quote:
quote:
Tsskquote:
juuj, net als stroopwafels op een kop hete koffiequote:
Okeuuu.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:36 schreef tliciouz het volgende:
Dan kom je gezellig hierheen, geen wolkje aan de lucht.
Jammer dat de buren in bezit zijn van een duivennest waardoor mijn auto een schijtschijf isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:54 schreef mstr het volgende:
Het is mooi weer om met de auto ergens naartoe te rijden en hem mooi op de foto te zetten
daarna een rosé biertje voor NOORTJEEEquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het is ook echt geweldig weer om nu een natuurkunde-examen te gaan maken.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
daarna een rosé biertje voor NOORTJEEE
Ik ookquote:
dit jaar P gehaald, volgend jaar bachelorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ookEn ook maar gelijk m'n Bachelor. Ik schaam me kapot
ik moet gewoon nog ff een rits tentamens halen en ik ben klaarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
dit jaar P gehaald, volgend jaar bachelorAls het ff mee zit. Nog 3 tentamens en 1 project. Dan als het goed gaat volgend jaar nog 1 hertentamen en stage+scriptie
Ik doe het in een jaar.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ookEn ook maar gelijk m'n Bachelor. Ik schaam me kapot
Staar je niet blind op het feit dat wanneer je het makkelijk hebt op het HBO dat de universiteit wel net iets moeilijker is. Niets ten nadele hoor, en nee, de SPH discussie gaan we niet opnieuw startenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik doe het in een jaar.Ik zit te twijfelen of ik door zal stromen naar de uni of dit af zal maken. Het niveau is zo laag, ik haal het op mijn sokjes.
Bij ons ook. Ik had een superleuke stage gevonden, maar daar was pas vanaf februari plaats en wij moeten al vanaf september stagelopen, dus ik een mailtje gestuurd, was het echt zo. Zet het dan niet op de site.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:43 schreef Renesite het volgende:
Net een telefoontje gehad dat een bedrijf geen stageplek meer heeft, dat de informatie vanuit mijn school achterhaald was. Maar mensen kinders daar wíl ik niet eens stage lopen. Wat een vervelend persoontje
Oh, daar gaat het me niet om, ik wil sowieso naar de uni, of ik dit nu afmaak of niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Staar je niet blind op het feit dat wanneer je het makkelijk hebt op het HBO dat de universiteit wel net iets moeilijker is. Niets ten nadele hoor, en nee, de SPH discussie gaan we niet opnieuw starten!
ik heb nog één mogelijk. Ik heb daar een erg goed gevoel over, maar anders moet ik een stomme stageplaatsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bij ons ook. Ik had een superleuke stage gevonden, maar daar was pas vanaf februari plaats en wij moeten al vanaf september stagelopen, dus ik een mailtje gestuurd, was het echt zo. Zet het dan niet op de site.En ik mag hier niet in Helmond stagelopen, terwijl ik net iets hips had gevonden.
Proberen dan maar, vanaf volgend jaar!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, daar gaat het me niet om, ik wil sowieso naar de uni, of ik dit nu afmaak of niet.Ik ben veel theoretisch ingesteld, ik haat het HBO.
Ja, bij ons heb je heel veel plaatsen met ouderen of verstandelijk gehandicapten, alleen ik wil met autisten of iets dergelijks. Of bijvoorbeeld met tienermoeders.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik heb nog één mogelijk. Ik heb daar een erg goed gevoel over, maar anders moet ik een stomme stageplaats
Vraag jezelf af of je de uni aan denkt te kunnenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik doe het in een jaar.Ik zit te twijfelen of ik door zal stromen naar de uni of dit af zal maken. Het niveau is zo laag, ik haal het op mijn sokjes.
Ik wil de arbeidsrechtelijke kant op. Heerlijk, geen schulden en geen stomme aanvragen van de WMO/Bijstandquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, bij ons heb je heel veel plaatsen met ouderen of verstandelijk gehandicapten, alleen ik wil met autisten of iets dergelijks. Of bijvoorbeeld met tienermoeders.
Ja. Stiekem denk ik wel. Is dat arrogantie? Denk jij dat ik het aan zou kunnen, zover je het kan inschatten? Ik weet alleen niet zo goed welke studie.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vraag jezelf af of je de uni aan denkt te kunnen
Bedoel je Jongerenloket of juist niet? Dat is wel echt iets voor jou. Ik vind het vreselijk, maar ik wil dan ook niet 8 uur achter een computertje zitten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil de arbeidsrechtelijke kant op. Heerlijk, geen schulden en geen stomme aanvragen van de WMO/Bijstand! Maar de spoeling is zogezegd enorm dun
Geeeeen ideequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja. Stiekem denk ik wel. Is dat arrogantie? Denk jij dat ik het aan zou kunnen, zover je het kan inschatten? Ik weet alleen niet zo goed welke studie.
Jongerenloket? Nee, dat niet, ik wil dat mensen komen om werk te zoeken, in gesprekken uitzoeken wat ze willen en vervolgens werkopties zoeken en vervolgens mensen hieraan helpen en vervolgens begeleiden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bedoel je Jongerenloket of juist niet? Dat is wel echt iets voor jou. Ik vind het vreselijk, maar ik wil dan ook niet 8 uur achter een computertje zitten.
Dat doet het Jongerenloket.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jongerenloket? Nee, dat niet, ik wil dat mensen komen om werk te zoeken, in gesprekken uitzoeken wat ze willen en vervolgens werkopties zoeken en vervolgens mensen hieraan helpen en vervolgens begeleiden.
CM met biologie op de HAVO.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geeeeen ideeIk weet niet waar je goed in bent en wat voor niveau je hebt
Ik weet niet eens welk profiel je hebt gedaan
Owquote:
Maar je mag ze niet teveel helpen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
OwZo ben ik er ook weer niet in thuis.
Ja, dan het jongerenloket
Nee oke... maar goed, vooralsnog is dat wel iets wat me leuk lijkt.quote:
Zolang je geen bèta studie gaat doen moet het dan wel kunnenquote:
Watt?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:59 schreef Zeroku het volgende:
Hier Bart http://www.flickr.com/pho(...)57624103395864/show/
Was ik ook niet van plan, dan ga ik zwaar de mist in.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zolang je geen bèta studie gaat doen moet het dan wel kunnen
Effenaar, Eindhovenquote:
Volgens mij moet het prima kunnen hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan, dan ga ik zwaar de mist in.
Nee gek, dit is in de Wattquote:
Wacht, ff twitter nog eens kijkenquote:
Yay.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij moet het prima kunnen hoorAls je er de motivatie voor hebt en bereid bent hard te werken kan het prima
Nicequote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:12 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, je had gelijk.
zomg, nog vier bonuspunten bij Geschiedenis
Jouw cijfer voor Geschiedenis ligt tussen 7,7 en 8,5 gebaseerd op een score van 60 uit 76 punten
Lukt je welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Yay.Alleen alles wat op mijn studie aansluit is met statistiek.
Kan ook gedurende het jaar geloof ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Boh, in mijn vakantie werken aan statistiek. Droomvakantie.![]()
![]()
Oh, dat is mooi.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan ook gedurende het jaar geloof ik
Ze gaat geen HBO doenquote:
quote:
Als de lamp kapot is kan hij niet meer aan hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:22 schreef Bravebart het volgende:
Onze lamp in de douche is kapot; hij wil niet meer uit
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:28 schreef MarkM het volgende:
[..]
Als de lamp kapot is kan hij niet meer aan hoor.
Dan is hij a-kapotquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:28 schreef MarkM het volgende:
[..]
Als de lamp kapot is kan hij niet meer aan hoor.
No shit kudtquote:
quote:
Pics!quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:14 schreef Hyman het volgende:
De schoolcomputers miste een bios update, waardoor we niet verder konden, dus mochten we 4 uur eerder naar huis
2009 belde.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:44 schreef Zeroku het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)evrouw_einstein.html
![]()
![]()
![]()
Eerder nog toch?quote:
xDquote:
UITGESPEELDquote:
Ik faalquote:
Hahahohohihiquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:19 schreef MarkM het volgende:
Het leven is als een neus, je moet er uithalen wat er in zit.
Ik vond 'm hartstikke simpel. In verhouding dan. 5 vond ik erg makkelijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:58 schreef tubacloud het volgende:
Natuurkunde was wel moeilijk, zeker vraag 5 en 9
Sombrero sowieso.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:09 schreef MarkM het volgende:
[..]
Soberzo gebruiken op een Nederlands forum.
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die linkerbillen mogen er best wezen!
Kloon.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:35 schreef Eleanorrr het volgende:
Zulke dingen trap ik natuurlijk niet in.
C&M of E&M toevallig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dan moet ik die eerst opzoeken. En die hebben allemaal zo'n vies broekje aan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dan post je toch wat kerels? Klagen en niets doen
Voorbeeld van vies broekje?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:43 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
Ja dan moet ik die eerst opzoeken. En die hebben allemaal zo'n vies broekje aan.
Je had hier zoveel meer uit kunnen halen he. Zo jammer.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:43 schreef MarkM het volgende:
[..]
Je post in:
EXA [VWO] Geschiedenis #2 »
pagina: 1 2 3
-SG- post zijn goddelijke lichaam zometeen wel even.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:43 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
Ja dan moet ik die eerst opzoeken. En die hebben allemaal zo'n vies broekje aan.
Viespeuk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je had hier zoveel meer uit kunnen halen he. Zo jammer.
Verheug ik me nu al op.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:44 schreef MarkM het volgende:
[..]
-SG- post zijn goddelijke lichaam zometeen wel even.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
C&M of E&M toevallig?ECM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:47 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
Wil je nu echt dat ik hier een man post met een ballenknijpertje aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onelinersquote:
Jah, ga je gang.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:47 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
Wil je nu echt dat ik hier een man post met een ballenknijpertje aan?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:48 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil de billen van heimenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zien
A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik wil de billen van heimenIk van je nichtje manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zien![]()
[..]
Ik wil de billen van heimenSorry, die foto wordt geëdit omdat ie te groot isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zien
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Pics?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:03 schreef Smijn. het volgende:
[..]
dat doen mijn beste vriendinnetje en ik ook altijd![]()
![]()
[..]
Ik wil de billen van heimenWat heeft iedereen met haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zien
@work...MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
Had je watquote:
Troll troll trollquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Troll troll trollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Strobequote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:27 schreef Zolcon het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zolcon en ik ben geen troll.
Beetje leuk hier? jullie mogen me kietelen enzo
Ik ben nog een puber (dat merkten jullie ook wel) dus ik mag hier wel rondhangen toch
![]()
Beetje kwaliteit:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:27 schreef Zolcon het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nog een puber (dat merkten jullie ook wel) dus ik mag hier wel rondhangen toch
![]()
Beetje kwaliteit:
Puber.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:27 schreef Zolcon het volgende:
![]()
Mooi zo dan gaat ook niemand ruzie met mij maken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hier is nooooooit ruzie joh. Ben je mal.
Als je je even voorsteltquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:31 schreef Zolcon het volgende:
Denken jullie dat jullie mij aardig kunnen vinden? ik zoek een nieuw huis nadat EXA sluit
[ afbeelding ]
En jij ook.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:31 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
Mooi zo dan gaat ook niemand ruzie met mij maken.Het is hier nu al leuk.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:27 schreef Zolcon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Beetje kwaliteit:
Wat is er mis met kietelen? Vinden jullie het niet lekker meer als jullie mama voor het slapengaan even op je buikje kietelt? Ik welquote:
Ik heb nu al een hekel aan jequote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:34 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wat is er mis met kietelen? Vinden jullie het niet lekker meer als jullie mama voor het slapengaan even op je buikje kietelt? Ik wel
Jij showt met merken in je UI dus ik jou ook... Pauperquote:
Mensen die Apple haten omdat ze het niet kunnen betalen of omdat ze iemand anders napratenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Jij showt met merken in je UI dus ik jou ook... Pauper
"ik heb merkkleding ik ben vettttt" Faal![]()
![]()
Heb zelf een iphone... ga me niet dissen ofzo jong...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mensen die Apple haten omdat ze het niet kunnen betalen of omdat ze iemand anders napraten
Faal, nee, nee.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:39 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Heb zelf een iphone... ga me niet dissen ofzo jong...
En het is wel wat actiever sinds ik hier ben. Ben ik nu stoer? ik heb heel veel posts!!!
Jij gaat zakken voor Nederlands.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:41 schreef Zolcon het volgende:
Jullie gaan er ook echt serieus op in ook zeg...
[ afbeelding ]
Maar ik heb wel veel posts, en jullie zijn jaloers omdat ik al 2 dagen op #1 staan !!!
1900 posts veel vindenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:41 schreef Zolcon het volgende:
Jullie gaan er ook echt serieus op in ook zeg...
[ afbeelding ]
Maar ik heb wel veel posts, en jullie zijn jaloers omdat ik al 2 dagen op #1 staan !!!
jij faaltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
jij faaltDat kun je nog niet weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, niet aan jouquote:
Jawel, want ik kan lezen. zelfs het correctiemodel kan ik lezen. Multiplechoicevragen mang....quote:
quote:001. 565 Zolcon
001. 415 Zolcon
007. 194 Zolcon
39. 116 Zolcon
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:37 schreef Zolcon het volgende:
Volgende kwaliteit
En PUB rellen is wel leukmisschien kan ik zorgen dat ze over 2 dagen lijstjes gaan posten van "vroeger"
Door wiequote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:45 schreef Ravenous- het volgende:
Ik kom hier niet vaak, maar is de PUB SC overgenomen?
bbaadd, dit zijn mijn nieuwe vrienden. wat doe jij hier dan baas?quote:
dunno? ik zie dit ook pas net...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:45 schreef Ravenous- het volgende:
Ik kom hier niet vaak, maar is de PUB SC overgenomen?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Jij showt met merken in je UI dus ik jou ook... Pauper
"ik heb merkkleding ik ben vettttt" Faal![]()
![]()
Ja ssstt dat moet je er niet bij zeggen!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja als je nog geen 1000 posts hebt kan iedereen dat wel
Je moet in je hok blijven.. je mag niet naar andere subs gaan...quote:
iPhonequote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:45 schreef Zolcon het volgende:
[..]
bbaadd, dit zijn mijn nieuwe vrienden. wat doe jij hier dan baas?
Ze dachten dat ik apple niet kon betalen... wat een paupers heh
1) Houd dat eens een jaar vol,quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:45 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Jawel, want ik kan lezen. zelfs het correctiemodel kan ik lezen. Multiplechoicevragen mang....
Nu gaan jullie huilen:
[..]
Ja, dat geldt dus ook voor jouquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:46 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je moet in je hok blijven.. je mag niet naar andere subs gaan...
jij hebt 2 jaar geleden eindexamen gedaan, toch?quote:
En toch zit het beter in elkaar dan windowsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:48 schreef Hyman het volgende:
Ohja, Apple is gewoon sjiek spul, maar heeft dure hardware, en goedkope software
Hoe kom je daar bij?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:48 schreef Zolcon het volgende:
[..]
jij hebt 2 jaar geleden eindexamen gedaan, toch?
En eleanorrr is een troll... maar ze is wel spang !
Dat is een mening, geen feitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:48 schreef bbaadd het volgende:
[..]
En toch zit het beter in elkaar dan windows
Niet zo nieuwelingen haten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:49 schreef tliciouz het volgende:
We worden weer overspoeld door mensen die hier heul niet komen.
Doe er wat aanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:49 schreef tliciouz het volgende:
Heil Tamara!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:49 schreef tliciouz het volgende:
Beetje de incrowd doorbreken is ook wel okayquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:49 schreef tliciouz het volgende:
Posts hier zijn inhoudelijk veel beter inderdaadquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:49 schreef Jotcha het volgende:
Sowieso stellen die posts uit EXA niets voor
EXA SC #59, Waar Bloot uit den boze is!
Ik zie vrouwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja ik ken je Ravenous
want toen hing je rond in EXA !!Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
Pas maar op voor de Kb. val!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |