskomen
[ afbeelding ]
Hij denkt dat je spam in je vagina heeft zitten.quote:
Wat een nette verwoording.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij denkt dat je spam in je vagina heeft zitten.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij denkt dat je spam in je vagina heeft zitten.
Iphone in je vagina kan ook idd. Is wel iets pijnlijker. Niet uit eigen ervaring.quote:
Ik mag jou wel.quote:
Nee laten we dat maar niet doen, ik lig in bad, dus mijn iPhone wordt dan ook natquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iphone in je vagina kan ook idd. Is wel iets pijnlijker. Niet uit eigen ervaring.
Als je niet in bad zit toch ook?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee laten we dat maar niet doen, ik lig in bad, dus mijn iPhone wordt dan ook nat
Wat voor kalender heb je gewonnen by the way?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:06 schreef Quir het volgende:
Had ik al verteld dat ik een prijs heb gewonnen? Een kalender, de LHC-prijsvraag in W&T.
Nu een Bavaria.quote:
steekvlieg...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou doe eens lief
ik doe al heel xfa lief, en jij bent geen steek veranderd
Jij ook niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou doe eens lief
ik doe al heel xfa lief, en jij bent geen steek veranderd
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook al hou je van bier , bavaria is
USG? Que?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben wel veranderdanders had ik er al uitgelegen in de USG
De omgeving is slechts veranderd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben wel veranderdanders had ik er al uitgelegen in de USG
quote:
Groot gelijk hebben julliequote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zoeken alvast onderdak voor na XFA
Ja dat is waar, geen boze peri en lynx meerquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Groot gelijk hebben jullie....i will follow....om zo nu en dan binnen te vallen
En uiteraard willen jullie hem die pijn besparenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we zijn nog een geschikte sc aan het zoeken, maar symp O* is hier mod, en hij mist ons heel erg
Oh echt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
maar symp O* is hier mod,
quote:
Bavaria staat gelijk aan vochtige poepquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook al hou je van bier , bavaria is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond jou in mijn begin begin (Flopstars) ook wel een beetje engquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik kon niet zo goed opschieten met 2 users toen, voor jou tijd
maar daar heb ik het liever niet meer over. Laat maar zeggen dat ik ouder en liever ben geworden
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:26 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik vond jou in mijn begin begin (Flopstars) ook wel een beetje eng![]()
Nu niet meer hoor
Ja, pas in de laatste wekenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]bij popstars? Poste jij daar ook?
Voor wie was jij danquote:
Ik had niet echt een favoriet. Ik vond Charlotte wel leuk, Kristel en Kim.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor wie was jij dan
ik kwam daar niet zo heel veelals ik kwam dan reageerde
ik soms wel fel ja
Ik had ook een hekel aan Bartquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:30 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik had niet echt een favoriet. Ik vond Charlotte wel leuk, Kristel en Kim.
Ik had een hekel aan Bart!
Ja, Wesly vond ik ook leuk. Joshua kon ik ook wel handelen, dat vond ik gewoon een aardige gozer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had ook een hekel aan Bart![]()
Ik was voor wesley
En ik verwarde jou steeds met Kally. Geen idee waarom.quote:
hahaha. Dat is een complimentquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En ik verwarde jou steeds met Kally. Geen idee waarom.
Voor mij jaquote:
Nu kunnen we blijven quotenquote:
Niet meer, je bent ontdooid.quote:
Rauzer is net een kleine pupquote:
Ik wist dat je dat ging doen.quote:
quote:
Geen idee joh! Ik denk, heel suf, door de blauwe letters. Had jij eerst toch ook? En dat opvallende konijn van Vaduz zie ik ook pas sinds een week of twee...quote:
Compleet anders iddquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:10 schreef Rauzer het volgende:
Ja had ik eerst ook idd, maar voor de rest lijken we helemaal niet op elkaar qua postgedrag
Ik vind dit maar verwarrend trouwens, ik ga weer naar XFA
Er stond Quest, maar ik heb 'm nog niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:13 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wat voor kalender heb je gewonnen by the way?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:16 schreef Quir het volgende:
En voor al die XFA-ers, ga maar naar de US SC. Zeg maar dat ik jullie heb gestuurd.
hiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:16 schreef Quir het volgende:
En voor al die XFA-ers, ga maar naar de US SC. Zeg maar dat ik jullie heb gestuurd.
Daar willen we ze ook niet hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:16 schreef Quir het volgende:
dit is 't anime SC topicquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:16 schreef Quir het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:18 schreef zquing het volgende:
[..]
dit is 't anime SC topic* Marlalala zet kattenoortjes opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar daarom zijn we weg daarquote:Op woensdag 26 mei 2010 07:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon hier blijven. Dat de anime sc niet gezellig is is iet hun schuld
Volgend topic, waar een fatsoenlijke TT is. Dus bagger 'm snel vol en ik ben er weerquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:28 schreef Ascendancy het volgende:
Kom nou maar gewoon weer terug
Dat vond ik echt niet kunnen trouwensquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:50 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ga er sowieso voor zorgen dat hexje de lapo niet krijgt.
Wat moet die noob iedere keer met ons topic![]()
Ze verneukte ook ons jubileum al
gewoon goed in de gaten houden als je op de laatste pagina aanbeland bentquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:50 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ga er sowieso voor zorgen dat hexje de lapo niet krijgt.
Wat moet die noob iedere keer met ons topic![]()
Ze verneukte ook ons jubileum al
Anime SC, maar super snel is die niet, deed 5 jaar over 100 topicsquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aha jij zocht ook al onderdak bij een andere SC
Van welke SC kom jij vandaan dan?
Sinds ik er bij bent gaat het geloof ik een stuk snellerquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:32 schreef zquing het volgende:
[..]
Anime SC, maar super snel is die niet, deed 5 jaar over 100 topics
hoe zou dat nu komen, met al dat gebagger van onsquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Sinds ik er bij bent gaat het geloof ik een stuk sneller
hij is wel goed geanimeerdquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:42 schreef Ascendancy het volgende:![]()
Ik heb ook goede inhoudelijke discussies gevoerd.
"5cm per seconds, wat een kutfilm" bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:18 schreef zquing het volgende:
[..]
dit is 't anime SC topicAniwattes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is daar een forum van danquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:32 schreef zquing het volgende:
[..]
Anime SC, maar super snel is die niet, deed 5 jaar over 100 topics
maar in wat voor forum zat het dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:01 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, en daarom ging het daar ook zo traag zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |