Symphonic, Nanking, doe jullie ding.quote:
Jup, als je geen posts meer hebt in een topic dan gaat hij uit je atquote:Op maandag 24 mei 2010 23:40 schreef Ascendancy het volgende:
Topics verdwijnen toch heul niet uit de myAT als je post verwijdert wordt?
Mij zovaak gebeurt dat ik me eigen post in een myAT tppic niet kon vinden.
omdat het best wel debiel staat een sticky SCquote:
Wat is het verschil tussen kutuser en kutmodje danquote:
de woorden user en modje. Meer niet!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen kutuser en kutmodje dan
en het komt niet vaak voor hoor dat ik vriendelijk vraag of er een einde aan dat getroll kan komen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen kutuser en kutmodje dan
Waarom denkt symphonic mij dan de les te moeten lezenquote:
Ik troll helemaal niet. In de context van het anime topic noemde ik dit een kuttopic, als vervolgens een mod mij kutuser noemt mag ik best de bal terugkaatsen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en het komt niet vaak voor hoor dat ik vriendelijk vraag of er een einde aan dat getroll kan komen.
Dus profiteer ervan
hey, we willen niet verbannen worden uit de V&A SC hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom denkt symphonic mij dan de les te moeten lezen
Ik los het beter op.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:14 schreef zquing het volgende:
[..]
hey, we willen niet verbannen worden uit de V&A SC he
wie Asc? Nee nooit van gehoordquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:41 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik los het beter op.
Ken jij die gast dan wel?
Dat denkt hij niet, hij was bang dat je mij echt uitschold. Ik weet dat het niet zo is. Maar het komt misschien omdat je geen gebruik maakt van PI's en dan kan het zo serieus overkomenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom denkt symphonic mij dan de les te moeten lezen
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:32 schreef Bellatrix het volgende:
ATTACK OF THE X FACTOR SC!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htmquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe doe je dat nou weer
Aha ik zie het al
ik zei toch al... ik zie het alquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
ooooooooooooow nog meer smileysquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
En toch verklap ik waar ik het vandaan heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |