Ik wist dat je dat ging doen.quote:
quote:
Geen idee joh! Ik denk, heel suf, door de blauwe letters. Had jij eerst toch ook? En dat opvallende konijn van Vaduz zie ik ook pas sinds een week of twee...quote:
Compleet anders iddquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:10 schreef Rauzer het volgende:
Ja had ik eerst ook idd, maar voor de rest lijken we helemaal niet op elkaar qua postgedrag
Ik vind dit maar verwarrend trouwens, ik ga weer naar XFA
Er stond Quest, maar ik heb 'm nog niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:13 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wat voor kalender heb je gewonnen by the way?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:16 schreef Quir het volgende:
En voor al die XFA-ers, ga maar naar de US SC. Zeg maar dat ik jullie heb gestuurd.
hiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:16 schreef Quir het volgende:
En voor al die XFA-ers, ga maar naar de US SC. Zeg maar dat ik jullie heb gestuurd.
Daar willen we ze ook niet hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:16 schreef Quir het volgende:
dit is 't anime SC topicquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:16 schreef Quir het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:18 schreef zquing het volgende:
[..]
dit is 't anime SC topic* Marlalala zet kattenoortjes opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar daarom zijn we weg daarquote:Op woensdag 26 mei 2010 07:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon hier blijven. Dat de anime sc niet gezellig is is iet hun schuld
Volgend topic, waar een fatsoenlijke TT is. Dus bagger 'm snel vol en ik ben er weerquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:28 schreef Ascendancy het volgende:
Kom nou maar gewoon weer terug
Dat vond ik echt niet kunnen trouwensquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:50 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ga er sowieso voor zorgen dat hexje de lapo niet krijgt.
Wat moet die noob iedere keer met ons topic![]()
Ze verneukte ook ons jubileum al
gewoon goed in de gaten houden als je op de laatste pagina aanbeland bentquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:50 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ga er sowieso voor zorgen dat hexje de lapo niet krijgt.
Wat moet die noob iedere keer met ons topic![]()
Ze verneukte ook ons jubileum al
Anime SC, maar super snel is die niet, deed 5 jaar over 100 topicsquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aha jij zocht ook al onderdak bij een andere SC
Van welke SC kom jij vandaan dan?
Sinds ik er bij bent gaat het geloof ik een stuk snellerquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:32 schreef zquing het volgende:
[..]
Anime SC, maar super snel is die niet, deed 5 jaar over 100 topics
hoe zou dat nu komen, met al dat gebagger van onsquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Sinds ik er bij bent gaat het geloof ik een stuk sneller
hij is wel goed geanimeerdquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:42 schreef Ascendancy het volgende:![]()
Ik heb ook goede inhoudelijke discussies gevoerd.
"5cm per seconds, wat een kutfilm" bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:18 schreef zquing het volgende:
[..]
dit is 't anime SC topicAniwattes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is daar een forum van danquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:32 schreef zquing het volgende:
[..]
Anime SC, maar super snel is die niet, deed 5 jaar over 100 topics
maar in wat voor forum zat het dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:01 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, en daarom ging het daar ook zo traag zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |